Интервал за смяна на масло Северна Америка

Техническа и сервизна информация за Passat
naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Интервал за смяна на масло Северна Америка

Мнениеот naskocanada » Съб 21 юли 2007 19:12


Колеги жапросът ми е следния тука зад океана интервала за смяна на масло е от 5000 до 8000 км което чесно казано си е малко а втората цифра се отнася за синтетични масла които в бг обикновенно се сменят на 12000 или пове4е пасатора го карам с AMS Oil 5w40 което отговаря на фв спецификацията за модела маслото е синтетично и е на 4000 км в момента какво мислите смяна не щото пък филтъра и маслото ги взимам от фв сервиз и смяната там и малко на 6000 км ми идва множко като пара тея къси интервали знам че колкото по рано се сменя маслото по добре и за автомобила ама пак и цифрата която излиза с растоянията тука за смяна е сериозна дайте съвет благодаря




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 21 юли 2007 19:18


На жена ми баща й кара Лада 1600 Преди време работеше на летището (масло бол) и маслото на колата се сменяше на всеки 5000км и ДВГ-то в момента е в перфектно състояние - 230 000км. :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 21 юли 2007 21:04


За мене има само един господ : Масло - каквото казва производителя и интервал , каквото казва производителя ...другото се казва ... измислици !


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Съб 21 юли 2007 21:21


да ама и производителя казва 8000 имам книжката на колата ама ми се струват малко не че се правя на отворен благодаря колеги


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Съб 21 юли 2007 21:59


Това за Пасата под аватара ти ли е?! Сега погледнах в сервизната книжка - пише 15000км за бензин и 7500км за дизел или веднъж в годината. Едва ли има разлика за САЩ моделите.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 21 юли 2007 22:28


На някой може да им се вижда солено но аз си сменям маслото на 7000 максимум но 8000км защото това спестява пари в дългосрочен план що се отнася до това дали е веднъж в годината ,не винаги е така например тази година смених маслото края на Март и досега съм навъртял 4000 км. и както съм тръгнал до Септември Октомври сигорно ще навъртя още толкова ,че и повече такаче тая година май ще правя две смени.Имам един приятел (и друк път съм го давал за пример) който кара Пасат като моя самоче двигателя е RP този човек е абсолютен враг на колата си , когато я купи колата беше горе доло добре обаче човека копува най евтиното възможно масло без да гледа спецификаций и тем подобни и го сменява на 15-20000км. :shock елате да видите колата сега ,тропа,трака,пуши и още куп други повреди и това само от немуклетията на този човек,та затова предпочитам да давам пари за масло отколкото за двигател.

П.С. Мале какъв роман написах :D


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Нед 22 юли 2007 2:15


:lol: :lol: Човекът е разсипник сигурно :) аз навъртях около 5 хиляди километра и го смених :) не знам дали е добре ,това което сложих но в сервиза ме съветваха да взема Mobil1 15-40 ,защото колата ми е над 150.000 хиляди километра.Вие на какво мнение сте за това масло до сега ползвах винаги ARAL или ако няма Castrol


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 22 юли 2007 8:38


http://www.motorspot.com
Motul
това ти препоръчвам а за визкозитета.... моята е на 170 000 и карам с 10W40 и няма проблем не го гори.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 22 юли 2007 11:03


да ама и производителя казва 8000 имам книжката на колата ама ми се струват малко не че се правя на отворен благодаря колеги

Добре де , ти попита - ние ти казахме - лошо няма :lol: Щом е написал така производителя ...какво има да се дискутира .... Защото това ако го бяха конструирали някакви негри , дето вчера някой ги е научил да четат - иди -дойди , ама на Ханс дядо му е прави танковете на Вермахта и е логично да ги усеща тези работи .... то ако е можел да мине и с 15000 км и за дизел да кажем , да не е луд , да те кара да си трошиш парата ? Ми най малкото за реклама би го направил - " нашият двигател издържа 200000 км Без смяна на маслото - купувайте го и пестете цял живот ;) "
Така че ..... както пише и по често - там е истината ... :lol:
Успех
п.с И ти ли бе колега , се оплака за парите ? Ми ти с този стандарт там щом го правиш , ние трябва просто да се гръмнем ! Не , че цените там на труда и материалите не са други , ама едва ли се пада като съотношение по лошо от тук ! :cry:


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Пон 23 юли 2007 6:20


благодаря за отговорите и да за америка нещата са малко друга индия макар че пасатора е произведен в германско е пригоден за континента и за пазарните условия ще правя както казава на Ханс дядото а знам че дългосрочно скъпото излиза евтино пак и с това турбо трябва мн да се внимава затова се чудех а за труда братче са безскрупулни копелета има само книга за тях по книга смяната на маслото отнема 1.30 часа независимо от всичко а сервиза взима около 100 на час само за труд аз за тва не че нещо пък и кат строили патища ги направили дълги за хляб братче минимум 4 км абе на месец тряя меня затова попитах иначе за продукта гледам да не се скъпя щото турбото май не е от най евтините чаркове а който кара такъв мотор колеги оставяте ли го да поработи на място преди да го гасите


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 23 юли 2007 9:15


Човек, сложи някоя и друга точка, запетайка в това изречение. :shock
Едва се разбира какво искаш да кажеш.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 23 юли 2007 9:26


на Б6 VW казва да се сменя на 15к, а на Crafter'a 40к :wink:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 23 юли 2007 14:15


naskocanada, сменяй си двиг. масло(с масл. и възд. филтри) през интервал от 8 хил. км. и няма да имаш притеснения. По принцип смяната на тези консумативи имат пряко отношение към работата на турбото(смазване и охлаждане, доколкото знам). Важното е да си сигурен за това, дали маслото отговаря на изискванията и да не е менте.
Аз лично си карам без проблеми от 4-ри години с Валволин - Max Life и го сменям на ок 10 хил. км. Двигтеля ми обаче няма турбо и не го ръчкам често в обороти над 4 хил.

jivkojj написа:Човек, сложи някоя и друга точка, запетайка в това изречение. :shock
Едва се разбира какво искаш да кажеш.

:D Да и аз се поизмъчих, за да проследя смисъла, пооправи по възможност и първия си пост. Това изречение, бая дълго, легнало е на 7 реда. :wink:


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Вто 24 юли 2007 6:21


извинения за ужасната ми пунктоация. Ами купувам маслото от официален представител на фв тоест това което наливат на новите бегачки. А да знаете на колко оборота отваря турбото мн не мога да го усетя. То и аз мн не ръчкам над 3000 освен в мн редки случаи. Ама знам че 1.8 турбо е мн капризен на масла и турбото развива сериозни температури и при нека4ествени продукти маслото се коксува от високите температури.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 24 юли 2007 13:05


Колега, доколкото виждам колата ти е турбо, за тях действително маслото се сменя по-често, а именно на 5000-8000км, както ти препоръчват.
А за нормалните двигатели смяната е на 10000, че и на повече ако е пълна синтетика.
Така че всичко си е ок. Континента няма значение, разликата идва от турбото. :-)

Разбира се всичко е компромис - колкото по-често сменяш, по добре, само да не се стигне до там за масло да дадеш повече пари отколкото за нов ДВГ. И обратно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, Monyo Monev и 62 госта