:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Как се сваля волан с еърбег на Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Как се сваля волан с еърбег на Б4

Мнениеот Printmaster » Вто 21 авг 2007 15:58


Колеги, как да сваля волана, че ме е шубе да не се отвори еърбег-а. Да махна клемите на акумулатора дали е достатъчно?




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 21 авг 2007 16:13


Не се отваря чак толкова лесно :D Ако те успокоява махни клемите...достатъчно е.


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Мнениеот Съмнителният » Вто 21 авг 2007 17:00


Колега, като гледам имаш като моята колица и аз извърших подобна дейност.Откачаш клемите на акумулатора, изчакваш десетина минути и отзадната страна на волана има две болчета, които се отвиват.


Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Мнениеот Printmaster » Вто 21 авг 2007 19:11


И аз така си мислех ама викам си, чакай да питам първо. Проблемът ми е, че контактните пластини на клаксона не опират и не мога да свиркам като се наложи.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 21 авг 2007 21:25


Съмнителният написа:Откачаш клемите на акумулатора, изчакваш десетина минути...

Съвсем спокойно можеш да не чакаш 10 мин. а да си работиш веднага, няма проблем


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 авг 2007 21:43


Printmaster написа: контактните пластини на клаксона не опират и не мога да свиркам

А, бе!
Ти нали си женен?
Къде си тръгнал да свиркаш, тогава!?? :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 21 авг 2007 21:50


radotom написа:
Printmaster написа: контактните пластини на клаксона не опират и не мога да свиркам

А, бе!
Ти нали си женен?
Къде си тръгнал да свиркаш, тогава!?? :lol: :lol: :lol:

Ба...като е на диета да не гледа ли в менюто mhihi mhihi
Сори за офф-а


Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Мнениеот Printmaster » Вто 21 авг 2007 21:57


radotom написа:А, бе!
Ти нали си женен?
Къде си тръгнал да свиркаш, тогава!?? :lol: :lol: :lol:

На колегите от форума бе Радо. Ти веднага за мадами помисли,а? :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 авг 2007 22:45


Printmaster написа:На колегите от форума бе Радо. Ти веднага за мадами помисли,а? :lol:
:oops: :oops: Миии...

Според инфо от форума и от Vasseto на живо, там има лентов кабел към пиропатрона, навит в определена посока и обределения брой навивки.
Обърни му внимание, че съм чел, че се къса понякога, ако не се внимава.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 22 авг 2007 23:23


Аирбага няма да се отвори.Споко.Сваляй всичко на воля.



При едно условие : НЕ давай на контакт!!!!

Ако все пак се изпуснеш да дадеш на контакт отиваш на зануляване на контролера на аирбага,т.е. на компютърна диагностика със зануляване на грешки.
По принцип ако вадиш аирбага от цокъла под волана там има шунтиращи пластини и не би трябвало да натрупа грешка за аирбага.Но кой знае каккъв е твоя цокъл.Така че се придържай към червения текст.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 38 госта