този спирачен кран в момента сме го натегнали в максимално отворено положение , все едно колата е натоварена и има чувствителна разлика - спира доста по-добре.Сега видях и темата на passanger.
Възможно и да е от кантара(да се е поразхлабил и той да мърда малко) - въпреки че добре го стегнахме - в най-скоро време го махам.
Не ме е страх че може да блокират задните колела защото колата си има АБС.
ceco_passat_B4,
какви ти бяха симптомите та се е наложило смяна на помпата.При мен всичко си работи - спирачките са много добре, АБС-а работи.Просто като че ли при момента на натискане на педала се получава хлътване на педала с около милиметър,прави едно такова - цък(малко тъпо звучи ама няма как да го обясня).Доста незабележимо(днес баща ми кара колата и не го усети).
Другото е, че като съм натиснал спирачката и дам на контакт(нали там се задейства помпата на АБС-а ли каквото е) педала по-шумно щраква от преди да сменим спирачната течност.Може и да си внушавам.
Говорих с познат и казва, че може разни боклучета да са застанали, след смяната на течността ама на мен не ми се вярва.Сутрин това мини-пропадане(така да се каже) го няма, идва след като покарам малко.
Преди смяната на течността такива хлътвания, цъквания и ала-бала - нямаше.
Възможно ли е новата течност да е показала проблема - вече като е прочистила системата.Не ми се вярва съвпадението - смяна на течност, а помпата се прее..ва
