Здравейте колеги,
За нещастие си замина акумулатора на Б4-ката (44 Ah), и тъй като вървим само напред до година сте си купя Б5. Идеята ми е да взема нов акумулатор, който да става и за Б5-цата.
Въпросът ми е колко Ah е оригиналният акумулатор на Б5 1,8 20V 125к.с.?
Предварително се извинявам ако е имало такава тема..

Акумулатор за B5
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Теодор написа:gr_kanev написа:SpeedsteR написа:Въпросът ми е колко Ah е оригиналният акумулатор на Б5 1,8 20V 125к.с.?
Дават го по книга 44 или 60 Амперчаса. Генератора е 70 А.Гриша нали знаеш че пиша изхождаики от практиката а не от теорията
![]()
Които в някой случаи даже се покриват![]()
Напълно съм съгласен. За съжаление не пазя дешифровките на VIN, които ми изпращат колегите. Иначе бих погледнал ако някой ми е давал на автомобил с такъв двигател какво пише там - най-достоверно. Все пак човека пита
SpeedsteR написа:колко Ah е оригиналният акумулатор на Б5 1,8 20V 125к.с.?
А това с какъв акумулатор е продадена колата тук е съвсем друга история. Моделът Б5 вече не се произвежда, за да видим на един такъв нов (в магазина) какво има под капака (за акумулатора).
- SpeedsteR
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 авг 2006 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Ок мерси, значи ще го взема може би среден вариант - 55 Ah, за марката нямам питания - ACDelco ще е ;]
gr_kanev под оригинален имах впредвид по книжка, грешката е моя
gr_kanev под оригинален имах впредвид по книжка, грешката е моя

Последна промяна от SpeedsteR на Пон 10 сеп 2007 19:56, променено общо 2 пъти.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
вземи най - тлъстия акумулатор , който можеш да си позволиш и ти се късат пари от сърцето ...и който се побира на мястото му..... айде да не почвам , че тамън се разписвах по акумулаторни въпроси в форума на Голфарите и още съм разтърсен от хорската ...мисъл..... как генератора можел да зарежда акумулатор 65 ама не можел 72 Ач



- SpeedsteR
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 авг 2006 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
juve написа:вземи най - тлъстия акумулатор , който можеш да си позволиш и ти се късат пари от сърцето ...и който се побира на мястото му..... айде да не почвам , че тамън се разписвах по акумулаторни въпроси в форума на Голфарите и още съм разтърсен от хорската ...мисъл..... как генератора можел да зарежда акумулатор 65 ама не можел 72 Ач![]()
Не когато става въпрос за Пасата, цената не играе като определяща поне за мене. Интересно ми беше дали 44 Ah, както е Б4, дали ще стигне за Б5, това е...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Акумулатор за B5
SpeedsteR написа:Здравейте колеги,
За нещастие си замина акумулатора на Б4-ката (44 Ah), и тъй като вървим само напред до година сте си купя Б5. Идеята ми е да взема нов акумулатор, който да става и за Б5-цата.
Въпросът ми е колко Ah е оригиналният акумулатор на Б5 1,8 20V 125к.с.?
Предварително се извинявам ако е имало такава тема..
не му мисли толкова занапред, нищо не се знае, но вземи мин.60A/h
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
За стигане ще стигне. Въпроса е за колко време. Според мен най-добре послушай мнението на juve - още повече че по-новите акумулатори се правят по подобрени технологии, и в единица обем се вкарва повече капацитет и стартов ток. Отделно на Б5 специално е предвидено да се слагат всякакъв размер акумулатори.
Примерът с мен - свалих оригиналния акумулатор (този, с който колата е слязла от завода) - 380 А стартов ток, 80 Ач. Поставих с по-голям капацитет и стартов ток, но с по-малък обем, и се наложи да го фиксирам по други начини (juve видя на събора
).
Така че вземай най-големият акумулатор който можеш да си позволиш (е, в разумни граници) за да знаеш че ще ти служи по-дълго време. Разбира се, следенето на състоянието му и това на системата му за зареждане не бива да се пренебрегва.
Примерът с мен - свалих оригиналния акумулатор (този, с който колата е слязла от завода) - 380 А стартов ток, 80 Ач. Поставих с по-голям капацитет и стартов ток, но с по-малък обем, и се наложи да го фиксирам по други начини (juve видя на събора

Така че вземай най-големият акумулатор който можеш да си позволиш (е, в разумни граници) за да знаеш че ще ти служи по-дълго време. Разбира се, следенето на състоянието му и това на системата му за зареждане не бива да се пренебрегва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], madmen, svetoslav2002 и 53 госта