дебитомер
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
дебитомер
Днеска си купих спортен филтът-за гъзарията. Монтирах го като махнах капака на котията на оригиналния филтър заедно с филтъра и свързах мъркуча от моното към новия филтър. Питам: за какво служи дебитомера и пречи ли му нещо ако си стой в долната част на кутията на стария филтър?
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не знам дали имаш компютър на колата, но ако имаш и ти отпадне някой показател - счупен или откачен датчик - колата би трябвало да влезе в сервизен режим... ще ти подава константна горивна смес докато не се възстанови работата на дадения датчик...
а лично мнение - ако спортния филтър не е марков, по-добре не го слагай - не знаеш до колко наистина филтрира...а прах в двигателя не е най-подходяшата добавка
за сравнение - виж колко струва един K&N филтър за твоята кола...
смятам, че не си струва за едната гъзария да си скапеш колата...
а лично мнение - ако спортния филтър не е марков, по-добре не го слагай - не знаеш до колко наистина филтрира...а прах в двигателя не е най-подходяшата добавка

за сравнение - виж колко струва един K&N филтър за твоята кола...
смятам, че не си струва за едната гъзария да си скапеш колата...
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да не си с газова и стария да не ти пуска достатъчно въздух, та си се решил на смяна със спортен? за сервизния режим - може и да не влезе в такъв - все пак през дебитомера минава някакъв въздух, но до колкото разбирам, не отива той в двигателя, а си отива другаде. тогава просто компа ще ти смята сместа с дадените от дебитомера показатели - ще пуска определеното според алгоритъма гориво, а то няма да съответства на реално постъпващия въздухJako_ludiq написа:Щом е така значи ще го махам и ще си сложа стария. За него знам че 100% няма да пропусе прашинки (той въздух не ще пък камоли прах)
иначе ако си в сервизен режим би трябвало да има някаква светлинна индикация на таблото - да показва някаква грешка...
но наистина - по-добре си купи един хубав стандартен филтър - MAHLE например - отколкото да слагаш спортен немарков
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта