:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем при смяна табло на B3(табло с часовник,табло обортм)

Техническа и сервизна информация за Passat
nassko
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Проблем при смяна табло на B3(табло с часовник,табло обортм)

Мнениеот nassko » Нед 19 авг 2007 18:38


Имам следния проблем смених си таблото с такова с оборотомер, всички уреди си работят нормално , но веднага или след известно време започва да бръжди релето на мигачите и започват да светят слабо диодите на мигачите и издава много неприятен шум ,при задействане на мигачите шума от релето изчезва .
Другото постоянно мига лампата за водата и при задействане на който и да е мигач свети само дясната лампа от таблото ,но мигачите си работят нормално.
Някакви идеи от какво е проблема .




Потребителски аватар
KrasimirN
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KrasimirN » Вто 21 авг 2007 11:17


Колега,а отчита ли ти правилно температурата на водата?


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 21 авг 2007 11:51


Същият номер и при един колега , казали му да сменя датчика за температура на водата и може би още някятви други .


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 22 авг 2007 23:33


Да беше го огледал на какъв хал е това табло преди да го качиш.
Както на всички ни е известно ,а на някои са го имали този проблем,в таблото има студени спойки най вече на цокъла на кабела и на стабилизатора на напрежение в самото табло.Ако не можеш да се справиш потърси жокер от приятел дето знае как се държи поялник или от подобен сервиз.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 23 авг 2007 0:03


Процедурата е следната :
Държа да поясня че всички описания по-долу са за табло,което е с платка а не е с фолио (идея си нямам дали има такова с оборотомер и основа от фолио всъщност).
Като за начало сваляш таблото и сваляш прозрачната пластмаса отпред.
След това сваляш скоростомера (отзад е на винтчета доколкото помня).Следва оборотомера (на 3 щифта е и се крепи дефакто на платката).После развиваш стабилизатора горе в дясно (транзистор с 3 крака,завинтен за радиатор с винтче).После махаш цифреблата със стрелките за температурата и горивото (пак са на няколко щифта).След това излиза цялата платка (на няколко щипки е ама се виждат и отзад има 2 на куплунга дето ги освобождаваш и тях преди да дърпаш).
Ако ти се занимава свали и чаосвника (няколко болтчета са).
Хващаш един поялник и започваш да запояваш всяка съмнителна спойка по платката (аз намерих около 40-50 изцяло спукани и то най-вече по куплунга).Като си запоил всичко най-добре си запой самия стабилизатора за цокъла (не за друго а защото цокъла с времето хваща мизерия и дава контактно съпротивление спрямо крачетата на транзистора което ти се отразява на показанията).
И после по обратния ред.
Ще си решиш доста от проблемите (аз го разглобих само защото от време на време не ми светеше диод-а за акумулатора като дам на контакт а останах видимо изненадан от многото спойки дето бяха прекъснали).


nassko
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот nassko » Чет 23 авг 2007 22:28


Момчета оправих си проблема и викам чакай да напиша за какво иде реч и какво да видя :roll: Моля ви не ви давам съвет (към вас ),не давайте НЕКОМПЕТЕНТНИ или прибързани мнения ,защото представете си какво ще стане ако бях ви послушал или някой колега.
Сваля разглобява пои и пак нищо или пък в най-лошия случай даже си разваля едно перфектно работещо табло.
В нашия форум намерих само една подобна тема със сходен проблем,колега беше сменял и той така табло и казваше и имаше същите симптоми ,като при смяната на мойто,само че той не беше преценил ,че този шум не е от зумера на маслото ами от релето, на мигачите.
Ето инфо тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=274&sid=05ff1584d3c2b51781b38bf4098c6d1d
И аз като Васето си викам ейй какво табло ми набутаха ,що не гледах по добре,взимам друго пак същото:)))
Започнах и аз да чета из разните форуму и намерих в руския форум за VW при FAQ. ,една тема за взаимозаменяемост на уредите и ето братушките го бяха написали при смяна на табло (значи написани са най различни заменки зависещи какво е таблото и годината на производството проста аз намерих какво да направя за моя случай), с такова с оборотомер е необходимо да се пренареди клемореда на таблото или да се махнат диодите на мигачите,от таблото(това ставаше по-бързо и аз затова така го направих,после ще се занимавам с пренареждането),защото ако не се махнат през релето ще протича постоянно ток и ще изгори ,ето за това то и така жужеше писано е и какво да направя и за лампата на водата .

Няма универсални решения ,някой казал ,че проблемите били студени спойки и айде всеки вади поялника и се развихря:)))))))

Това е от мен никой не искам да обидя,четене му е майката :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 24 авг 2007 20:39


Има алтава маса някъде :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 36 госта