:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Закрепващи елементи за кори под двиг. на Пасат 5.5 - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dandrv
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
Местоположение: София

Закрепващи елементи за кори под двиг. на Пасат 5.5 - РЕШЕНО

Мнениеот dandrv » Сря 03 окт 2007 10:43


Здравейте колеги.
Може ли някой да ме упъти от къде могат да се купят закрепващите пластмасови винтове за корите, които са под двигателя на колата?
Предстои ми смяна на масло и от опит знам, че присваляне някои от тях се чупят и искам да съм подготвен.
Благодаря предварително.

:idea: НА ЪГЪЛА НА УЛ. Г.С. РАКОВСКИ И УЛ.ТИМОК - ПРОДАВАТ ВСЯКАКВИ ЩИПКИ И ТАКИВА ДЖАДЖИ :idea:

Последна промяна от dandrv на Пон 08 дек 2008 13:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
passo2259
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот passo2259 » Чет 04 окт 2007 19:11


Не си сменяй маслото отдоло.При положение,че ти го изсмукват през отвора за щеката.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Чет 04 окт 2007 20:07


passo2259 написа:Не си сменяй маслото отдоло.При положение,че ти го изсмукват през отвора за щеката.


Колегата е много прав, послушай го :wink:


Потребителски аватар
dandrv
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
Местоположение: София

Мнениеот dandrv » Пет 05 окт 2007 8:48


Мерси колеги. Тъй като не всички сервизи са оборудвани с такава джаджа за изсмукване - дайте моля ви един/няколко читави сервиза в София, който работи с такива машини и имат опит с VW.
10х


Потребителски аватар
cas
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cas » Пет 05 окт 2007 11:13


MARIO AUTO.
София, Горубляне, ул. Владичина ливада 7, до стадиона.
0888 974 851 - Виктор.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 05 окт 2007 11:16


А проблем ли е да се източва маслото от долу и каква е разликата между двете процедури ? И аз ще сменям маслото до седмица ( дано ) долу горе и се интересувам защо според вас през щеката е по-добър вариант. Благодаря !


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Аз скоро го сменях...

Мнениеот krraynov » Пет 05 окт 2007 14:14


Но в този гаражен сервиз ми казаха повече да не ходя при тях щото е много трудоемко - свалянето на кората...
А дали имар азлика при подмяна на маслото на самотек или с изсмукване-ми казаха че почти нямало, но това 'почти'-какво означава- незнам ;-)


Gal

Мнениеот Gal » Пет 05 окт 2007 14:24


Аз съм го сменяла отдолу...проблеми не е имнало. Сещам се за едно магазинче на Козлодуй Стрийт мания май се казваше...има много и всякакви винтове, болтове и какво ли не...но трябва да отидеш с мостра. Аз имам няколко рапидки от монитори и свински опашки на моята :) Чак много трудоемко...не е, и не е по-скъпо...повече от 5 лева не давам :P


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 05 окт 2007 19:04


На мен корите са ми вързани тук там със свински опашки :) Станах като Опел :D То щом няма разлика значи не е проблем да си се точи от долу ... хич не е трудно да се свали кората, трябва само 1 стенд :)


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Закрепващи елементи за кори под двигател на Пасат 5.5

Мнениеот krraynov » Пет 05 окт 2007 19:31


dandrv написа:Здравейте колеги.
Може ли някой да ме упъти от къде могат да се купят закрепващите пластмасови винтове за корите, които са под двигателя на колата?
Предстои ми смяна на масло и от опит знам, че присваляне някои от тях се чупят и искам да съм подготвен.
Благодаря предварително.


А тия копки за отдолу можеш да си купиш комплект от Ауто + - има ги! Цената мисля че беше 8лв за комплекта, но не съм сигурен!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 05 окт 2007 19:51


А дали не е по-добре да се изреже малко "прозорче" в кората - колкото да се стигне пробката и да се източва маслото ? Мисля си дали няма да има някакви отрицателни последствия ...


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

:-)

Мнениеот krraynov » Пет 05 окт 2007 20:05


gr_kanev написа:А дали не е по-добре да се изреже малко "прозорче" в кората - колкото да се стигне пробката и да се източва маслото ? Мисля си дали няма да има някакви отрицателни последствия ...


Хи хи, Българчето, което си е в нас.. ще си каже думата. Докторе, ами сигурно може, ама.. дали няма да се завихря въздуха, а пък и на кората отдолу германеца е сложил бая 'памперси' - едни порести дунапрени, които да попиват както течове от масла, така и от други течности ;-)..за да не капе по пътя и да не мацаме околната среда май :idea: но това като отклонение само..


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: :-)

Мнениеот niks76 » Пет 05 окт 2007 21:56


krraynov написа:
gr_kanev написа:А дали не е по-добре да се изреже малко "прозорче" в кората - колкото да се стигне пробката и да се източва маслото ? Мисля си дали няма да има някакви отрицателни последствия ...


Хи хи, Българчето, което си е в нас.. ще си каже думата. Докторе, ами сигурно може, ама.. дали няма да се завихря въздуха, а пък и на кората отдолу германеца е сложил бая 'памперси' - едни порести дунапрени, които да попиват както течове от масла, така и от други течности ;-)..за да не капе по пътя и да не мацаме околната среда май :idea: но това като отклонение само..
:lol: :lol: :lol: е нема на4ин ,при нас е по рационалното-може ,реже се и се използва капака от кора за пежо(която е фабри4но с такова капа4е)


Gal

Мнениеот Gal » Съб 06 окт 2007 9:58


gr_kanev написа:А дали не е по-добре да се изреже малко "прозорче" в кората - колкото да се стигне пробката и да се източва маслото ? Мисля си дали няма да има някакви отрицателни последствия ...


А масления фълтър как ще се развива и завива? :) С много малко прозорче няма да стане работата :)


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Съб 06 окт 2007 10:04


Gal написа:
gr_kanev написа:А дали не е по-добре да се изреже малко "прозорче" в кората - колкото да се стигне пробката и да се източва маслото ? Мисля си дали няма да има някакви отрицателни последствия ...


А масления фълтър как ще се развива и завива? :) С много малко прозорче няма да стане работата :)

Филтъра се маха отгоре



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, tdi fen, tyhrh и 49 госта