Единото фарче ми замира .. Пасат Б5.5 - решено и поправено

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Единото фарче ми замира .. Пасат Б5.5 - решено и поправено

Мнениеот longora » Сря 11 юли 2007 14:51


Колеги не знам какво му стана на моя фар ... свети си ама не като преди и като другия ... Едвам ми осветява ръката като си я сложа .... Да не би да е станало нещо или просто крушката ми показва че умира и трябва да си взема нова ? Става дума за фар с лупа ако е от значение ... Благодаря много !!

Последна промяна от longora на Сря 11 юли 2007 21:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 11 юли 2007 14:58


изгаря ти ксеноновата крушка :idea3, спокойно ще имаш по-хубави фарове от преди, marrs е твоя човек драсни му едно лично :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 11 юли 2007 15:39


Ама аз не съм с ксенон ... :(


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 11 юли 2007 16:50


дие-диееее, няма логика обикновенна крушка да прави така, тя или свети или не свети :idea3, мини през Слатина да го зърнем, той и marrs е в Слатина


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 11 юли 2007 17:21


По принцип може да се получи като ефект и при обикновенна крушка ама трябва да е мнооооого стара.Натрупва се нагар върху реутан-а и той намалява излъявателната си способност (извади ли се крушката се вижда като бели песъчинки върху реутан-а).


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 11 юли 2007 17:25


zfa159 А как се сваля тая крушка ... до сега не ми се е налагало shenko каде сте в Слатина .. аз ходя там през ден два, че имам приятели ...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 11 юли 2007 17:29


А да е лоша връзка някъде по веригата ?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 11 юли 2007 17:40


И аз това си мислих като го видях снощо, но няма как да проверя. Нямам мултицет или може би да сменя крушките да видим какво ще стане, но дали някой може да ми каже как се свалят. А интересното е че май самата крушка постепенно изгасва все повече и повече .... ако бяха кабели щеше да спре да си свети от раз според мен ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 11 юли 2007 17:55


За крушката - на този Пасат незнам понеже съм с В3 но надали има нещо общо.
Всъщност не е съвсем така :
може да се получи постепенно изгасване при лош контакт и в следствие на загряването на мястото с лош контакт контакт-а се влошава още повече (обикновенно от окис се получава така) и затова крушката свети все по-слабо.
Залагам на куплунг-а отзад на самата крушка или ако фар-а е подобен на този на В3 на куплунг-а дето е на самата кутия на фар-а.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 11 юли 2007 19:11


Излезе че е най-тъпото възможно .... някакси самата крушка се е извадила от фара и висеше ... мн ми е интересно как е станало, но това ще си остане загадка. Крушката беше така застанала че осветяваше под ъгъл лупата и за това се виждаше все едно крушката е тръгнала да изгаря. А докато я наглася да си застане на мястото се измъчих на максимум. Толкова е нагъчкан отпред при двигателя с джунджурии тоя пасат та едвам си провирах ръката за да сложа крушката. Мерси много за възможните проблеми които можеше да са или ще бъдат за напред :) Благодаря ви колеги ... успех !! Темата може да се смята за приключена :lock:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 11 юли 2007 19:12


А на всички светлини ли е така (къси, дълги, габарит) ? На мен пък на "маса" ми прилича повече. zfa159, законите на физиката и електротехниката са еднакви - и за Б3, и за Б5(.5), и за всичко, което се сетиш.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 12 юли 2007 7:53


gr_kanev написа:...законите на физиката и електротехниката са еднакви - и за Б3, и за Б5(.5), и за всичко, което се сетиш.

То че е така така е :)
Въпроса ми беше по-скоро дали конструкцията на куплунзите по фар-а има нещо общо за да ориентирам колегата къде да дири проблема (по-точно незнам на В5 фар-а дали е като на В3 с куплунг при самата крушка,от който кабелите вървят вътре в кутията на фар-а и отдолу на фар-а има друг куплунг,откъдето вече тръгва снопа от ел.инсталацията на автомобила).


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 12 юли 2007 12:10


Мисля че е точно така както казваш. От крушката кабелите влизат във фара, но после не виждам каде отиват, но пък има 2 снопа кабели който отиват към купето ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 12 юли 2007 15:39


longora написа:Мисля че е точно така както казваш. От крушката кабелите влизат във фара, но после не виждам каде отиват, но пък има 2 снопа кабели който отиват към купето ...

Ами ще ти обесня подробно конструкцията на фар-а на В3 за да търсиш сходство по принцип.
Самия фар е в една пластмасова кутия и тя отзад,там където е мястото за крушката има пластмасов капак на резба.Отвиваш го (леко се завърта и готово) и отдолу седи самата крушка - на нея има куплунг с 3 проводника , които вървя вътре през кутията.В долния и край (не помня обаче кой от двата ъгъла) има друг куплунг,който вече се пада външен за самата кутия на фар-а.Там има 4 кабелни обувки и на тях си се закача куплунг,който си е на кабелите от снопа.
Мисълта ми беше че или в долния куплунг имаш контактен проблем или в горния при крушката ама при теб се е оказало най-лесното нещо :)
Успех!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 12 юли 2007 16:27


Мерси много :) Успех и на теб !!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта