
Ключ за вентилатора на Венто
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ключ за вентилатора на Венто
Колеги, днес харесах едно Венто, но имаше нияколко "малки" проблема- копчето на вентилатора работи само на 4-та степен и люка не работи въобще. Въпроса ми относно вентилатора трудно ли се поравя и дали е скъпо и има ли разлика в антикорозионната обработка на ламаринит при Пасат Б4 и Венто?
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мога да ти кажа само за вентилатора - най вероятно работи само на 4 степен защото са изгорели съпротивленията, които работят само на първите 3 степени. А те горят обикновено защото вентилатора е свършил. Аз смених 2 преди да се светна и да отворя вентилатора. Оказа се, че като го завъртя с пръст се движи много трудно. Слава богу имах под ръка друг и реших проблема.
Друг вариант е само ключето да е скапано, обаче са много дефицитни дори и втора ръка - май това е една от слабите части на нашите колици.
Дано да съм ти помогнал
Друг вариант е само ключето да е скапано, обаче са много дефицитни дори и втора ръка - май това е една от слабите части на нашите колици.
Дано да съм ти помогнал
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ако е до ключе, оправията е лесна
Дърпаш врътката (здраво!) и я измъкваш. Отдолу ще видиш 1 пластинка, която се върти заедно с врътката и контактува по други пластинки, 4 на брой, по периферията на ключа. Това всъщност са ти контактите за отделните степени.
Обикновено централната пластинка се износва и не контактува добре. Медна е и няма пружинен ефект. Хващаш с една отверчица и я натискаш така, че да се огъне навътре.
И на мен до преди няколко месеца ми работеше вентилатора само на 1 и 2. Знаех го това, ама ме мързеше да дръпна.

Дърпаш врътката (здраво!) и я измъкваш. Отдолу ще видиш 1 пластинка, която се върти заедно с врътката и контактува по други пластинки, 4 на брой, по периферията на ключа. Това всъщност са ти контактите за отделните степени.
Обикновено централната пластинка се износва и не контактува добре. Медна е и няма пружинен ефект. Хващаш с една отверчица и я натискаш така, че да се огъне навътре.
И на мен до преди няколко месеца ми работеше вентилатора само на 1 и 2. Знаех го това, ама ме мързеше да дръпна.

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колеги, купих го Вентото! Относно ключ на вентилатора, отворих го, и пластината беше смачкана, след като я изправих вентилатора заработи на 1,2 и 4-та степен, но ми направи впечатление че при превключването на отделните стпени се получава искрене, освен това и врътката е малко стопена. Въпросът ми е къде се намира това съпротивление защото на панела не видях такова, и как се почиства вентилатора? Най вероятно ще трбва да сменям целия панел и се чудя дали има някакъв начин са по-лесно прехвърляне на жилата, че е много неудобно и няма достатъчно място?
А относно сбирката няма да успея да бъда, но на следващата ще дойда, ако ме уведомиш кога и къде!

А относно сбирката няма да успея да бъда, но на следващата ще дойда, ако ме уведомиш кога и къде!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Съпротивленията мисля че са на самия вентилатор, който се намира в дясната част на таблото. Като пгледниш от долна страна трябва да се вижда. Панела с копчето за парното няма смисъл да го сменяш. Искренето най верочтно е от не добър контакт на пластинките. Поради същата причина е стопено и копчето. Може да смениш само стопеното копче- това черното което излиза. На голф3, пасат В4, венто и толедо са еднакви.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vpetrovbg написа:Колеги, купих го Вентото!
Честито!!!
Прегледай си о сега, каквото има консумативи и дребни проблеми-оправяй и само щастливи моменти и хиляди безаварийни с него!
А за збирките: Ето я темата

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12941
Заповядай! Ще ни е приятно!

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen, svetoslav2002 и 54 госта