3 години я карах на газ и вчера помпата спря.Паленето ми е винаги на безнзин и на 2000 оборота минава на газ.Ключето за превключване бензин /газ ми е с две положения-едното е само бензин,а другото е автоматично-пали на бензин и минава на газ на 2000 оборота.Бензиновата помпа ми върти постоянно. Разглобих я и видях, че една зъбчатка чрез която ротора предава въртеливото движение към високото налягане се е изронила.Явно е клеясала и наистина на ръка трудничко се върти.Купих нова помпа и утре я слагам.Уплътнението което е на фланеца на резервоара много странно в долния си краи е станало като дъвка и се е поразложило.Тва е от бензина ама нали трябва уж да е бензиноустойчиво...Та в този ред на мисли искам да кажа че колата не е падала под 20 литра в резервоара.Пада на 20 аз зареждам до 30 л но това става доста рядко защото предимно на газ я карам.Достигам до извода , че за да клеяса така помпата явно бензина в резервоара се променя с времето, особено ако не се обновява често.
Искам да попитам как да я направя помпата да работи само когато колата е на бензин?
В смисъл когато ключето е на бензин помпата да върти. Когато ключето е на автомат да работи помпата като запаля и като мине автоматично на газ да спира.
Надявам се че разбрахте какво искам да направя.Търсих в темите и има подобна но не схванах .
Кое реле пуска помпата?
Мога ли да му прекъсна управляваща бобина и да зема от ключето?
Ама трябва да се вземе и от положение бензин за да работи.
Ако има някои които го е правил да помогне моля.
Иначе пак на майстор то се знае, ама с таз помпа малко нанагорно ми доиде
