:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Имам проблем с луфт в горният край на волана

Техническа и сервизна информация за Passat
Emo_VW
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Имам проблем с луфт в горният край на волана

Мнениеот Emo_VW » Сря 03 окт 2007 19:54


Имам проблем с луфт в горният край на волана и не мога да сваля конэолата с ръчките эа мигачите и фаровете и не энам как се освобождава эаключването на волана! Ако може някой да даде акъл-голямо благодарско!!!!!!!




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12125
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 04 окт 2007 8:29


И на какъв пасат казваш е това?
Иначе за да свалиш конзолата с ръчките първо трябва да свалиш волана, след което конзолата. Начините са различни, в зависимост от вида автомобил.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 04 окт 2007 10:15


kolega svali si volana,sled tova svalia6 ra4kita za miga4 i 4ista4ki,za zakliu4vaneto na volana ima edno malko patron4e koeto se svalia to e zad kliu4alkata i tarsi kade ti e lager4eto,sigorno v nego ti e problema.
mod edit: vasstop
колега, тук пишем на кирилица!


Emo_VW
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo_VW » Чет 04 окт 2007 19:15


К.Одаджийски написа:И на какъв пасат казваш е това?
Иначе за да свалиш конзолата с ръчките първо трябва да свалиш волана, след което конзолата. Начините са различни, в зависимост от вида автомобил.
Пасата е В-3 ! След като свалих волана и освободих конэолата с ръчките эа чистачките и мигачите и опитвах при раэлични положения на ключа,всеки път всичко тръгваше комплект-остта и конэолата!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12125
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 04 окт 2007 20:06


Имаше мисля /говоря по памет, щото не съм го свалял, но волана и корите да/ та имаше едно лагерче отгоре, което също трябва да се свали и една гадна шайба която държи пружината, която пък незнам точно какво върши /луфт обира някакъв. Едно шестограмно болтче трябва да има отдолу на тази конзола. То реално държи конзолата с ръчките за прътовте там. Според зависи от модела като се отвие или ще падне парче от конзолата или само ще се разхлаби.
Това е всичкото инфо по въпроса което мога да ти дам.
Надявам се да е било полезно и да свършиш работата.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 05 окт 2007 9:16


К.Одаджийски написа:Имаше мисля /говоря по памет, щото не съм го свалял, но волана и корите да/ та имаше едно лагерче отгоре, което също трябва да се свали и една гадна шайба която държи пружината, която пък незнам точно какво върши /луфт обира някакъв. Едно шестограмно болтче трябва да има отдолу на тази конзола. То реално държи конзолата с ръчките за прътовте там. Според зависи от модела като се отвие или ще падне парче от конзолата или само ще се разхлаби.
Това е всичкото инфо по въпроса което мога да ти дам.
Надявам се да е било полезно и да свършиш работата.


За да развиеш това лагерче ти трябва по-специална скоба, която не на много места имат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта