Темата е бистрена много пъти така, че се извинявам ако има нещо но ПРОБЛЕМА МИ Е ДОСАДЕН и имам нужда от съвет.Първо да припомня, че проблема ми е в това че централното не заключва задна лява врата.
Тъй като няколко пъти опитвах да разглобя вратата която е правена да издържа на танков снаряд и след серия опити стигнах до фаза сваляне на ламарината под кората и освобождаване на прозореца.До тук идеално само че се стигна до свалянето на монолитното тяло(заключващият механизъм) или с една дума БРАВАТА. Та въпросната се откача от вратата с двата винта отстрани на вратата и бравата започва да мърда и е почти откачена САМО че остава едно последно нещо което държи бравата и това е дръжката на вратата отвън която се закача с много късо жило към монолитното тяло.Е това ми е проблема как да откача това късо жило защото отвътре на вратата е почти невъзможно да се бръкне камли пък да се види как точно е захванато.

Отново врати на В5
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vaskoto 1 знае как. На мен ми разглоби и сглоби предна лява врата по норматив. Иначе над двата болта които са отстрани има една малка тапичка. Като се макне долу има едни много странен болт които държи капачето на дръжката на вратата. Като се махне то просто буташ жилото и то се откачва.
А ти сигурен ли си че проблема е в бравата а не в инсталацята на вратата ? Аз имах проблем със задна дясна врата - бъобще не се отключваше/заключваше от централното. Оказа се че нещо кабелите били сдали багажа. В САКАР го оправиха за 30-40 мин.
А ти сигурен ли си че проблема е в бравата а не в инсталацята на вратата ? Аз имах проблем със задна дясна врата - бъобще не се отключваше/заключваше от централното. Оказа се че нещо кабелите били сдали багажа. В САКАР го оправиха за 30-40 мин.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Сигурен съм че е от микретата в модула за заключване защото почистих кадето и каквото видях в неоткачено състояние и когато сглобих вратата въпросната се заключи и отключи с централното - но само един път
А ти сигурен ли си за тази тапа отстрани на вратата до двата болта които държат модула, защото аз не я намирам единственото което ме съмнява е като се надигне уплътнението на вратата има една дупчица с много странен жълтеникъв болт, който не ми изглежда стандартен и не знам как би се развил.

А ти сигурен ли си за тази тапа отстрани на вратата до двата болта които държат модула, защото аз не я намирам единственото което ме съмнява е като се надигне уплътнението на вратата има една дупчица с много странен жълтеникъв болт, който не ми изглежда стандартен и не знам как би се развил.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами да ти кажа не съм се заглеждал в задната врата. Но на предната е точно така. Има един много странен болт и като се развие той излиза патронника. Отзад няма патронник ама би трябвало да е същото. А самият болт изглежда като звезда с много лъчи
- не знам как се казва.
А в лика който ти дал колегата по-горе си пише как става. Погледни т.3.
"3. Снимаем тягу с наружной ручки двери. Для этого оттягиваем ручку и с торца двери откручиваем фиксирующий винт (он расположен под уплотнителем внутри двери) до упора («торкс» Т9). Вынимаем заглушку в правой части ручки. Внимание!!! Отметьте или запомните положение тяги открытия замка, чтобы при сборке не тратить время на регулировку. Поддеваем отверткой и извлекаем из ручки конец тяги."
И аз като го чета май се различава малко от предната врата.

А в лика който ти дал колегата по-горе си пише как става. Погледни т.3.
"3. Снимаем тягу с наружной ручки двери. Для этого оттягиваем ручку и с торца двери откручиваем фиксирующий винт (он расположен под уплотнителем внутри двери) до упора («торкс» Т9). Вынимаем заглушку в правой части ручки. Внимание!!! Отметьте или запомните положение тяги открытия замка, чтобы при сборке не тратить время на регулировку. Поддеваем отверткой и извлекаем из ручки конец тяги."
И аз като го чета май се различава малко от предната врата.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Вярно е, има един странен болт под гуменото уплатнение на вратата и явно той се развива но тъй като руския е отдавна забравен език от мен не мога да разбера следното :" Внимание!!! Отметьте или запомните положение тяги открытия замка, чтобы при сборке не тратить время на регулировку".Май означава, че трябва да се запомни позицията на дръжката когато е в отворено положение преди да се развие въпросния болт.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не. Трябва да запомниш къде точно е закачено жилото за дръжката на вратата. За да не си играеш после да го калибрираш. Края на жилото свършва с нещо като плочица която е назъбена и се притиска към назъбена плочка на дръжката. За това положение иде реч. По този начин се определя колко като дръпнеш ръчката да се отвори вратата.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Да така е трябва да се запомни каде е, но не е голям проблем.
Само да се похваля, че най-накрая мъките ми се увенчаха с успех, вчера разглобих цялата врата и успях да махна ключалката, и да разбера принципа и на действие.В крайна сметка ключалката е оК проблема при мен бе в куплунга който влиза в ключалката явно някои от перата са се окислили с годините и не са контактували добре, но хващането на проблема не бе лесно тъй като прекъсването се появява на моменти.За да го установя направих следното :
При разглобена ключалка(махната от вратата), се закача към буксата и се включва алармата, като се вдига палеца на бравата(този който се вижда при отворена врата отстрани без вратата да е разглобена) нагоре все едно вратата е затворена, по този начин малката микрета разположена отдолу на ключалката е натисната след това се наблюдава дали машинката сработва ако само отваря а не затваря първо се проверява снопа кабели с внимателни огъващи го движения ако алармата почне да пищи значи е кабел или КУПЛУНГА него го проверете с натискане и разклащане.
Ако не е това се проверява микретата дали не е зацапана и дали щрака нормално.
Трети вариант ако горните два не са е да се разглоби ключалката, по-горе е даден линк как и да се търси причината в електромоторчето и елементарната механика вътре, но най-често причината вътре е клеясване на спойките на микретата което се оправя с нови спойки.
Специално за куплунга има два варианта единя е изпилване с финна пиличка на окисления слой по клемите и втория леко калайдисване с поялник и тинол, но трябва да се внимава да не се одебелят перата.
Само да се похваля, че най-накрая мъките ми се увенчаха с успех, вчера разглобих цялата врата и успях да махна ключалката, и да разбера принципа и на действие.В крайна сметка ключалката е оК проблема при мен бе в куплунга който влиза в ключалката явно някои от перата са се окислили с годините и не са контактували добре, но хващането на проблема не бе лесно тъй като прекъсването се появява на моменти.За да го установя направих следното :
При разглобена ключалка(махната от вратата), се закача към буксата и се включва алармата, като се вдига палеца на бравата(този който се вижда при отворена врата отстрани без вратата да е разглобена) нагоре все едно вратата е затворена, по този начин малката микрета разположена отдолу на ключалката е натисната след това се наблюдава дали машинката сработва ако само отваря а не затваря първо се проверява снопа кабели с внимателни огъващи го движения ако алармата почне да пищи значи е кабел или КУПЛУНГА него го проверете с натискане и разклащане.
Ако не е това се проверява микретата дали не е зацапана и дали щрака нормално.
Трети вариант ако горните два не са е да се разглоби ключалката, по-горе е даден линк как и да се търси причината в електромоторчето и елементарната механика вътре, но най-често причината вътре е клеясване на спойките на микретата което се оправя с нови спойки.
Специално за куплунга има два варианта единя е изпилване с финна пиличка на окисления слой по клемите и втория леко калайдисване с поялник и тинол, но трябва да се внимава да не се одебелят перата.