Колеги пускам темата тук, а не в основен, тъй като смятам че тук ще намеря верния отговор!
Мой приятел е намерил Пасат Б5 2000г. П.Д. 116 к.с., но е със пет степенна ръчна скоростна кутия. Това ми е и въпроса: Възможно ли е този двигател стандартно да е куплиран с 5 степенна кутия? Винаги съм мислел че всички ПД са 6-степенни!
Утре ще ходим да я гледаме колата, и ще й видя кода на двигателя. Да не се окаже AFN или някой друг?
Благодаря не всички предварително!

Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?+вече и оглед...
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?+вече и оглед...
Последна промяна от Ivo_ на Нед 30 сеп 2007 11:02, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Има 6-степенни ръчни скоростни кутии, но на много малка част от двигателите 1,9 - помпа/дюза. Това за Пасат - при Голф/Бора са по-разпространени (но пак не задължително на всички ПД !). Най-добре се разбира от VIN-а какво има, включително и кода на двигателя (ако няма как да се научи по друг начин). А на приказки на продавачи най-малко трябва да се вярва - знам за много случаи на колеги, познати, приятели, когато недобросъвестни продавачи "надуват" мощност, екстри, и т.н. - има и немалко "бисери".
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Пасат Б5 ПД 116 к.с. и 5 степенна кутия?
Ivo_ написа:
Да не се окаже AFN или някой друг?
по-здрав е от всяка ПД . само може да се радваш
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Огледахме колата, що годе подробно доколкото позволяват полевите условия, и сега резултата:
Код двигател: ATJ
Рама: WVWZZZ3BZYE......
Външен и вътрешен вид перфектни. Няма никакви забележки.
Но докато я подкарахме...
Отзад цялото стъкло и капак (колата е комби) в точки масло. Лягаме отдолу, от ауспуха направо капе масълце. Вдигаме капака. Около турбината някъде пуши, и също мирише на изгоряло масло. Двигателя и около него, вкл. и турбината чисти. Но това е ясно търсен е търговския вид. Друго обезпокоително, поне за тем, че бръкнах зад турбото към коша и там отдолу където минават тръбите всичко беше също в масло.
Моите предположения са че турбото е заминало
За вървежа на колата не съм сигурен, понеже нямам база за сравнение с друг такъв. Набира доста добре, с 5 ст.кутия на 3000 оборота е на 140 км.
Колеги помагайте, защото колата си заслужава, и ако е само до смяна на турбото, да я отнасяме. Може ли проблема да е и другаде. И ако е само това, колко отгоре ще трябва да се бръкне приятелчето за да оправи турбото.
Благодаря още веднъж на всички!
Поздрави,
Иво
Код двигател: ATJ
Рама: WVWZZZ3BZYE......
Външен и вътрешен вид перфектни. Няма никакви забележки.
Но докато я подкарахме...
Отзад цялото стъкло и капак (колата е комби) в точки масло. Лягаме отдолу, от ауспуха направо капе масълце. Вдигаме капака. Около турбината някъде пуши, и също мирише на изгоряло масло. Двигателя и около него, вкл. и турбината чисти. Но това е ясно търсен е търговския вид. Друго обезпокоително, поне за тем, че бръкнах зад турбото към коша и там отдолу където минават тръбите всичко беше също в масло.
Моите предположения са че турбото е заминало

Колеги помагайте, защото колата си заслужава, и ако е само до смяна на турбото, да я отнасяме. Може ли проблема да е и другаде. И ако е само това, колко отгоре ще трябва да се бръкне приятелчето за да оправи турбото.
Благодаря още веднъж на всички!
Поздрави,
Иво
Последна промяна от Ivo_ на Нед 30 сеп 2007 22:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Че е хубава, хубава е!
Но в никакъв случай не е евтина! След последните констатации от 15х. сме я свалили на 14,2хил.
Зная, че хубаво и евтино няма, и затова точно е дилемата. Защото колата наистина е много добра. В България е докарана със всички документи от предишния собственик(оригинални). Хайлайн изпълнение, и всичко си има.
Ако кусура и е само турбото, да се сменя и след това да си знае че няма да има повече ядове с него?!

Но в никакъв случай не е евтина! След последните констатации от 15х. сме я свалили на 14,2хил.
Зная, че хубаво и евтино няма, и затова точно е дилемата. Защото колата наистина е много добра. В България е докарана със всички документи от предишния собственик(оригинални). Хайлайн изпълнение, и всичко си има.
Ако кусура и е само турбото, да се сменя и след това да си знае че няма да има повече ядове с него?!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ivo_ написа:Че е хубава, хубава е!![]()
Но в никакъв случай не е евтина! След последните констатации от 15х. сме я свалили на 14,2хил.
Ами щом е била 15х. ако се установи че само турбото цапа работата да свля 1500лв за ново и да си стискате ръцете


- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта