


проблем с гайката на предните дискове-решен
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
проблем с гайката на предните дискове-решен
Проблема е такъв, че гайката се самоотвива (тази, кояти е между четирите болота на джантата), лагера започва да хлопа, а от там и целия спирачен апарат и диска започва да опира в супорта. Завивам гайката, но тя отново се развива. Как мога да спра отвиването? Пробвах чук да смачкам края на гайката, но не върши работа. Помагайте.
Последна промяна от Jako_ludiq на Сря 03 окт 2007 7:32, променено общо 2 пъти.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
има лепила за резби,обаче са много скъпи,на LOCTITE против саморазвиване,вече не помня номера ама утре на работа ще видя и ще ти кажа.Идеята е че лепилото влиза в хлабините между гайката и винта след което полимеризира и става като пластмаса и няма развиване освен ако не се нагрее или получи голяма/огромно усилие/ за отвиване.друго което може да направиш е с телоподаващото да капнеш една капка две на гайката и резбата а когато се наложи пилиш с флекса и си готов.При съсздалите се обстоятелства бих използвал второто.И едно трето което може да напртавиш е да изрежеш един канал на резбата като шпонков,перпендикулярен на навивките 2-3 мм дълбок и след като е стегната гайката да зачукаш периферията в канала да стане като зъбче.Успех
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
За гайката на карето ли става въпрос?Ако е тя,е напълно нормално да се развива,защото иска много по-здраво стягане от нормално.Трябва ти рамо 1 метър.Аз ползвам кръстачка като на вулканизаторите и тръба.Трудно ми е да обясня каква сила да използваш.Стягаш бавно,без резки тласъци.Като е добре стегнато,започва да издава едни странни звуци.Внимавай да не се скъса.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Това и друг път са ми го казвали,ама нали съм куха тръба...акъл трябва,за да помниш.dlug написа:тръба написа:Трудно ми е да обясня каква сила да използваш...
Силата трябва да е около 75 килограма или 735 нютона
Искам да допълня към предното ми мнение.
Автомобила да е на скорост.За ляво каре-първа.За дясно каре-задна.Ръчната на максимум.Някой с тежък крак на спирачката.Трупчета/камъни на колелетата.
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
От много време не съм влизал във форума и сега е момента да ви кажа какви последици имах от това развиване. Когато се е развивала и аз докато съм я затягал е имало луфт при главината и се е прецакала. Изяла се е там където е лагера. Наложи се да купя лагер, главина, накладки, и да дам диска на стругар за да го изравни понеже беше е пойззял малко от едната страна. Сега всичко е тип-топ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта