Акумулатор за налягането на бензина!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Акумулатор за налягането на бензина!

Мнениеот WDW » Вто 24 май 2005 1:44


Хора помагайте с таз чудесия :

Изображение

Днес гледам тече от там когато е запалена колата!! От горе на снимката където е винчето!!! Та имам питане дали ако го запуша квалитетно ще реша проблема ??
От долу си вървят двата тръбопровода и за чий са го сложили това винче?Да не би когато се наложи да изтича от там,налчгане ли що ли ??Защото гледам,че е с по-особена резба и отстрани има нещо като малки каналчета!!!
Има ли смисъл да купувам ново ??И колко ли струва ??




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 25 май 2005 0:21


Помагайте бре хора,че за тази простотия ми искат 400 лв. в Ауто+!!! :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 25 май 2005 8:11


на тая снимка нищо не ми говори това нещо.
я снимай мястото където стои и го снимай под друг ъгъл или нещо... :(


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Чет 26 май 2005 0:39


Доколкото виждам от снимката наистина е хидравличен акумулатор (ако се е намирал между горивната помпа и филтъра - 100% е това). Има го при някой системи на BOSH и служи за облекчаване на повторния старт (при изключена помпа) и за гасител на пулсациите в горивопровода. Отвътре обемът му е разделен на две посредством мембрана. През едната камера минава горивото, а в другата има пружина, която натиска мембраната. Тази втората камера се свързва обикновено с атмосферата. Тази роля изпълняват може би каналчетата, които си видял. Сега, аз такова чудо съм виждал само един път и то беше без винт. Вероятно винтът при теб служи за тариране или закрепване на пружината. Ако си си представил вече устройството, трябва да си разбрал, че със запушване (макар и квалитетно) няма да се оправят нещата – мембраната е скъсана и във втората камера изтича гориво (поради тази причина в някой системи тя е свързана с резервоара). С други думи акумулаторът не работи и трябва да се подмени с нов (по обясними причини втора ръка не е за предпочитане). Тази цена (400!), която са ти казали в Ауто+ е абсурдна! Питай пак, твърде вероятно е да не сте се разбрали точно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 175 госта