:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?+вече и оглед...

Техническа и сервизна информация за Passat
Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?+вече и оглед...

Мнениеот Ivo_ » Съб 29 сеп 2007 18:59


Колеги пускам темата тук, а не в основен, тъй като смятам че тук ще намеря верния отговор!

Мой приятел е намерил Пасат Б5 2000г. П.Д. 116 к.с., но е със пет степенна ръчна скоростна кутия. Това ми е и въпроса: Възможно ли е този двигател стандартно да е куплиран с 5 степенна кутия? Винаги съм мислел че всички ПД са 6-степенни!
Утре ще ходим да я гледаме колата, и ще й видя кода на двигателя. Да не се окаже AFN или някой друг?

Благодаря не всички предварително!

Последна промяна от Ivo_ на Нед 30 сеп 2007 11:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 29 сеп 2007 19:26


Не всички са оборудване с 6 степенна скоростна кутия. Води се екстра един вид и се поръчва допълнително. За 2.5 двигателите мисля е серийно, но при този двигател определено не е.


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 29 сеп 2007 20:23


10х за разяснението!
Утре все пак ще разгледаме внимателно!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 29 сеп 2007 20:34


Има 6-степенни ръчни скоростни кутии, но на много малка част от двигателите 1,9 - помпа/дюза. Това за Пасат - при Голф/Бора са по-разпространени (но пак не задължително на всички ПД !). Най-добре се разбира от VIN-а какво има, включително и кода на двигателя (ако няма как да се научи по друг начин). А на приказки на продавачи най-малко трябва да се вярва - знам за много случаи на колеги, познати, приятели, когато недобросъвестни продавачи "надуват" мощност, екстри, и т.н. - има и немалко "бисери".


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?

Мнениеот kombito-tdi » Съб 29 сеп 2007 21:42


Ivo_ написа:
Да не се окаже AFN или някой друг?


по-здрав е от всяка ПД . само може да се радваш


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 29 сеп 2007 23:12


Ами моя шеф кара Пасат Б5- 1999г. 1.9 TDI - AJM и е с 5 степенна скоростна кутия.


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 30 сеп 2007 11:12


Огледахме колата, що годе подробно доколкото позволяват полевите условия, и сега резултата:

Код двигател: ATJ
Рама: WVWZZZ3BZYE......

Външен и вътрешен вид перфектни. Няма никакви забележки.
Но докато я подкарахме...
Отзад цялото стъкло и капак (колата е комби) в точки масло. Лягаме отдолу, от ауспуха направо капе масълце. Вдигаме капака. Около турбината някъде пуши, и също мирише на изгоряло масло. Двигателя и около него, вкл. и турбината чисти. Но това е ясно търсен е търговския вид. Друго обезпокоително, поне за тем, че бръкнах зад турбото към коша и там отдолу където минават тръбите всичко беше също в масло.

Моите предположения са че турбото е заминало :?: За вървежа на колата не съм сигурен, понеже нямам база за сравнение с друг такъв. Набира доста добре, с 5 ст.кутия на 3000 оборота е на 140 км.

Колеги помагайте, защото колата си заслужава, и ако е само до смяна на турбото, да я отнасяме. Може ли проблема да е и другаде. И ако е само това, колко отгоре ще трябва да се бръкне приятелчето за да оправи турбото.

Благодаря още веднъж на всички!

Поздрави,
Иво

Последна промяна от Ivo_ на Нед 30 сеп 2007 22:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 30 сеп 2007 11:33


Не казваш за какви пари става въпрос ама по описанието трябва да ти я подаряват за да се съгласиш да я вземеш в това състояние ! Нали знаеш че хубво и евтино съществува само в мечтите и самоубеждението :)


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 30 сеп 2007 13:45


Че е хубава, хубава е! :wink:
Но в никакъв случай не е евтина! След последните констатации от 15х. сме я свалили на 14,2хил.
Зная, че хубаво и евтино няма, и затова точно е дилемата. Защото колата наистина е много добра. В България е докарана със всички документи от предишния собственик(оригинални). Хайлайн изпълнение, и всичко си има.
Ако кусура и е само турбото, да се сменя и след това да си знае че няма да има повече ядове с него?!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 30 сеп 2007 13:48


Задължително ВАГ ком да се видят показателите, при които работи двигателят - турбо, дебитомер и т.н., както и дали не дава някакви грешки - АБС, еърбеци... И преглед на окачването.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 30 сеп 2007 16:15


Ivo_ написа:Че е хубава, хубава е! :wink:
Но в никакъв случай не е евтина! След последните констатации от 15х. сме я свалили на 14,2хил.


Ами щом е била 15х. ако се установи че само турбото цапа работата да свля 1500лв за ново и да си стискате ръцете :) Може да пробвате /ако се съгласи продавача/ да откачите маркуча към кулера зачистете го добре и после още малко тест драйв,след това пак откачане и преглед-ако е толкова заминала турбината трябва пак да е омаслен доста и ще се знае че е за смяна! За духане от щеката на маслото едва ли трябва да напомням че е задължително :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 30 сеп 2007 19:34


Ivo_, имаш Л.С. !


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 30 сеп 2007 22:10


Благодаря на всички за съветите!
Ще пиша какво е развитието по колата.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 30 сеп 2007 22:41


15к за такьв боклук ми се виждат много.
сори за офа ама ми доиде от вьтре


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 01 окт 2007 19:09


Колата си остава да се продава!
Търси си друг мераклия да я оправя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта