:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с алтернатор-помощ!

Техническа и сервизна информация за Passat
altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с алтернатор-помощ!

Мнениеот altanivan » Съб 08 сеп 2007 21:32


Колеги имам един въпрос,като запаля колата и усилвателя ми почва да дава некви смощения ,казаха ми че това е от алтернатора!Иначе на изгасена кола няма проблеми,а също така на запалена,пък само усилвателя така става!
Някой знае ли от кво може дасе дължи това!!




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Съб 08 сеп 2007 21:55


При мен беше същото. Алтернатора беше позаминал доста. Колектора се беше изтрил до пластмаса. След ремонта има чувствителна разлика. Пробвай първо това :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 09 сеп 2007 9:07


Провери си и високоволтовата система - дистрибутор(на капачка), бобина, кабели, лули - може от там да са смущенията. Най-добре погледни двигателя на тъмно докато работи.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 09 сеп 2007 9:39


Основниия проблем за подобна ситуация е или проблем в запалителната система (капачка,свещи,бобина) или по-вероятното е пробил доид на изправителя на алтернатора (вкарва синосуидални смущения в захранването).Лампите ти мигат ли леко докато колата раобти? (усеща се на фарове на тъмно най-лесно).
Успех!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 10 сеп 2007 14:34


Защо не свалиш ремъка на генератора за проба? Колата може да работи и само на акумулатор за пробата.
Може и кабела да му откачиш вместо ремъка, но гледай да не окъсиш към маса, че от другата страна е акумулатора. Или му извади четките - което ти е най-лесно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 12 сеп 2007 23:12


Имах (и все още много лекичко имам) същия проблем.
Обикновено това не е от захранвамето, а смущения от запалването. И поради големия коефициент на усилване на стъпалото стават мизерии.
Използвах екранирани кабели до входа на усилвателя и сега брума се чува едва-едва, само ако се заслушаш на липсващо радио или пауза м/у песните. Пусни и отделна, дебела маса от акумулатора само до стъпалото, като замасиш и корпуса му.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Чет 13 сеп 2007 0:45


radotom написа: Пусни и отделна, дебела маса от акумулатора само до стъпалото, като замасиш и корпуса му.

И до плеъра също, ако масата е само от стандартния кабел.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: madmen, svetoslav2002 и 52 госта