Компресор за климатик
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Компресор за климатик
Имам проблем с климатика. Колата е Пасат 1994 г. Проблема е следния: Преди 2 седмици започна да духа топъл въздух. Отидох при един "Майстор" и той ми каза, че фреона е достатъчен и проблема е от клапан, който се намирал вътре в компресора. Отвори го и го смени. Проблема остана. Сега щял да му сменя сегментите на буталата, понеже не можел да направи достатъчно налягане, а в същото време разликата в наляганията на двата кръга била нормална. Кажете ми моля от къде може да е проблема? В цялата тая история има ли нещо вярно?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Какъв марка ти е климатика?На пасатите мисля че се монтират компресори с едни малки буталца на които не се сменят сегментите...При такива случаи се разглобява целия компресор, сменят се едно лагерче и семерина, ако буталцата са читави...Тоя клапан който ти смениха, какво представлява един плосък диск ли?
Или твоя компресор е особен или майстора.....
Или твоя компресор е особен или майстора.....
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
а в същото време разликата в наляганията на двата кръга била нормална.
Може би става въпрос за наляганията при изключен климатик.....те трябва да са приблизително равни.
Търси друг майстор


Запиши си и показанията на манометрите при изключен и включен климатик за да има по голяма яснота

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Може би става въпрос за наляганията при изключен климатик.....те трябва да са приблизително равни.
не може да не са равни , особенно ако е поседял някое време ..тези системи нямат магнит-вентил , че да държат фреона в евентуалния ресивер .... щом спре климата - почва да изравнява...което е и добре , че после тръгва с малко зор ....

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Компресор за климатик
Благодаря за съветите. Ще потърся ново място и дано този път да се получи студения ефект.
Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещо
Искам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора 


-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Компресор за климатик
st55 написа:Благодаря за съветите. Ще потърся ново място и дано този път да се получи студения ефект.
Колега не знам при кой майстор си ходил.Аз съм от Ст Загора,препоръчаха ми над бирената ф-ка.Имах проблем,доволен съм от човека и не е скъпчия.За проверка течове и пълнене ми взе 40лв.Това за Пасат 98г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта