Проблемата е следната :
Онзи ден карах колата на КАТ и човека на канала каза че разликата в ефективността на двете задни колела е над 70%.Тест-а го провеждат на изгасен двигател.
Аз на ръка пробвах и и двете хващат достатъчно за да не мога да ги превъртя ама все пак това не е точен тест.Барабаните за съжаление не успях да ги отворя (нямах много време а беха запекли) да видя какво се случва вътре.
Иначе другото което забелязвам е че когато АБС-а не е дал грешка (смао веднъж досега е давал заради ниско ниво на течността) ход-а на педала е по-голям с няколко см а като даде грешка ход-а е по-малък (говоря че в началото има сякаш едно пропадане без ефективност когато абс-а работи).
Какво може да е?
Ако някой има идея дали отзад има разпределителен кран за усилието на задния мост дали е двупътен (все пак всяко колело трябва е на собствен кръг отпред до АБС-а поне според мен).
Благодаря!

Ход-а на пдала на спирачката В3 с АБС
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
aspetkov написа:Колега, свали барабана на задното колелото, което не държи и раздвижи клинчето за саморегулиране и педала ще почне да хваща по-горе.
Ми онзи на канала не ми каза кое колело не спира а че има ралзика в двете.Аз си направих собствен тест и и двете си спират добре (в смисъл че не може да се првъртят на ръка с рамо).
Барабаните се опитах да ги сваля ама са здраво залепнали и не искаха (развивам гумата и не видях да има друго,което да държи барабана към главината...ама знам ли...)
Иначе ще сменям отзад накладките,лагерите,цилиндърчетата и ще сменя и спирачната течност като започна да ремонтирам колата ама събирам предварително информация.
Благодаря!
Отделно да запитам за няколко цени :
-задни лагери на главините (хубави някакви)
-задни накладки комплект за 2-те колела
-задни спирачни цилиндърчета (те са по 14лв доколкото помня)
-пружините на накладките ако се продават изобщо
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
zfa159 написа:Барабаните се опитах да ги сваля ама са здраво залепнали и не искаха
Нали знаеш, че за да излезнат, трябва да освободиш палчето на самонастройващия механизъм на спирачките?
Защото ако има износване по барабаните и накладките са влезнали в износената част... няма вадене!
Е, все пак, би трябвало да може да се разклати барабана... макар и съвсем леко. Пък на теб вече далеч не ти е първи ремонт по нашите которници, та сигурно ще си осетил, ако шава...
Наливай яко с WD40 около главината. Трябва да поотпусне. Малко съвети с чук ще помогнат, да знаеш!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:zfa159 написа:Барабаните се опитах да ги сваля ама са здраво залепнали и не искаха
Нали знаеш, че за да излезнат, трябва да освободиш палчето на самонастройващия механизъм на спирачките?
Защото ако има износване по барабаните и накладките са влезнали в износената част... няма вадене!
Е, все пак, би трябвало да може да се разклати барабана... макар и съвсем леко. Пък на теб вече далеч не ти е първи ремонт по нашите которници, та сигурно ще си осетил, ако шава...
Наливай яко с WD40 около главината. Трябва да поотпусне. Малко съвети с чук ще помогнат, да знаеш!
Барабана грам не помръдна и то след не малко съветване с чук

Ама като имам време пак ще го мъча

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта