Проблем с ел. стъклата
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Проблем с ел. стъклата
Здравейте!Имам Пасат 1991 1.8 mi бензин.Значи проблема е следния.Предните ми стъла са ел. обаче дясното се сваля и вдига много трудно в горната половина.След като се свали наполовина тръгва добре , но преди това като задържа копчето върви 5-10 см и спира.Като върна малко обратно и пак дам надолу пак тръгва 2-3 см и спира.Ходих в сервиз и свалиха кората гледаха машинката,смазваха и нищо не направиха.Казаха, че има някакво измятане на вратата и не може да се оправи.Някой знае ли от какво може да е и как да се оправи?Мерси предварително!!!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kaisiikov написа:Виж си гумените уплътнения,моето шофьорско стъкло се сваля трудно а другото много по лесно като погледна виждам че самите гумени уплътнения на вратата го притискат. Смени ги или незнам какво
Аз в тази връзка на Пасат-а на един колега намазах уплътненияте с грес (разбира се в умерени количества без да изпоцапам всчко) и стана идеално.По жегите гумата се разширява и започва да притиска прозореца (при мен го има този момент) и тогава вече става много от значение дали машинката е добре смазана (почистено и моторчето),дал прозореца е добре нагласен (четох някъде че може да се регулира така,че да се нивелира),дали уплътненията са смазани поне малко за да не затягат толкова много като се движи прозореца.
Също така при мен на стария Пасат дясното стъкло закачаше в малко парченце гума,което се беше откъснало точно там,където е огледалото на вратата и това го спираше да се качва повече от половината (беше с ръчки а не ел. ама принципа е един и същ).
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bonata написа:ПО СРЕДАТА НА МЕХАНИЗМА ИМА ЕДИН БЯЛ ПЛАСТМАСОВ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ И ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗА ДВИЖЕНИЕТО НА ЗЪБНИЯ ГРЕБЕН.ПО НЯКОГА ТОЗИ ОГРАНИ4ИТЕЛ ЗАТЯГА И ГРЕБЕНА ЗАПО4ВА ДА СЕ ДВИЖИ ВСЕ ПО БАВНО ДОКАТО НАКРАЯ МОЖЕ ДА ИЗГОРИ МОТОР4ЕТО.МИСЛЯ 4Е БЕШЕ НА ОБИКНОВЕНА ГАИКА ПРОБВАИ ДА ГО РАЗХЛАБИШ МАЛКО.
Нищо подобно, това е само ограничител на зъбния венец но колкото и да го стягаш не можеш да затегнеш венеца че да затрудни моторчето
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 44 госта