присецване и глъхнене при подаване на газ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

присецване и глъхнене при подаване на газ

Мнениеот gencho60 » Вто 31 юли 2007 22:27


здравейте колеги,за втори път пиша във форума.проблема е следния,лятно време при студена кола като подавам газ колата някакси присецва/не набира плавно/ като загрее това присецване го няма.също така при изпреварване като подам по рязко газ в първия момент колата заглъхва за около 2-3 секунди и след това набира.интересното в случая е че зимно време проблема го няма,или аз поне не съм го усетил.пасчо е б3,1991,1.8 моноинжекция.освен това при палене на студен двигател понякога не държи 800 оборота а към 500,но като подам газ или изгася и после пак запаля се оправя.ако можете да помогнете, ще съм ви благодарен.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 23:03


Опитай с 'Ресет' на компютъра.
Исключи за около минута-2 една от клемите на акумулатора. Вероятно ще се оправи.
Лошото е, че това не премахва грешката в колата, а само я изтрива от компа.
Ако причината, която я е породила продължава да съществува, тя пак ще почне да прави номера. Препоръчвам диагностика при разбирач.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 01 авг 2007 0:26


Подобен проблем го имах наскоро. При запалване мотора работеше неспокойно и с ниски обороти. При подаване на газ нещата се оправяха. По време на движение- рязко натискане на педала ефекта беше все едно някой ми спира горивото.
Оказа се палеца на делкото- прекъсване.
Диагностика: Свали капачката и с мултицет измери съпротивлението му в двата края, трябва да е 0,5- 1килоом, за точна стойност не споря,
но със сигурност трябва да има някакво съпротивление. При мен там където беше прекъсването, смолата беше леко потъмняла. :)


Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gencho60 » Чет 02 авг 2007 21:04


значи това с рестарта на компа го знам но не ми решава проблема.колкото до палеца неговото съпротивление е 1.13 км,и е здрав.преди една година съм сменил стъпково моторче,почистени потенциометри.горивен филтър,в юве сервиз.казаха ми да сменя компа.преди месец в юнитрейд в задния сервиз ме накараха да сменя кабели за високото и свещите,и ми казаха че е най вероятно от бензинова помпа.пичове давайте решения щото иначе трябва да сменям пасчо с нов.който може с каквото може да помага ще съм му благодарен.дайте някакви предложения щото останах без пари.


Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gencho60 » Нед 05 авг 2007 19:14


айде бе пичове дайте решения че тръгвам за морето.трябва да го оправя пасчо.няма ли ви бе,на морето ли сте.чакам!


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Нед 05 авг 2007 20:08


при мен имаше подобно придърпване, особенно като изпреварвам или подам рязко газ - оказа се тампона на моното, почти се беше разделил на две


Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gencho60 » Пон 06 авг 2007 17:20


къде се намира този тампон.какво представлява,и как да го позная.между моното и колектора ли е?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 06 авг 2007 18:18


откачи ламбда сондата и провери как се държи колата ако се оправи от нея е аз залагам там на 99процнта,възможно е да е тръгнала да умира и от време на време да емулира грешни сигнали и при подаване на газ да отчита бедна или богата смес откъдето или няма да стига гориво да ускори или ще я дави,симптом е и менящият се празен ход


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 06 авг 2007 18:21


сменял ли си скоро горивен и въздушен филтър?
може да е от тампона - намира се под моното и като се разклати цялото моно, ако променя обороти двигателя или да се променя работата му значи тампоно е пробит и смуче въздух.
Другото е ламбда сондата /студена не играе, но при рязко подаване на газ играя роля/.
закарай я на диагностика някъде и ще си каже.


Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gencho60 » Вто 07 авг 2007 16:19


въздушният филтър се сменя на всеки 10000 като сменям маслото.бензиновият съм сменил преди около пак толкова.утре не,във вдругиден ще откача сондата и ще видя.днес понеже е по студено не го направи нито един път.колкото до тампона ще видя някъде какво представлява защото не знам,какво да проверя.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 08 авг 2007 7:48


Аз го имам същия проблем 1 към 1, само че вчера като сменихме въздушен филтър положението се влоши още повече. Колата работи на супер богата смес или ЕКУ прави грешно предварение, обаче от моното на свален капак се вижда как излиза огън и пука грозно като подадеш газ, вече и не толкова рязко. Колата ще ходи на диагностика тези дни. Много съм притеснен и понеже не разбирам се чудя какво може да излезе. Стария въздушен филтър беше адски мръсен, но с него проблема беше замаскиран явно.

Да отбележа че гърнетата са ми за смяна и подозирам средното че е разрушено от вътре и може би запушено. Колата е и с катализатор, работещ, чудя се може ли да има общо изпускателната система. Проблем с запалването - кабели свещи капачка изключвам защото всичко е ново. Центровката е гледана по белезите на вала и палеца и си е ОК. Бенз. филтър е сменен, моното и по специално датчика за въздух вчера ги чистихме със спрей. Тампона на моното е проверен. Понеже прави богата смес според мен малко вероятно е да е бенз. помпа, тя и не издава някакви странни звуци.
Същото, дори по-лошо е положението с откачена ламбда, която между другото ламерски измерена с мултицет си дава 0,8 в, с осцилоскоп не съм я гледал.


Някой с идеи да пише поне да се подготвям психически :D Колеги помагайте.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 08 авг 2007 8:48


dj_tuhla написа:Някой с идеи да пише поне да се подготвям психически :D Колеги помагайте.


газова имаш ли?
ако имаш си прегледай връзките на дюзата с релето за прекъсване.
ако нямаш ми е загадка проблема.
в руския сайт пишат че за да дава богата смес еку-то имало реле 13 което ако са му окилсени контактите и компа се шашкал и обогатявал смесста. Релето било за захранване на компа.
Дано съм помогнал с разсъжденията си.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 08 авг 2007 9:46


Газова нямам, не смятам да слагам. Мерси колега ще проверя къде е това реле. Временно решихме проблема с бутане на делкото - изместихме центровката от белега и колата се оправи, нещо повече, върви страхото. Все пак ще я карам след малко на диагностика за да видим нещо дали няма неработещо и ще пиша тук.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 08 авг 2007 11:39


ако центровката е била на закъснение /по-малко от 6 градуса/ е нормално да глъхне колата и да гори повечко.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 08 авг 2007 15:40


Ами това беше при мен. Ходих на диагностика, нищо и няма на колата, донагласиха ми само центровката и ми казаха да си намеря друга капачка на делкото че тази е италианска вярно EPC дето съм я сменил, но такава намерих в бързината.

Колега дето си пуснал темата, много вероятно и при теб да е подобен проблема, иди някъде да ти врътнат делкото.

Успех.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 52 госта