загрява и изхвърля антифриза

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

загрява и изхвърля антифриза

Мнениеот vesellin » Пон 25 апр 2005 22:30


Когато карам в градски условия, или когато след дълъг път спра, колата загрява веднага.
Доста често започна да изхвърля антифриза. Преди перката се включваше на 90 градуса, но понякога се включва, понякога- не.
Когато пусна парното на 4 и на МАКС. топло температурата се нормализира малко, но лятото ....
Миналото лято имах същия проблем, изчезна по едно време и сега пак...
Не знам от къде идва проблема и се обръщам към вас за помощ, защото трябва да знам горе долу за проблема преди да изсипя маса пари :roll:
Надявам се на компетентни мнения. Благодаря предварително




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 25 апр 2005 22:45


До колкото разбирам проблема ти е в перката ??? Тя не работи ???
Ми трябва да огледаш всички контакти и датчиците !!! Дай по-подробни обяснения !!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 26 апр 2005 7:51


1.виж термостата дали отваря.
2.провери моторчето на перката дали работи.
3.датчика за температурата и прилежащите му кабели :wink:


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 27 апр 2005 8:35


Благодаря, днес ще я разхвърлям малко, че да се уплаши и да проработи. Ще проверя всичко, което ми казахте, дано отстраня проблема


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 27 апр 2005 20:26


благодаря много :) добър съвет!


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пет 29 апр 2005 23:31


Red_Jetta написа:пропуснах да уточня, че преди по-горните проверки по ел-системата на охлаждането, трябва да си се уверил в изправността на термостата.


точш тека. първо термостата си виж тогава другото.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 29 апр 2005 23:37


Мне хора не е термостата просто си е до самото обезвазвушаване колата е много капризна относно тази продцедура.казват че сама се обезваждушава но си иска и човешка намеса.единия от двата датчика на тройника се сваля и оттам също се налива вода а не през разширителния съд там се следи нивото ;).Иначе ми е ясно когато загрее вдига 100 и над 100 градуса парното духа студено и в моя случай щото пасата ми е с фабрична газова изпарителя замръзва щото към него не циркулира вода образува се възглавница .


стенли-кирилица!!!


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 30 апр 2005 0:49


Stenly написа:Mne hora ne e termostata prosto si e do samoto obezvazvu6avane kolata e mnogo kaprizna otnosno tazi prodcedura.kazvat 4e sama se obezvazdu6ava no si iska i 4ove6ka namesa.ediniq ot dvata dat4ika na troinika se svalq i ottam su6to se naliva voda a ne prez raz6iritelniq sud tam se sledi nivoto ;).Ina4e mi e qsno kogato zagree vdiga 100 i nad 100 gradusa parnoto duha studeno i v moq slu4ai shtoto passata mi e s fabri4na gazova izparitelq zamruzva shtoto kum nego ne cirkulira voda obrazuva se vazglavnica .


Тфа за пръв път чувам....


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 30 апр 2005 21:21


Имах същия проблем. "Майстор" веднага каза - гарнитура на двигаеля и я смени.
Оказа се гуменото уплътнение в капачката на разширителния съд. Беше излезнала от леглово си.
Късмет.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта