Колеги, интересува ме, как се тества климатика при студено време?
По-специално на Пасат Б3 защото такъв съм решил да купувам, ама нищо не разбирам. ...Благодаря предварително



Как се тества климатика при студено време?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Не е вярно точно...
dobrinb написа:Единственият сигурен начин за тестване е в специализиран сервиз. Иначе най-много да видиш дали духа, и после ти да
Аз имах В3-ка с климатроник. И аз се чудих как се изпробва климатика през зимата, защото казват (запознати) че е добре от време навреме да се включва да поработи компресора за да се опресова системата и уплътненията.
Ако температурата (външната) е под +5 градуса, компресора няма да тръгне! Но се маха филтъра на въздуха за купето и там се вижда един датчик (като неръджаема тръбичка).Точно той не разрешава на компресора да тръгне. Или колата се вкарва в топъл гараж да се стопли той (датчика) или се хваща с ръка. Тогава климатика трябва да тръгне.
А дали охлажда- много добре ще се разбере още като се пипнат входа/изхода към/от компресора - съответно студен/горещ.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А дали охлажда- много добре ще се разбере още като се пипнат входа/изхода към/от компресора - съответно студен/горещ.
Хаа ама има един мааалък проблем: в студено време разхода на студ е доста мизерен и мога да ти "изкарам" студ на компресора и с половината фреон, както и с компресор, чиито клапани вече....не са това което са


п.с Не забравяите и моето изказване по темата за климатици и търговци : " а бе какво като има дупка бе, напълни го с нещо да духа утре, пък той човека да се оправя......"

- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Как се тества климатика при студено време?
pdonev написа:Колеги, интересува ме, как се тества климатика при студено време?
По-специално на Пасат Б3 защото такъв съм решил да купувам, ама нищо не разбирам. ...Благодаря предварително
Вземаш един термометър и го натикаваш там от където духа студеното. Трябва да покаже мах +5 C. Моят на Б5 показва +2C.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Вземаш един термометър и го натикаваш там от където духа студеното. Трябва да покаже мах +5 C. Моят на Б5 показва +2C.
Еми не е вярно ! В студено време температурата на засмуквания въздух е по ниска от тази през лятото ... а от нея зависи доста какво ще излезе на "студеното място " ..... освен това зависи с каква скорост ще пуснеш вентилатора , запушен ли е евентуално филтъра на купето ..... и не на последно място - при частична загуба на фреон температурата на изпарение е по ниска и ако е хладен входящия въздух няма да има проблем даже да покаже и минусова температура

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Google [Bot] и 71 госта