проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimax
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с паленето

Мнениеот dimax » Вто 19 юни 2007 14:23


Колеги, помагайте ! Пасат В3, мотор ABS, 1992г. - та проблема е в това, че от известно време не мога да запаля, при завъртане на ключа не се случва нищо-стартера изобщо не върти. Ако колата е студена няма проблем и си пали нормално, но ако е загряла понякога не мога да запаля. Ходих при един квартален майстор който реши, че шалтера е замърсен и го разглоби и почисти, но проблема остана след това. Според мен или е контактният ключ или стартера !!!




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 19 юни 2007 14:33


Трудно някой ще каже нещо повече от теб!
И аз мисля,че е стартера,или контактния клеморед.
Ето-казвам!
Ма някой трябва да я види колата!
Пробвай да чукнеш с една тояга по стартера,докато друг зад волана се опитва да запали!Ако завърти тогава,значи е от стартера-четки,контактуване,и се наместват,като го биеш.
Пробвай!


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 19 юни 2007 14:33


или някой датчик :wink:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 19 юни 2007 14:44


Когато не ще да пали, пробвай да завъртиш ключа като едновременно НАТИСКАШ СИЛНО НАВЪТРЕ. Ако пали - клеморед.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 19 юни 2007 14:53


Ако след като пробваш това, което са предложили колегите няма ефект, се свържи с Vaskoto 1 на лични и си уговори час да прегледа пасатко. :да:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 20 юни 2007 12:10


Според мен трябва да се наблегне на:
1. контактен ключ;
2. Кулунга дето е към датчика на хол, или самия датяик на хол;
3. Синия датчик за темтературата, ако е с 4 извода - не съм сигурен точно кои бяха!


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 20 юни 2007 13:05


mafiota написа:Според мен трябва да се наблегне на:
2. Кулунга дето е към датчика на хол, или самия датяик на хол;
3. Синия датчик за темтературата, ако е с 4 извода - не съм сигурен точно кои бяха!

Няма как да е от тези неща, защото стартера въобще не върти.
Тези датчици биха били причина, ако стартера върти а не пали.
Най-вероятна причина е клемореда. :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 20 юни 2007 13:31


Aaa не съм допрочел че стратера изобщо не тръгва, извинявам се :?
Тогава , наред с посочените до тук неща може да се прегледат дали кабелните обувки по дебелия кабел не са се разхлабили (от акумолатора до стартера)! По някога "оттърват " и се налага да се изнадят наново или да се запоят.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот Iavor » Чет 21 юни 2007 15:25


[quote="dimax"]....quote]
Колега,като решиш проблема,сподели и с нас!
За да има полза от цялата работа и за останалите.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 21 юни 2007 16:36


моя проблем е долу горе сходен колега.Сутрин пали добре но когато е загряла колата при завъртане не се случва нищо поне 1вия път.Втория път няма никакъв проблем да запали.При даване ключа на контакт се чува как изхвърля тяговото реле/бендикса/ ама не мое завърти.Набелязал съм четките ама все няма време да ги сменя че мнооого работа.Ако живот и здраве успея тази събота ще пиша да ти кажа за ефекта дали има промяна.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Съб 23 юни 2007 12:41


Пробвай преди да запалиш да размърдаш ключа в различни посоки и би трябвало при някое е от положенията да запали. Аз имах подобен проблем. Оказа се клеморед. Като давах на контакт и нищо на таблото не светваше. После като изключа и го поразмърдам малко, като дам на контакт и светват лампите, което ми позволява да запаля. Не знам, опитай..
Успех :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 23 юни 2007 20:31


Колектор на ротора! :)
Или пък намотките му , особено ако са хванати на "лястовича опашка".
Който има проблем мога да помагам :)


Потребителски аватар
boisan
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

boisan

Мнениеот boisan » Съб 23 юни 2007 22:18


значи може да се пробва като се даде на контакт и се натисне с отверка върху двете шпилки излизащи от ел магнита върху стартера и се види дали ще завърти стартера. Отверката трябва да се държи стабилно. Тока е с висок ампераж, но няма нищо страшно. По този начин ще се елиминира, че стартера, бендикса и ел. магнита са изправни, и тогава може да се направи проверка на контакният ключ и товарното реле, което замества в случая опита с отверката. Може и пластините да му са нагорели.


Потребителски аватар
dimax
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimax » Вто 26 юни 2007 7:50


Оказа се, че проблемът е в клемореда на контактния ключ !!!!!
Благодаря на всички :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 26 юни 2007 18:30


dimax написа:Оказа се, че проблемът е в клемореда на контактния ключ !!!!!
Благодаря на всички :bowdown :bowdown :bowdown

Как го оправи бе колега самичък или на ел/ектроженист/ :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта