Машината си ги крепи на бензин около 850-900 оборота,но на газ едвам докарва 450-500 и почти угасва !!!
Като позагрее ги качва до 500-550, но и това е слабо !!!
Та в тоя ред на мисли има ли откъде да се регулират оборотите или трябва да мисля за някаква повреда ??? Изпарителя е BRC !!!
Като се има предвид,че ремъците са ми доста лабави и свирят като за световно,особено на мокро!
-A дали някой знае сайт където подробно са описани газовите уредби и принципът на работа ???
Ниски обороти на газ !!??
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ниски обороти на газ
Приятел нище не пишеш на колко години или км е изпарителя ти от монтажа досега.Причини много.
1.Мембраните се втърдяват с течение на времето, особено зле им влияе паленето на газ при ииски и отрицателни температури.Голямо влияние на оборотите оказва мембраната на II степен,която е тънка.
2.Ако имаш пробка на изпарителя е задължително на 2500-5000км да източваш гъстата лепкава течност,която се събира в изпарителя ,както писа по-горе колегата. Тази течност съдържа доколкото си спомням бензол, който разяжда мембраните.
3. На празният ход оказва влияние и клапанчето на регулатора на II тастепен /има гумено уплътнение ,което се наранява в процес на работа и трябва да се подменя/.
4.както писа колегата в никакъв случай не пипай регулатора след изпарителя ,ако разхода на газа ти е в нормите. Завиването ограничава количеството газ, а развиването го увеличава. Но завиването не е 100% еднозначно на намаляване на разхода на газ.Има 1 оптимална настройка.
Сайт не мога да кажа засега, но на техническите книжарници / тип "АБВ" има тънка книжка с описание на газовите уредби, принцип на работа и т.н. Не са скъпи.
1.Мембраните се втърдяват с течение на времето, особено зле им влияе паленето на газ при ииски и отрицателни температури.Голямо влияние на оборотите оказва мембраната на II степен,която е тънка.
2.Ако имаш пробка на изпарителя е задължително на 2500-5000км да източваш гъстата лепкава течност,която се събира в изпарителя ,както писа по-горе колегата. Тази течност съдържа доколкото си спомням бензол, който разяжда мембраните.
3. На празният ход оказва влияние и клапанчето на регулатора на II тастепен /има гумено уплътнение ,което се наранява в процес на работа и трябва да се подменя/.
4.както писа колегата в никакъв случай не пипай регулатора след изпарителя ,ако разхода на газа ти е в нормите. Завиването ограничава количеството газ, а развиването го увеличава. Но завиването не е 100% еднозначно на намаляване на разхода на газ.Има 1 оптимална настройка.
Сайт не мога да кажа засега, но на техническите книжарници / тип "АБВ" има тънка книжка с описание на газовите уредби, принцип на работа и т.н. Не са скъпи.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Аз имам същия проблем като WDW - само с тази разлика че при бензин ми поддържа постоянни обороти от 800, а на газ - ту 700, ту 800. От мястото за регулиране на ниските обороти полза няма - става по зле но не и да се нормализират.Имаше и по фрапиращи случаи, но смених свещите и малко се нормализираха оборотите. Така че WDW на първо време си провери свещите.
Най- интересното е , че моята газова също е BRC, на около 10 месеца и на около 10 000 км. , с електрически изпарител ; още е в гаранция и не съм правил нищо по нея.Не знам дали има такава пробка за източване на мръсотий и ако има при изминати 10 000 км може би са се събрали сумата и боклуци. Когато я поставяха уредбата, не ми споменаха за такава пробка, само ми казаха че след около 12 000-15 000 км трябва да се смени газовия клапан.
Ходих при едни "специалисти", не знам може и наистина да са били специалисти, та като почнаха да изреждат причини за ниските обороти се хванах за главата. Ако искаш WDW ще ти ги изброя, но не нося отговорност ако вдигнеш кръвно от това

. Та значи:
1) свещи; 2) кабелите за свещите - комплекта струва поне 150 лв; 3) делко и/или капачката му; 4) гарнитура на главата; 5) ламбда сонда, която трябва чрез симулатор да се изолира за да лъже компютъра че двигателя работи на бензин - за нея ще пусна отделна тема; 6) изпарител; 7) натрупани грешки в компютъра, които не се поправят при неговото рестартиране;
В основни линий май това изредиха "само". По пътя на изключването трябва да отхвърляш едно по едно, не че при мен разбраха от какво е. Последно остана да слагам тоя симулатор на сондата, но май ще отида първо да се посъветвам с човека който ми поставя газовата уредба.
Най- интересното е , че моята газова също е BRC, на около 10 месеца и на около 10 000 км. , с електрически изпарител ; още е в гаранция и не съм правил нищо по нея.Не знам дали има такава пробка за източване на мръсотий и ако има при изминати 10 000 км може би са се събрали сумата и боклуци. Когато я поставяха уредбата, не ми споменаха за такава пробка, само ми казаха че след около 12 000-15 000 км трябва да се смени газовия клапан.
Ходих при едни "специалисти", не знам може и наистина да са били специалисти, та като почнаха да изреждат причини за ниските обороти се хванах за главата. Ако искаш WDW ще ти ги изброя, но не нося отговорност ако вдигнеш кръвно от това



1) свещи; 2) кабелите за свещите - комплекта струва поне 150 лв; 3) делко и/или капачката му; 4) гарнитура на главата; 5) ламбда сонда, която трябва чрез симулатор да се изолира за да лъже компютъра че двигателя работи на бензин - за нея ще пусна отделна тема; 6) изпарител; 7) натрупани грешки в компютъра, които не се поправят при неговото рестартиране;
В основни линий май това изредиха "само". По пътя на изключването трябва да отхвърляш едно по едно, не че при мен разбраха от какво е. Последно остана да слагам тоя симулатор на сондата, но май ще отида първо да се посъветвам с човека който ми поставя газовата уредба.
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е да уточнявам тогава: Колата я взех с газ и вероятно е на много км.! Не съм сменял нищо по газовата- като изключим счупения щуцер за водата !!! И от там изчистих доста тиня!!! За това ли говорите да се чисти???? Рядко я карам на газ и то предимно на извънградско !!! Паля само на бензин(щот не мога да запаля на газ) и съответно я гася на бензин!!!
Но кажете къде по-точно се намира тоя регулатор??? Там по изпарителя има доста врътки и незнам коя да въртя!!! И къде е тоя филтър или пробка,коят да се източват л,ната??
Все си мисля,че заради лабавите ремъци му е трудно да си поеме оборотите????
Но кажете къде по-точно се намира тоя регулатор??? Там по изпарителя има доста врътки и незнам коя да въртя!!! И къде е тоя филтър или пробка,коят да се източват л,ната??
Все си мисля,че заради лабавите ремъци му е трудно да си поеме оборотите????

- biol
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хора много са яадовете около газовата нема оправия
за нестабилни обороти на празен ход най-често са виновни мембраните не е задължително да е скъсана, с времето и качествена газ още повече - палене и каране на студено зимата им се ......маиката стават твърди и нереагират добре
другата мъка е от "МАЙСТОРИ" всички разбират немат никакви проблеми последния откри че ми бил много въздуха
и какво направи сложи тапа пред филтъра с страшна логика : щом имаш газ нема да караш на бензин а и над 2500-3000 оборота нема да качваш ( не се смеите)
Искам да благодаря спецялно на Мишо от опелите
това момче разбира като погледна голфа пипна тук там за 2 мин го оправи сега съм доволен нема тапи, дано скоро купи и газ анализатор нема да има конкуренция занимава му се и не отбива номера
ето и линк към него аз съм доволен
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=1237
за нестабилни обороти на празен ход най-често са виновни мембраните не е задължително да е скъсана, с времето и качествена газ още повече - палене и каране на студено зимата им се ......маиката стават твърди и нереагират добре
другата мъка е от "МАЙСТОРИ" всички разбират немат никакви проблеми последния откри че ми бил много въздуха



и какво направи сложи тапа пред филтъра с страшна логика : щом имаш газ нема да караш на бензин а и над 2500-3000 оборота нема да качваш ( не се смеите)
Искам да благодаря спецялно на Мишо от опелите
това момче разбира като погледна голфа пипна тук там за 2 мин го оправи сега съм доволен нема тапи, дано скоро купи и газ анализатор нема да има конкуренция занимава му се и не отбива номера
ето и линк към него аз съм доволен
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=1237
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
@WDW Газовото фабрично ли е монтирано на колата?Ако е фабричен монтаж са взети мерки още при монтажа.
Забравих да кажа, че газта иска чист въздушен филтър -смяна на 5000км така е по книгите.Също и филтърър в газовият вентил се чисти на 5000км, но той се усеща, че нямаш тяга.Когато го отвориш цялата чашка на филтъра е пълна с графит.
Довечера ще разровя книгата за газови уредби - изпарители да намеря твоя изпарител и кой регулатор за какво е.
По принцип не можеш да заредиш 2 пъти една и съща газ.Винаги разлика/ и въздух са ми пълнили много и газ с вода и ми е замръзвал газовият вентил при температури -7 град без да има теч от някъде.Докато не я изпуснах тази газ нямаше оправия 10км караш и замръзва вентила, спираш чакаш 3-5 мин или ако имаш топла вода поливаш и пак 10км.
Ако колата ти не пали на газ при температури над + 5 -7 градуса не ти е наред регулировката на изпарителя.
Забравих да кажа, че газта иска чист въздушен филтър -смяна на 5000км така е по книгите.Също и филтърър в газовият вентил се чисти на 5000км, но той се усеща, че нямаш тяга.Когато го отвориш цялата чашка на филтъра е пълна с графит.
Довечера ще разровя книгата за газови уредби - изпарители да намеря твоя изпарител и кой регулатор за какво е.
По принцип не можеш да заредиш 2 пъти една и съща газ.Винаги разлика/ и въздух са ми пълнили много и газ с вода и ми е замръзвал газовият вентил при температури -7 град без да има теч от някъде.Докато не я изпуснах тази газ нямаше оправия 10км караш и замръзва вентила, спираш чакаш 3-5 мин или ако имаш топла вода поливаш и пак 10км.
Ако колата ти не пали на газ при температури над + 5 -7 градуса не ти е наред регулировката на изпарителя.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
@WDW Извинявай брат но не намерих нищо за твоят изпарител.
Като гледам рскицата на изпарителя според мен винта за регулиране на мин.обороти е с поз,36. Отворът за изпускане на гадната течна лепкава фракция го търси отолу на изпарителя / макс. на 15 градуса вляво и дясно.От скицата не се вижда.
За Доктора :
Има хубави кабели за свещи - чешки, сини на цвят. Избираш си ги по дължина. Цената варира от 6,ххлв до около 12лв на кабел.
На служебната ми барака бус Тойота започнаха да прекъсват 1 по 1 / че и по два се е случвало/ и познай на колко цилиндъра работи?
И кръжок сръчни ръце за смяна на гумените накрайници и готово/ някъде около 45 лв ми излязаха петте кабела/.И на приятели съм сменял кабели, а и на жена ми на Голфа също.
Въвъ варна ги има на м-н Хермес бул.Владислав 130 тел. /052 638522
Лошото е , че им спират вноса
Като гледам рскицата на изпарителя според мен винта за регулиране на мин.обороти е с поз,36. Отворът за изпускане на гадната течна лепкава фракция го търси отолу на изпарителя / макс. на 15 градуса вляво и дясно.От скицата не се вижда.
За Доктора :
Има хубави кабели за свещи - чешки, сини на цвят. Избираш си ги по дължина. Цената варира от 6,ххлв до около 12лв на кабел.
На служебната ми барака бус Тойота започнаха да прекъсват 1 по 1 / че и по два се е случвало/ и познай на колко цилиндъра работи?
И кръжок сръчни ръце за смяна на гумените накрайници и готово/ някъде около 45 лв ми излязаха петте кабела/.И на приятели съм сменял кабели, а и на жена ми на Голфа също.
Въвъ варна ги има на м-н Хермес бул.Владислав 130 тел. /052 638522
Лошото е , че им спират вноса
Последна промяна от kris11 на Чет 07 апр 2005 15:55, променено общо 3 пъти.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
WDW написа:Поразрови малко инфо за да се позапозная с този изпарител и да знам къде кво да връткам !!! Ако не почвам да въртя подред при запален мотор ......
Eй на малко инфо за твоя изпарител...
П.С. Как ще да връткаш подред, бре???


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта