Здравейте,
моля за съвет за покупка.
мога да си взема пасат 2003г. с много екстри(кожа, автоматик, и др...) на прилична цена но е на 230000км. Двигателя е 1.9 тди 131коня. Поне съм сигурен че не са му въртени километражите.
доколкото знам основните проблеми са с помпата и с турбината. ако към момента на покупката са ок-колко още могат да издържат предвид изминатите километри до сега. Четох доста из форума но бих предпочел и конкретни мнение.
Благодаря предварително:)

покукпа на пасат 2003г.
това е добре-доколкото знам е била държавна и е експлоатирана яко но цялата и подръжка е била във фирмения сервиз. Ми помпа-дюза, това не е ли още по зле ако се прецака?gr_kanev написа::welcome_to_group
Коя помпа имаш предвид, защото след 2000 г., а още повече и двигател 131 к.с. са само помпа-дюза.
Ако това са наистина километрите, и досега е поддържана и експлоатирана правилно машината, ако продължаваш така, поне още толкова ще можеш да минеш.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Да, както казаха колегите - на късмет е работата. Но нормално тая кола и 500 000 ще избута без много-много да се напъва. Тооо болшинството дизели 96-99 са на повече от 450 000км (за големите коли пък е направо сигурно), нищо че на километража им пише 174 254 и си движат съвсем нормално. Щом е на прилична цена - грабвай я и се кефи. 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
За цени на части можеш да видиш ТУК (някои дори можеш да си ги поръчаш он-лайн). Да, по-скъпа е подръжката, ама какво да се прави - след края на 2000 година Пасат има само помпа-дюза (за 4-цилиндровите дизели имам предвид). Определено дюзата на ПД-двигател е по-скъпа от тази на такъв с ГНП, но пък я нямаш нея (помпата де, която също може да е източник на неприятности, особено за джоба). Не се плаши, не се прецаква толкова лесно (ако слагаш качествено гориво и др. консумативи).
идеално-а като мия докарат от едно качване как да позная дали и има нещо-нямд а миога да я закарам в сервиз преди да я взема - нещо конкртено гледа ли се?jivkojj написа:Да, както казаха колегите - на късмет е работата. Но нормално тая кола и 500 000 ще избута без много-много да се напъва. Тооо болшинството дизели 96-99 са на повече от 450 000км (за големите коли пък е направо сигурно), нищо че на километража им пише 174 254 и си движат съвсем нормално. Щом е на прилична цена - грабвай я и се кефи.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Ами трудна табота да познаеш без сервиз и някой спец. наоколо. Поне може да направиш следното - огледай на око дали всичко изглежда наред - течове и т.н. има тема (копната от Ауди форума) където е описано какво се гледа визуално. Качи тоя дето ти продава колата на съседната седалка и ако е възможно се качи някъде на магистрала и там настъпи колкото може. Ще придобиеш годе-долу впечатление дали нещо трака, дали носи колата, дали позволява да я "изрежеш". Пробвай също и някъде из дупки дали хлопа окачването и.
ПС: през това време спри радиото естествено
.
ПС: през това време спри радиото естествено

Trudna rabota-тя ще е без номера но със сигурност ще я тествам-благодаря за инфото:)jivkojj написа:Ами трудна табота да познаеш без сервиз и някой спец. наоколо. Поне може да направиш следното - огледай на око дали всичко изглежда наред - течове и т.н. има тема (копната от Ауди форума) където е описано какво се гледа визуално. Качи тоя дето ти продава колата на съседната седалка и ако е възможно се качи някъде на магистрала и там настъпи колкото може. Ще придобиеш годе-долу впечатление дали нещо трака, дали носи колата, дали позволява да я "изрежеш". Пробвай също и някъде из дупки дали хлопа окачването и.
ПС: през това време спри радиото естествено.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз като ви взимах моя пасат и го закарах на майстор прегледа само пътищата на турбината ... каза ми че е в що годе добро състояние и другата седмица вече ще рециклирам турбото. Ако е с като мойте 17ки окачването ти ще се чупи повечко. Смених накрайник и сега имам рейка за цеиклиране. Колата наистина не евтина за поддръжка, но пък коя нова кола е ? Според мен си заслужава автомобила. Голям, хубав и пъргав ... какво повече да искаш ?
Успех с колата и дано да и няма нищо сериозно!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Aleks02, svetoslav2002 и 50 госта