проблем с паленето
проблем с паленето
Колеги, помагайте ! Пасат В3, мотор ABS, 1992г. - та проблема е в това, че от известно време не мога да запаля, при завъртане на ключа не се случва нищо-стартера изобщо не върти. Ако колата е студена няма проблем и си пали нормално, но ако е загряла понякога не мога да запаля. Ходих при един квартален майстор който реши, че шалтера е замърсен и го разглоби и почисти, но проблема остана след това. Според мен или е контактният ключ или стартера !!!
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Трудно някой ще каже нещо повече от теб!
И аз мисля,че е стартера,или контактния клеморед.
Ето-казвам!
Ма някой трябва да я види колата!
Пробвай да чукнеш с една тояга по стартера,докато друг зад волана се опитва да запали!Ако завърти тогава,значи е от стартера-четки,контактуване,и се наместват,като го биеш.
Пробвай!
И аз мисля,че е стартера,или контактния клеморед.
Ето-казвам!
Ма някой трябва да я види колата!
Пробвай да чукнеш с една тояга по стартера,докато друг зад волана се опитва да запали!Ако завърти тогава,значи е от стартера-четки,контактуване,и се наместват,като го биеш.
Пробвай!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:Според мен трябва да се наблегне на:
2. Кулунга дето е към датчика на хол, или самия датяик на хол;
3. Синия датчик за темтературата, ако е с 4 извода - не съм сигурен точно кои бяха!
Няма как да е от тези неща, защото стартера въобще не върти.
Тези датчици биха били причина, ако стартера върти а не пали.
Най-вероятна причина е клемореда.

- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
[quote="dimax"]....quote]
Колега,като решиш проблема,сподели и с нас!
За да има полза от цялата работа и за останалите.
Колега,като решиш проблема,сподели и с нас!
За да има полза от цялата работа и за останалите.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
моя проблем е долу горе сходен колега.Сутрин пали добре но когато е загряла колата при завъртане не се случва нищо поне 1вия път.Втория път няма никакъв проблем да запали.При даване ключа на контакт се чува как изхвърля тяговото реле/бендикса/ ама не мое завърти.Набелязал съм четките ама все няма време да ги сменя че мнооого работа.Ако живот и здраве успея тази събота ще пиша да ти кажа за ефекта дали има промяна.
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пробвай преди да запалиш да размърдаш ключа в различни посоки и би трябвало при някое е от положенията да запали. Аз имах подобен проблем. Оказа се клеморед. Като давах на контакт и нищо на таблото не светваше. После като изключа и го поразмърдам малко, като дам на контакт и светват лампите, което ми позволява да запаля. Не знам, опитай..
Успех
Успех

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- boisan
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
boisan
значи може да се пробва като се даде на контакт и се натисне с отверка върху двете шпилки излизащи от ел магнита върху стартера и се види дали ще завърти стартера. Отверката трябва да се държи стабилно. Тока е с висок ампераж, но няма нищо страшно. По този начин ще се елиминира, че стартера, бендикса и ел. магнита са изправни, и тогава може да се направи проверка на контакният ключ и товарното реле, което замества в случая опита с отверката. Може и пластините да му са нагорели.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта