
Климатик
Климатик
Въпрос - съществена ли е разликата между Климаавтоматик и Климатроник - подозирам, че при едното не се регулират желаните градуси, но струва ли си заради това да се изпусне добра оферта по другите критерии
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Климаавтоматик незнам какво е.За климатроника мога да ти разкажа понеже си имам и съм го наблюдавал как работи.Реално погледнато винаги смесваш топъл със студен въздух (в базовата ситуация без да пускаш Еcon или други режими) и от духалките излиза въздух с определена температура.Гласиш си я колко да е в диапазона 16-32 градуса (има и от 18 до 32 и други вариации ама това не е от конкретно значение).Посредством бутончета управляваш клапи (някои електрически други вакуумни) за насочване на потока.Хубавото е че го гласиш на някаква температура и то си я потдържа независимо какво се случва навън (може да е 9 градуса - вътре да е 24,след момент навън може да 36 и вътре пак си седи 24).
Климатроника може и да работи като обикновенно парно или като обикновен климатик ама за целта го слагаш на крайна степен (или най-ниска температура или най-висока при което отй или вее горещо или студ ама не следи каква е температурата в купето).
Общо взето с това мога да ти бъда полезен.
Успех!
Климатроника може и да работи като обикновенно парно или като обикновен климатик ама за целта го слагаш на крайна степен (или най-ниска температура или най-висока при което отй или вее горещо или студ ама не следи каква е температурата в купето).
Общо взето с това мога да ти бъда полезен.
Успех!
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
orlinlakov написа:... температура за охлаждане, която при климатика можеш да регулираш единствено чрез потта на гърбът си
Грешка !
Има още поне два начина за регулиране.
Първи (аз най-често точно него практикувам) - спирам за известно време климатика (с такова съм) - от копчето АС, т.е. спирам компресора. При нужда допълнително регулирам с вентилатора, насочването на въздуха, както и рециркулацията.
Втори (лично на мен ми се струва малко безсмислен, ама все пак е възможност) - чрез врътката на парното (май при някои климаавтоматици точно от там става регулирането - не съм запознат), т.е. и парното грее, и климатика охлажда.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта