Случката е следната - предлагат ми възможност да си разменя моя Пасат (1.8RP 90-та без клима и нищо друго освен хидравлика и плюш) за Пасат 93-та (пак 1.8 предполагам ABS щом е такава година,хидравлика и т.н.).Колата още не съм я виждал и нямам и идея какви екстри има ама ако има климатик(климатроник) как да разбера дали е слаган допълнително (по непотвърдена информация колата е от Италия затова си мисля да не е доплънение).
Засега знам само че на колите с 1.8 и с климатик радиатора е същия като на тези с 2.0 двигател т.е. по-дълъг с около 5-6см а на тези,които нямат си е стандартния по-къс радиатор.
Схемата е че този го взимат за служебен и имам възможността да го огледам и ако ми хареса повече моя да го дам служебен а този да го взема за себе си (така или иначе моя се води на фирмата в момента и дефакто още не съм го платил).
Та исках да попитам за да знам като гледам да си вадя изводите какви проблеми да очаквам след това ако е допълнение климатика (незнам дали има изобщо ама все пак да съм подготвен)
Благодаря!
Как се разбира производствен (заводски) ли си е климатика?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Колега , честно да ти кажа , мисля , че не е зле да се отървеш от този твоя пасат...
Моето вътрешно КИ ми подсказва , че е направо прокълнат , особено ако се направи една кратка ретроспекция на въпросите с техническа насоченост които си задал в форума ...страх ме е да помисля и колко не си задал ....
та климата я зарежи като елемент за решението.....
п,с сорри за оффтопика и една забележка - вЕрвай ми , не съм искал да те обиждам на кола ....


п,с сорри за оффтопика и една забележка - вЕрвай ми , не съм искал да те обиждам на кола ....

- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно в Италия слагат допълнително климатици Диавия. Моя е слаган допълнително и най - очевидната разлика със заводския климатик е, че при мен има втори радиатор докато на оригиналния климатик е един и перките са една до друга. Въобще допълнително слаган климатик си личи по разхвърляните из двигателя чарколяци. За по - сигурно минаваш през Ваското и той ще ти каже какъв е 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
juve написа:Колега , честно да ти кажа , мисля , че не е зле да се отървеш от този твоя пасат...Моето вътрешно КИ ми подсказва , че е направо прокълнат , особено ако се направи една кратка ретроспекция на въпросите с техническа насоченост които си задал в форума ...страх ме е да помисля и колко не си задал ....
та климата я зарежи като елемент за решението.....
п,с сорри за оффтопика и една забележка - вЕрвай ми , не съм искал да те обиждам на кола ....
Защо да се обиждам като и аз това си мисля

Моя не че е лош ама не е виждал поддръжка и единственото хубаво е че салона му е много запазен ама за кво ми е салон без дори 1/3 от скапаните неща по него.....ако този другия е с хубава боя и е поддържан поне малко мисля да ги разменям и жив и здрав....може да попадна на по-голяма бангия ама все пак въпрос на шанс.
По повод климатика ще разгледам (и снимам) как изглежда и ще постна снимки тук да кажете мнение.То може и да няма климатик ама все пак да съм подготвен технически

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Можеш да пробваш и този декодер.
Доста е подробен, а и точен (поне за мен).
Но, ако не се лъжа, немалко хора се оплакаха, че не можел да им открие по-старите автомобили...
Доста е подробен, а и точен (поне за мен).
Но, ако не се лъжа, немалко хора се оплакаха, че не можел да им открие по-старите автомобили...

Re: Как се разбира производствен (заводски) ли си е климатик
zfa159 написа:Та исках да попитам за да знам като гледам да си вадя изводите какви проблеми да очаквам след това ако е допълнение климатика (незнам дали има изобщо ама все пак да съм подготвен)
Благодаря!
Май най-лесният начин е да видиш дали имаш две перки на радиатора или само една. Ако е една, 100% климата е имплантиран доста след завода. Заводският е с две перки задължително, няма значение дали е климатик или климатроник.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0 и 52 госта