Проблем с ел. стъклата

Техническа и сервизна информация за Passat
nasko190
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Проблем с ел. стъклата

Мнениеот nasko190 » Вто 14 авг 2007 14:04


Здравейте!Имам Пасат 1991 1.8 mi бензин.Значи проблема е следния.Предните ми стъла са ел. обаче дясното се сваля и вдига много трудно в горната половина.След като се свали наполовина тръгва добре , но преди това като задържа копчето върви 5-10 см и спира.Като върна малко обратно и пак дам надолу пак тръгва 2-3 см и спира.Ходих в сервиз и свалиха кората гледаха машинката,смазваха и нищо не направиха.Казаха, че има някакво измятане на вратата и не може да се оправи.Някой знае ли от какво може да е и как да се оправи?Мерси предварително!!!




Потребителски аватар
kaisiikov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kaisiikov » Вто 14 авг 2007 20:17


Виж си гумените уплътнения,моето шофьорско стъкло се сваля трудно а другото много по лесно като погледна виждам че самите гумени уплътнения на вратата го притискат. Смени ги или незнам какво


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 14 авг 2007 22:12


сваляй кората и механизма и гледай иска смазване май...на ролки.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 15 авг 2007 10:14


kaisiikov написа:Виж си гумените уплътнения,моето шофьорско стъкло се сваля трудно а другото много по лесно като погледна виждам че самите гумени уплътнения на вратата го притискат. Смени ги или незнам какво

Аз в тази връзка на Пасат-а на един колега намазах уплътненияте с грес (разбира се в умерени количества без да изпоцапам всчко) и стана идеално.По жегите гумата се разширява и започва да притиска прозореца (при мен го има този момент) и тогава вече става много от значение дали машинката е добре смазана (почистено и моторчето),дал прозореца е добре нагласен (четох някъде че може да се регулира така,че да се нивелира),дали уплътненията са смазани поне малко за да не затягат толкова много като се движи прозореца.
Също така при мен на стария Пасат дясното стъкло закачаше в малко парченце гума,което се беше откъснало точно там,където е огледалото на вратата и това го спираше да се качва повече от половината (беше с ръчки а не ел. ама принципа е един и същ).


Bonata
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Bonata » Чет 16 авг 2007 13:28


ПО СРЕДАТА НА МЕХАНИЗМА ИМА ЕДИН БЯЛ ПЛАСТМАСОВ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ И ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗА ДВИЖЕНИЕТО НА ЗЪБНИЯ ГРЕБЕН.ПО НЯКОГА ТОЗИ ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗАТЯГА И ГРЕБЕНА ЗАПО4ВА ДА СЕ ДВИЖИ ВСЕ ПО БАВНО ДОКАТО НАКРАЯ МОЖЕ ДА ИЗГОРИ МОТОР4ЕТО.МИСЛЯ 4Е БЕШЕ НА ОБИКНОВЕНА ГАИКА ПРОБВАИ ДА ГО РАЗХЛАБИШ МАЛКО.


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Чет 16 авг 2007 15:54


Bonata написа:ПО СРЕДАТА НА МЕХАНИЗМА ИМА ЕДИН БЯЛ ПЛАСТМАСОВ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ И ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗА ДВИЖЕНИЕТО НА ЗЪБНИЯ ГРЕБЕН.ПО НЯКОГА ТОЗИ ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗАТЯГА И ГРЕБЕНА ЗАПО4ВА ДА СЕ ДВИЖИ ВСЕ ПО БАВНО ДОКАТО НАКРАЯ МОЖЕ ДА ИЗГОРИ МОТОР4ЕТО.МИСЛЯ 4Е БЕШЕ НА ОБИКНОВЕНА ГАИКА ПРОБВАИ ДА ГО РАЗХЛАБИШ МАЛКО.

Нищо подобно, това е само ограничител на зъбния венец но колкото и да го стягаш не можеш да затегнеш венеца че да затрудни моторчето



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 44 госта