RAD&KO написа:Привет! Поради спешната необходимост от път и влошено масло (вместо DOT4, долях DOT3, резултата е гаден ...) и със съвет от Niksi (Много благодаря.), успях да сменя спирачната течност и да обезвъздуша всичко.
При обезвъздушаването на спирачната система се започва от най крайната точка от резервоара на спирачната течност - заден десен спирачен апарат (от щуцера), после заден ляв, после преден десен и накрая преден ляв! Резервната гума се подминава с презрение
За да обезвъздушите спирачната система и съединителя
задължително трябват двама човека (един на винтилите др. помпа

) и 2 литра спирачно масло!!!
Та изтеглих със спринцовка всичко от "казанчето", останалото източих от маркуча под казанчето, отворих винтилите (щуцери)за обезвъздушаване и на двете помпи. От долната помпа - на съединителя - изтече доста, каквото остана по спирачната системата го избутах при обезвъздушаването.
Налях масло - Castrol DOT4. Такова намерих ...
Това е за Passat 1.8i - PB.
Съединител - напълних резервоара на спирачната течност до горе, изчаках докато текна и от щуцера на долната помпа и започнах с обезвъздушаване на горната помпа. Помпане, задържане до дупка и шръц-ц-ц-ц през винтила за обезвъздушаване (щуцер). Помпах докато съединителя стана "плътен". Откакто смених "комплект съединител", педала е мек и плътен, точно като на нов автомобил. Приятно е!
После с долната помпа и тогава със спирачките.
При спирачките давам на контакт докато помпата нагнети налягане в системата и спре, а лампата за ABS изгасне. Помпане, задържане до дупка и шръц-ц-ц-ц през винтила за обезвъздушаване и така за всяко колело поотделно.

Надявам се да съм бил полезен. Успех!