Пасат Б4 2Е-Проблем с паленето само сутрин при първи старт

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2Е-Проблем с паленето само сутрин при първи старт

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 9:21


Проблема е следния от два три дни колата(Пасат 2Е газ-бензин) палеше сутрин малко трудно и се държеше странно всякаш всеки момент ще изгасне дори и да давам газ непоема а даже гаснеше,като на второто палене я пала с газ и задържам оборотите около 2000 за да се съвземе,след като по работи 20-30 сек. няма проблем .Само да кажа че колата пали на бензин и при 30 градуса и 3000оборота превключва на газ.Та викам си ще я покарам само на бензин един ден и вчера цял ден само на бенз,никви ядове пали върви не гасне не прекъсва и така до тази сутрин ,отивам да пала няма никой :shock ,за пръв път от както я имам тази кола ми прави този яд,върта нестава от там аварийното ключе за палене само на газ и колата запали работи 1 мин. и минах на бенз нямаше никъв проблем.Сега я палих пак пак няма проблем.
Кво да права,от къде може да идва този яд,според мен от гор.система,а именно инжектори или помпа-колата никога не е оставала с по-малко от 15л.бензин :cry:
Ако не я оправа тия дни у понеделник в бокса :evil:

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 8:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 28 юли 2007 9:37


да не би да ти пада налягането на горивото :roll:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 9:59


niks76 написа:да не би да ти пада налягането на горивото :roll:
:gruebel :dontknow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юли 2007 11:56


Мите, при нас има още една, допълнителна дюза отстрани на смукателния колектор. Почти до резервоарчето за спирачките се пада.
Това ти е дюзата за студен старт. При въртене на стартера (сигнал се взема от клема '50' на стартера) и в зависимост от показанието на температурния датчик, компа отваря тази дюза за определено време. Това е автоматичния ни смукач.
При мен преди време имаше студена спойка на един резистор в компа и не получаваше сигнал, че върти стартера. Държеше се почти по същия начин като при теб.
не знам защо, но имам чувството, че при теб зора ще се окаже от термодатчика, обаче...
Не е сложна проверката дали пръска дюзата. Казвай да обяснявам ли, или ше ходиш при Голямото момче с Първи номер в ника mhihi mhihi


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 12:16


Давай обяснявай да действам че той почива лаесе :oops:
Абе да ти каже честно прайми впечатлени е Радо че не чаткат инжектори кат преди да не етам нещо яда :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юли 2007 13:00


MITKO_DVD написа:Абе да ти каже честно прайми впечатлени е Радо че не чаткат инжектори кат преди да не етам нещо яда :roll:

Хммм... възможно е! Ако са позапекли нещо.. Пробвай с няк'ва химия за почистване на дюзи. Аз лично ползвам постоянно една добавка на Кастрол за почистване на дюзи. Пише, че вдига и октановото число и... дали си внушавам, не знам, ама май помага!
А иначе за 5-ата дюза:
Трябва ти имбус (мисля, че №5 беше). Откачаш куплунга на дюзата (синя е на цвят) и развиваш двете болтчета. Внимавай, защото отдолу има тъничка гарнитура.
Откачаш синия датчик за темпераурата на антифриза и на негово място бучваш едно съпротивление от порядъка на 5 000 ома. То ти имитира студена кола, така, че можеш теста да го правиш и след като си пътувал.
Аз лично закачих един лист хартия А4 за извадената дюза (вързах го с тел! :lol: ) и завъртях на стартер. Дюзата трябва да започне да пръска гориво.
Прави сметка, че това е разпрашен бензин, силно запалимо е!!! Не е желателно да попада на нагорещени части, да няма аварии. За всеки случай, приготви пожарогасителя, макар, че ако сме честни, не е чак толкова страшно.
Хубаво е да има и втори човек, едно, да държи дюзата, друго да наблюдава струята. Тя трябва да е с правилен конус, иначе може да си сигурен, че вероятно е запекла.
Ако не пръсне при тази ситуация, пробвай с две кабелчета, ама и кабелни обувки, да й подадеш директно 12V. някъде на маса и '+' на акумулатора.
Тогава, ако не е изгоряла или много зверски запекла, трябва вече да пръсне.
Ако не пръсне, с ом-метър да се види има ли някакво съпроивление м/у крачетата й. Мисля, че беше около 10-15 ома. Ако е тотално запекла -> ултразвукова вана! Няма друго чистене!
Ако при тези варианти всичко е наред и при върене на старер си пръска, остава да провериш дали и при студен мотор с неговия си датчик ще пръска.
Закачаш си термодатчика и въртиш стартера наново. Ако е студен мотора и изправен датчика, трябва пак да пръсне.
Ако ли не - проба с нов датчик!

Без да е запушен отвора на дюзата двигателя не може да работи, защото е разхерметизиран смукателния колектор. Възможно е да започнат детонации! По добре запуши с нещо отвора на колектора, става и някой да го затапи с пръст.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 13:07


Ок Радо ще пробам,а само да попитъм за имбус на кое викаш :oops: :oops: :oops: (май беше вид камък :roll: )


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юли 2007 13:24


Неееееее... шестостенните ключове. Тези, които влизат в главата на болта
Може да е 5, ама може и 6 да е


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 14:16


radotom написа:Неееееее... шестостенните ключове. Тези, които влизат в главата на болта
Може да е 5, ама може и 6 да е

:oops: Окс много благодарско


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 28 юли 2007 22:38


:arrow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 29 юли 2007 0:07


MITKO_DVD написа::arrow:

:?:







Ко стана?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 29 юли 2007 9:44


Ей сега ще пробам,но ако некой знае още нещо да го казва че излизам да пробам :oops:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 29 юли 2007 11:14


Утивам преди 1 часа върта ключа колата пали от четвърт как си беше,гаса я и дигам капакасвалях доста букси и ги почистих попритегнах няколко маси и колицата пали и то добре,прави ми впечатлени и ясното чаткане на инжекторите където вчера например не се чуваше,честно казано незнам къв е проблема ама запали тази сутрин ще видим утре как е :oops:
Едно голямо благодарско на Радо,Радо неам синя букса да знайш при мен е няква бяла :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 29 юли 2007 19:56


MITKO_DVD написа: неам синя букса да знайш при мен е няква бяла :wink:
Ха! Да не е избеляла от слънцето, бре!?? :horror: mhihi mhihi
А за паленето... да приемем, че колата се е уплашила и се е оправила сама... нещо не ми се връзва!
Както казва Ваското, наште контролери са тъпи, та дрънкат! (той за 'тва го трампил неговия ;) ) та едва ли ще са се сетили какво ги чака! :a boi de контролерите, де!
Предположението на niks също е много възможно! И ако си подал контакт, без да палиш, за да поогледаш, а после си върнал ключа и пак си подал и чак тогава запалил, то много вероятно е той да е прав!
Защото тогава помпата успява да насмогне на падналото преди това налягане.
Ама това най-чисто се мери с манометър. Поне на нашите моторетки е лесно! На тръбичката на същата тая 5-а дюза се включва. ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 31 юли 2007 0:01


radotom написа:
Без да е запушен отвора на дюзата двигателя не може да работи, защото е разхерметизиран смукателния колектор. Възможно е да започнат детонации! .


Няма опастност .Имам доста сцепен гумен преходник на 1 ви цилиндър м/см.колектор и интейка. Мога да си пъхна пръстта вътре.
:( Уф малко е зор смяната му.
Малко по-трудно пали , но си върви добре.Тя поначало е любопитна и чете всички датчици и тогава пали. Но моторът е с резервни свещи кабели и бубини :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта