

B3 Автоматик пълна инжекция 1.8 ПРОБЛЕМ
B3 Автоматик пълна инжекция 1.8 ПРОБЛЕМ
Пали и след минута гасне, като че ли няма гориво. Помпата работи с нормално налягане; горивната магистрала е наред (не е задръстена); бордовият компютър не отчита грешки. Ако някой има идея моля помогнете! 

Сега проверявам имобилайзера
Багодаря! За това не се бях сетил, но нали за това е форума
А дали имобилайзера спира притока на гориво?
Защото двигателя просто губи обороти и гасне без да прекъсва, също както когато свърши горивото.

А дали имобилайзера спира притока на гориво?
Защото двигателя просто губи обороти и гасне без да прекъсва, също както когато свърши горивото.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Зависи, Влади, как ти е направен имобилайзера.
На В3 няма фабрично вграден имобилайзер от тези, дето чипчето им е в ключа (или поне аз не съм чувал да има). Възможно е при теб, обаче, да е вграден допълнително такъв.
Ако имобилайзера ти е към последващо поставяна аларма, то обикновено прекъсват разтоварващото реле и в такъв случай въобще няма да припали колата.
Възможно е да имаш и прекъсване на помпата от този имобилайзер. Това, обаче, едва ли някой може да го каже, освен човекът който я е монтирал. Обикновено е свързано с допълнително играчка това прекъсване, така, че рядко го правят.
Най-сигурно е да видиш къде са клемите за помпата (над резервоара, в купето, вероятно в багажника) и да закачиш един волтметър или лампичка. Палиш и гледаш!
Като разберем резултата, тогава викам да даваме други акъли
Успех!
На В3 няма фабрично вграден имобилайзер от тези, дето чипчето им е в ключа (или поне аз не съм чувал да има). Възможно е при теб, обаче, да е вграден допълнително такъв.
Ако имобилайзера ти е към последващо поставяна аларма, то обикновено прекъсват разтоварващото реле и в такъв случай въобще няма да припали колата.
Възможно е да имаш и прекъсване на помпата от този имобилайзер. Това, обаче, едва ли някой може да го каже, освен човекът който я е монтирал. Обикновено е свързано с допълнително играчка това прекъсване, така, че рядко го правят.
Най-сигурно е да видиш къде са клемите за помпата (над резервоара, в купето, вероятно в багажника) и да закачиш един волтметър или лампичка. Палиш и гледаш!
Като разберем резултата, тогава викам да даваме други акъли

Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], madmen, svetoslav2002 и 53 госта