Имам следния проблем смених си таблото с такова с оборотомер, всички уреди си работят нормално , но веднага или след известно време започва да бръжди релето на мигачите и започват да светят слабо диодите на мигачите и издава много неприятен шум ,при задействане на мигачите шума от релето изчезва .
Другото постоянно мига лампата за водата и при задействане на който и да е мигач свети само дясната лампа от таблото ,но мигачите си работят нормално.
Някакви идеи от какво е проблема .

Проблем при смяна табло на B3(табло с часовник,табло обортм)
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Да беше го огледал на какъв хал е това табло преди да го качиш.
Както на всички ни е известно ,а на някои са го имали този проблем,в таблото има студени спойки най вече на цокъла на кабела и на стабилизатора на напрежение в самото табло.Ако не можеш да се справиш потърси жокер от приятел дето знае как се държи поялник или от подобен сервиз.
Както на всички ни е известно ,а на някои са го имали този проблем,в таблото има студени спойки най вече на цокъла на кабела и на стабилизатора на напрежение в самото табло.Ако не можеш да се справиш потърси жокер от приятел дето знае как се държи поялник или от подобен сервиз.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Процедурата е следната :
Държа да поясня че всички описания по-долу са за табло,което е с платка а не е с фолио (идея си нямам дали има такова с оборотомер и основа от фолио всъщност).
Като за начало сваляш таблото и сваляш прозрачната пластмаса отпред.
След това сваляш скоростомера (отзад е на винтчета доколкото помня).Следва оборотомера (на 3 щифта е и се крепи дефакто на платката).После развиваш стабилизатора горе в дясно (транзистор с 3 крака,завинтен за радиатор с винтче).После махаш цифреблата със стрелките за температурата и горивото (пак са на няколко щифта).След това излиза цялата платка (на няколко щипки е ама се виждат и отзад има 2 на куплунга дето ги освобождаваш и тях преди да дърпаш).
Ако ти се занимава свали и чаосвника (няколко болтчета са).
Хващаш един поялник и започваш да запояваш всяка съмнителна спойка по платката (аз намерих около 40-50 изцяло спукани и то най-вече по куплунга).Като си запоил всичко най-добре си запой самия стабилизатора за цокъла (не за друго а защото цокъла с времето хваща мизерия и дава контактно съпротивление спрямо крачетата на транзистора което ти се отразява на показанията).
И после по обратния ред.
Ще си решиш доста от проблемите (аз го разглобих само защото от време на време не ми светеше диод-а за акумулатора като дам на контакт а останах видимо изненадан от многото спойки дето бяха прекъснали).
Държа да поясня че всички описания по-долу са за табло,което е с платка а не е с фолио (идея си нямам дали има такова с оборотомер и основа от фолио всъщност).
Като за начало сваляш таблото и сваляш прозрачната пластмаса отпред.
След това сваляш скоростомера (отзад е на винтчета доколкото помня).Следва оборотомера (на 3 щифта е и се крепи дефакто на платката).После развиваш стабилизатора горе в дясно (транзистор с 3 крака,завинтен за радиатор с винтче).После махаш цифреблата със стрелките за температурата и горивото (пак са на няколко щифта).След това излиза цялата платка (на няколко щипки е ама се виждат и отзад има 2 на куплунга дето ги освобождаваш и тях преди да дърпаш).
Ако ти се занимава свали и чаосвника (няколко болтчета са).
Хващаш един поялник и започваш да запояваш всяка съмнителна спойка по платката (аз намерих около 40-50 изцяло спукани и то най-вече по куплунга).Като си запоил всичко най-добре си запой самия стабилизатора за цокъла (не за друго а защото цокъла с времето хваща мизерия и дава контактно съпротивление спрямо крачетата на транзистора което ти се отразява на показанията).
И после по обратния ред.
Ще си решиш доста от проблемите (аз го разглобих само защото от време на време не ми светеше диод-а за акумулатора като дам на контакт а останах видимо изненадан от многото спойки дето бяха прекъснали).
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Момчета оправих си проблема и викам чакай да напиша за какво иде реч и какво да видя
Моля ви не ви давам съвет (към вас ),не давайте НЕКОМПЕТЕНТНИ или прибързани мнения ,защото представете си какво ще стане ако бях ви послушал или някой колега.
Сваля разглобява пои и пак нищо или пък в най-лошия случай даже си разваля едно перфектно работещо табло.
В нашия форум намерих само една подобна тема със сходен проблем,колега беше сменял и той така табло и казваше и имаше същите симптоми ,като при смяната на мойто,само че той не беше преценил ,че този шум не е от зумера на маслото ами от релето, на мигачите.
Ето инфо тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=274&sid=05ff1584d3c2b51781b38bf4098c6d1d
И аз като Васето си викам ейй какво табло ми набутаха ,що не гледах по добре,взимам друго пак същото:)))
Започнах и аз да чета из разните форуму и намерих в руския форум за VW при FAQ. ,една тема за взаимозаменяемост на уредите и ето братушките го бяха написали при смяна на табло (значи написани са най различни заменки зависещи какво е таблото и годината на производството проста аз намерих какво да направя за моя случай), с такова с оборотомер е необходимо да се пренареди клемореда на таблото или да се махнат диодите на мигачите,от таблото(това ставаше по-бързо и аз затова така го направих,после ще се занимавам с пренареждането),защото ако не се махнат през релето ще протича постоянно ток и ще изгори ,ето за това то и така жужеше писано е и какво да направя и за лампата на водата .
Няма универсални решения ,някой казал ,че проблемите били студени спойки и айде всеки вади поялника и се развихря:)))))))
Това е от мен никой не искам да обидя,четене му е майката

Сваля разглобява пои и пак нищо или пък в най-лошия случай даже си разваля едно перфектно работещо табло.
В нашия форум намерих само една подобна тема със сходен проблем,колега беше сменял и той така табло и казваше и имаше същите симптоми ,като при смяната на мойто,само че той не беше преценил ,че този шум не е от зумера на маслото ами от релето, на мигачите.
Ето инфо тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=274&sid=05ff1584d3c2b51781b38bf4098c6d1d
И аз като Васето си викам ейй какво табло ми набутаха ,що не гледах по добре,взимам друго пак същото:)))
Започнах и аз да чета из разните форуму и намерих в руския форум за VW при FAQ. ,една тема за взаимозаменяемост на уредите и ето братушките го бяха написали при смяна на табло (значи написани са най различни заменки зависещи какво е таблото и годината на производството проста аз намерих какво да направя за моя случай), с такова с оборотомер е необходимо да се пренареди клемореда на таблото или да се махнат диодите на мигачите,от таблото(това ставаше по-бързо и аз затова така го направих,после ще се занимавам с пренареждането),защото ако не се махнат през релето ще протича постоянно ток и ще изгори ,ето за това то и така жужеше писано е и какво да направя и за лампата на водата .
Няма универсални решения ,някой казал ,че проблемите били студени спойки и айде всеки вади поялника и се развихря:)))))))
Това е от мен никой не искам да обидя,четене му е майката

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 36 госта