имам проблем на бензин- проблема е решен
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
имам проблем на бензин- проблема е решен
здравейте по техническата част съм зле и затова се обръщам към вас за съвет и помощ. значи проблема на моя пасатор 1.8i е че когато искам да го карам на бензин нещо прекъсва а на газ си работи нормално. сложих ме една добавка за горивото ама същата работа. моля дайте съвет и мнение от какво ще да е така. благодаря предварително на отзовалите се
Последна промяна от icotanev на Вто 24 юли 2007 21:17, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ицо, я дай код на мотора, че те всичките 1.8 май са "и".
Ама едно е "И"-то на PB мотора, друго е на ABS, и съвсем трето на KR.
А иначе като правило: смени горивния филтър (12-15 лева е, да му се незнай!) и ако пак прекъсва, иди да измерят налягането от бензиновата помпа и дебита й.
Ако отдавна ти стои този бензих в колата препоръчвам ти да го изхвърлиш, тъй като може да задръсти и впоследствие скапе бензиновата помпа.
Ама едно е "И"-то на PB мотора, друго е на ABS, и съвсем трето на KR.
А иначе като правило: смени горивния филтър (12-15 лева е, да му се незнай!) и ако пак прекъсва, иди да измерят налягането от бензиновата помпа и дебита й.
Ако отдавна ти стои този бензих в колата препоръчвам ти да го изхвърлиш, тъй като може да задръсти и впоследствие скапе бензиновата помпа.
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ь
wvwzzz31zke174797 тва ли е или тва pf069034
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ь
icotanev написа: тва pf069034
PF- 107(79) / 5400к.с.(kW)/обороти, 157N.m., инжекционна система Digifant , вграждан 02.87-11.91
Щом е Digifant, значи е псевдо мултиинжекцион, с по дюза на всеки цилиндър. Възможно е да имаш запичане на една от дюзите.
Има възможност да ти дава грешка и дебитомера, както и TPS-а
Все пак, първо мисля, че трябва да си сигурен в помпата и филтъра.
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ь
то и на газ спря да върви. хара дайте сервиз в пловдив
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
да не ти е свършила газта:)))),,,значи за бензин може да е:помпа,регулатор на налягането ,дебитомер,дюзи,центровка,кабели,свещи,палец, а щом и на газ не върви, може да провериш въздушен филтър,и газов филтър,които е някъде около изпарителя или на газовия клапан/а няма да е лошо да дадеш малко повече инфо
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ь
icotanev написа:то и на газ спря да върви.


Да не би наистина да е свършила газта?
Искра от свещите хвърля ли?
Като правило, запушения въздушен филтър оказва много по-пагубно влияние на газ, отколкото на бензин.
Да не ти прави мизерии првключвателя "газ-бензин"? Ако не е той, предполагам, че проблема ще ти е от запалителната система.
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
s
газ има свещите и кабелите ги смених и същата работа . продължавам напред по веригата
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
a
пали ама не работи както трябва първи цилиндър не работи. продължавам напред .а и компа го ресетнах за грешки. и палеца е в ред. открих запушена дюза и ги арам да ги почистят на ултра звук. дано е само това
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: a
icotanev написа:... компа го ресетнах за грешки....
"Digifant" не се ресетва с откачане на акумулатора

Иска си ТумпУтър.
Щом си сигурен, че палеца е в ред и си пали, значи ти остава дистрибуторна капачка, кабел с лула и свещ.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: a
radotom написа:icotanev написа:... компа го ресетнах за грешки....
"Digifant" не се ресетва с откачане на акумулатора![]()
Иска си ТумпУтър.
Щом си сигурен, че палеца е в ред и си пали, значи ти остава дистрибуторна капачка, кабел с лула и свещ.
Това синичкото какво ще рече за дилетантите като мен неразбиращи английски термини?
Дали не е откачане на клемите и допиране на плюса и минуса за някакво изпразване на кондензатори или нещо такова.Така съм чувал от хора, пробвал съм го и досега не е имало проблем за колата, но не е имало и някакво подобрение.
Към icotanev - Аз съм със същия двигател като твоя, но такъв филм да неще да върви нито на бензин, нито на газ не ми се е случвал, за което ще те помоля за малко повече информация за държането на двигателя.Тука има все грамотни хора и съм сигурен, че ще се намери решение на проблема.Аз естествено ще споделя моя опит.
- icotanev
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
a
колеги проблема ми се реши. дюзите се оказаха запушени и срещу сумата от 100 лева ми ги оправиха в сервиза точно зад мега марината в смирненски. доволен съм от хората прочистиха ги с ултра звук настройки там както си му е ред и честно да си кажа не можах да си позная колата. аби самолет направо а газта изненадващо за мен баше свършила
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 55 госта