Компресор за климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Компресор за климатик

Мнениеот st55 » Пон 30 юли 2007 10:53


Имам проблем с климатика. Колата е Пасат 1994 г. Проблема е следния: Преди 2 седмици започна да духа топъл въздух. Отидох при един "Майстор" и той ми каза, че фреона е достатъчен и проблема е от клапан, който се намирал вътре в компресора. Отвори го и го смени. Проблема остана. Сега щял да му сменя сегментите на буталата, понеже не можел да направи достатъчно налягане, а в същото време разликата в наляганията на двата кръга била нормална. Кажете ми моля от къде може да е проблема? В цялата тая история има ли нещо вярно?




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 30 юли 2007 11:17


Смени майстора :D :D :D Не мисля че точно това е проблема


st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот st55 » Пон 30 юли 2007 11:18


А къде да търся читав майстор в Ст. Загора?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 30 юли 2007 11:23


За жалост колега :dontknow: :dontknow: :dontknow: В София знам един-двама, ама у Загорето....


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 30 юли 2007 11:29


Постоянно ли духа топло или отначало духа студено и после топло?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 30 юли 2007 11:33


Какъв марка ти е климатика?На пасатите мисля че се монтират компресори с едни малки буталца на които не се сменят сегментите...При такива случаи се разглобява целия компресор, сменят се едно лагерче и семерина, ако буталцата са читави...Тоя клапан който ти смениха, какво представлява един плосък диск ли?
Или твоя компресор е особен или майстора.....


st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот st55 » Пон 30 юли 2007 11:40


Духа си топло от момента в който го влюча. При увеличаване на оборотите на двигателя има някъкви леки признаци на хладен въздух.


st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот st55 » Пон 30 юли 2007 11:41


компресора е с 8 бр. малки бутала, а това дето го смени е една цилиндрична пишка.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 30 юли 2007 14:52


понеже не можел да направи достатъчно налягане, а в същото време разликата в наляганията на двата кръга била нормална.

ей този момент ми е интересен :lol: :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 30 юли 2007 15:14


а в същото време разликата в наляганията на двата кръга била нормална.

Може би става въпрос за наляганията при изключен климатик.....те трябва да са приблизително равни.
Търси друг майстор :!: Ако той потвърди диагнозата добре, но ако има друга версия ходи при трети :Mr Green Fun
Запиши си и показанията на манометрите при изключен и включен климатик за да има по голяма яснота :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 30 юли 2007 16:23


Може би става въпрос за наляганията при изключен климатик.....те трябва да са приблизително равни.

не може да не са равни , особенно ако е поседял някое време ..тези системи нямат магнит-вентил , че да държат фреона в евентуалния ресивер .... щом спре климата - почва да изравнява...което е и добре , че после тръгва с малко зор .... :lol:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пон 30 юли 2007 16:31


st55 написа:А къде да търся читав майстор в Ст. Загора?

разходи се до пловдив, намират се все още...


st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Компресор за климатик

Мнениеот st55 » Вто 31 юли 2007 7:46


Благодаря за съветите. Ще потърся ново място и дано този път да се получи студения ефект.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 31 юли 2007 8:19


Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещо :) Искам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора :)


б-ИВАН
Мнения: 64
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Компресор за климатик

Мнениеот б-ИВАН » Вто 31 юли 2007 10:25


st55 написа:Благодаря за съветите. Ще потърся ново място и дано този път да се получи студения ефект.

Колега не знам при кой майстор си ходил.Аз съм от Ст Загора,препоръчаха ми над бирената ф-ка.Имах проблем,доволен съм от човека и не е скъпчия.За проверка течове и пълнене ми взе 40лв.Това за Пасат 98г.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта