Интервал за смяна на масло Северна Америка
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Интервал за смяна на масло Северна Америка
Колеги жапросът ми е следния тука зад океана интервала за смяна на масло е от 5000 до 8000 км което чесно казано си е малко а втората цифра се отнася за синтетични масла които в бг обикновенно се сменят на 12000 или пове4е пасатора го карам с AMS Oil 5w40 което отговаря на фв спецификацията за модела маслото е синтетично и е на 4000 км в момента какво мислите смяна не щото пък филтъра и маслото ги взимам от фв сервиз и смяната там и малко на 6000 км ми идва множко като пара тея къси интервали знам че колкото по рано се сменя маслото по добре и за автомобила ама пак и цифрата която излиза с растоянията тука за смяна е сериозна дайте съвет благодаря
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
На някой може да им се вижда солено но аз си сменям маслото на 7000 максимум но 8000км защото това спестява пари в дългосрочен план що се отнася до това дали е веднъж в годината ,не винаги е така например тази година смених маслото края на Март и досега съм навъртял 4000 км. и както съм тръгнал до Септември Октомври сигорно ще навъртя още толкова ,че и повече такаче тая година май ще правя две смени.Имам един приятел (и друк път съм го давал за пример) който кара Пасат като моя самоче двигателя е RP този човек е абсолютен враг на колата си , когато я купи колата беше горе доло добре обаче човека копува най евтиното възможно масло без да гледа спецификаций и тем подобни и го сменява на 15-20000км.
елате да видите колата сега ,тропа,трака,пуши и още куп други повреди и това само от немуклетията на този човек,та затова предпочитам да давам пари за масло отколкото за двигател.
П.С. Мале какъв роман написах

П.С. Мале какъв роман написах

- Vladko_1
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов




- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
http://www.motorspot.com
Motul
това ти препоръчвам а за визкозитета.... моята е на 170 000 и карам с 10W40 и няма проблем не го гори.
Motul
това ти препоръчвам а за визкозитета.... моята е на 170 000 и карам с 10W40 и няма проблем не го гори.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
да ама и производителя казва 8000 имам книжката на колата ама ми се струват малко не че се правя на отворен благодаря колеги
Добре де , ти попита - ние ти казахме - лошо няма


Така че ..... както пише и по често - там е истината ...

Успех
п.с И ти ли бе колега , се оплака за парите ? Ми ти с този стандарт там щом го правиш , ние трябва просто да се гръмнем ! Не , че цените там на труда и материалите не са други , ама едва ли се пада като съотношение по лошо от тук !

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
благодаря за отговорите и да за америка нещата са малко друга индия макар че пасатора е произведен в германско е пригоден за континента и за пазарните условия ще правя както казава на Ханс дядото а знам че дългосрочно скъпото излиза евтино пак и с това турбо трябва мн да се внимава затова се чудех а за труда братче са безскрупулни копелета има само книга за тях по книга смяната на маслото отнема 1.30 часа независимо от всичко а сервиза взима около 100 на час само за труд аз за тва не че нещо пък и кат строили патища ги направили дълги за хляб братче минимум 4 км абе на месец тряя меня затова попитах иначе за продукта гледам да не се скъпя щото турбото май не е от най евтините чаркове а който кара такъв мотор колеги оставяте ли го да поработи на място преди да го гасите
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
naskocanada, сменяй си двиг. масло(с масл. и възд. филтри) през интервал от 8 хил. км. и няма да имаш притеснения. По принцип смяната на тези консумативи имат пряко отношение към работата на турбото(смазване и охлаждане, доколкото знам). Важното е да си сигурен за това, дали маслото отговаря на изискванията и да не е менте.
Аз лично си карам без проблеми от 4-ри години с Валволин - Max Life и го сменям на ок 10 хил. км. Двигтеля ми обаче няма турбо и не го ръчкам често в обороти над 4 хил.
Да и аз се поизмъчих, за да проследя смисъла, пооправи по възможност и първия си пост. Това изречение, бая дълго, легнало е на 7 реда. :wink:
Аз лично си карам без проблеми от 4-ри години с Валволин - Max Life и го сменям на ок 10 хил. км. Двигтеля ми обаче няма турбо и не го ръчкам често в обороти над 4 хил.
jivkojj написа:Човек, сложи някоя и друга точка, запетайка в това изречение.![]()
Едва се разбира какво искаш да кажеш.

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
извинения за ужасната ми пунктоация. Ами купувам маслото от официален представител на фв тоест това което наливат на новите бегачки. А да знаете на колко оборота отваря турбото мн не мога да го усетя. То и аз мн не ръчкам над 3000 освен в мн редки случаи. Ама знам че 1.8 турбо е мн капризен на масла и турбото развива сериозни температури и при нека4ествени продукти маслото се коксува от високите температури.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, доколкото виждам колата ти е турбо, за тях действително маслото се сменя по-често, а именно на 5000-8000км, както ти препоръчват.
А за нормалните двигатели смяната е на 10000, че и на повече ако е пълна синтетика.
Така че всичко си е ок. Континента няма значение, разликата идва от турбото.
Разбира се всичко е компромис - колкото по-често сменяш, по добре, само да не се стигне до там за масло да дадеш повече пари отколкото за нов ДВГ. И обратно.
А за нормалните двигатели смяната е на 10000, че и на повече ако е пълна синтетика.
Така че всичко си е ок. Континента няма значение, разликата идва от турбото.

Разбира се всичко е компромис - колкото по-често сменяш, по добре, само да не се стигне до там за масло да дадеш повече пари отколкото за нов ДВГ. И обратно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, Monyo Monev и 62 госта