Гарнитура на главата помощ
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Гарнитура на главата помощ
Здр.колеги.Мисля че моя пасатор е издухал гарнитурата на главата....Как точно мога да го остановя???Колата е с вода и губи около 1л за 5-6 дни.Колата е на газ и бензин>На газ варви перфектно,а на бензин струва ми се взела малко да прекасва от време на време.Маслото си е добре не е пресечено.Възможно ли е да се е осукала главата,маи на един-два пъти ми качи до 100 градуса.Мерих също компресията на студен двигател(без да подавам газ) и ми даде 9 бара кое мисля че е отлично.ПОМОщщщщщщщщщщщ
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Ако ти е духнала гарнитурата към водната риза маслото ще е добре, но ще надува охладителната уредба, провери дали е така. Може да губи вода и от изпарителя на газовата. При този случай като отвориш казанчето на водата понамирисва на газ.
P.S. А може и да използваш търсачката. Има неща писани по въпроса
P.S. А може и да използваш търсачката. Има неща писани по въпроса

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен губеше по 2 литра за ден от пластмасовия тройник на главата.Как го хванах - сипах си антифриз и той има свойството като тече от някъде,където е топло да се изпарява и да оставя бяла една такава ивичка.Веднага си проличава.А иначе отдолу нито капка.....
Това е много коварно защото тече предимно като се стопли колата а като е топла това което изтиче се изпарява и довиждане.
Моята е вдигала до 100 не малко пъти (заради повреден термостат а е и с климатик което има голямо значение) даже на 2-3 до 105-110 и нищо си и няма - върви си,няма проблеми,не надува охладителната система така че това за 100-те градуса не е сигурен белег.
Както са казали и колегите виж дали не понамирисва на газ в охладителната система.Иначе търси гаден теч,който не се забелязва (от водната помпа каквото изтече ремъците веднага го хвърлят навсякъде или се изпарява моментално и не се забелязва).Огледай водна помпа,отдолу при термостата,отгоре пластмасовите тройници по главата (при мен има един отпред при дебелия маркуч за радиатора и един отстрани където излиза маркуча за парното).Успех!
Това е много коварно защото тече предимно като се стопли колата а като е топла това което изтиче се изпарява и довиждане.
Моята е вдигала до 100 не малко пъти (заради повреден термостат а е и с климатик което има голямо значение) даже на 2-3 до 105-110 и нищо си и няма - върви си,няма проблеми,не надува охладителната система така че това за 100-те градуса не е сигурен белег.
Както са казали и колегите виж дали не понамирисва на газ в охладителната система.Иначе търси гаден теч,който не се забелязва (от водната помпа каквото изтече ремъците веднага го хвърлят навсякъде или се изпарява моментално и не се забелязва).Огледай водна помпа,отдолу при термостата,отгоре пластмасовите тройници по главата (при мен има един отпред при дебелия маркуч за радиатора и един отстрани където излиза маркуча за парното).Успех!
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Asen_D написа:Провери и радиаторчето на парното!
От там преди години губих по 10-тина литра на ден,докато го хвана!

Аз също губех от там охл. течност , но тя изтичаше от "бомбето" под вентилатора в краката на пътника,и ако си с антифриз се забелязва,защото остават следи по мокета,но чак 10 литра на ден

Dart написа:Asen_D написа:Провери и радиаторчето на парното!
От там преди години губих по 10-тина литра на ден,докато го хвана!![]()
Аз също губех от там охл. течност , но тя изтичаше от "бомбето" под вентилатора в краката на пътника,и ако си с антифриз се забелязва,защото остават следи по мокета,но чак 10 литра на ден
Е,за 2 дни го хванах,
но интересното беше че докато не задуха пара от духалките не се разбра

Нито тече в краката,нито друг признак
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хъм и аз губя вода
.По-точно антифриз де.Интересното е че ако двигателя не работи не тече.....ако си седи 3-4 дена колата няма грижи и не намалява нивото......подкарам ли я на 2-3 дни доливам по около половин литър.
Бял пушек отзад няма,течове също не съм открил (сменявахме термостат и оттам не тече,течеше от пластмасовия фланец на главата ама и него сменихме,вътре от парното не съм забелязал а и не мирише на антифриз или да омазнява прозорците или нещо подобно).Странна работа а по-лошото е че нямам идея къде отива.Възможно ли е да изхвърля по малко през капачката на разширителното казанче (понеже колата редовно работи на около 95 градуса (с климатроник е и това я товари доста) а антифриза се изпарява)?

Бял пушек отзад няма,течове също не съм открил (сменявахме термостат и оттам не тече,течеше от пластмасовия фланец на главата ама и него сменихме,вътре от парното не съм забелязал а и не мирише на антифриз или да омазнява прозорците или нещо подобно).Странна работа а по-лошото е че нямам идея къде отива.Възможно ли е да изхвърля по малко през капачката на разширителното казанче (понеже колата редовно работи на около 95 градуса (с климатроник е и това я товари доста) а антифриза се изпарява)?
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
в цилиндрите отива колега и аз така се чудех...на 2 и 3 имах пробив към охладителната с-ма,просто от старост гарнитурата си е заминала моята беше оригинална на 13-14г.zfa159 написа:Хъм и аз губя вода.По-точно антифриз де.Интересното е че ако двигателя не работи не тече.....ако си седи 3-4 дена колата няма грижи и не намалява нивото......подкарам ли я на 2-3 дни доливам по около половин литър.
Бял пушек отзад няма,течове също не съм открил (сменявахме термостат и оттам не тече,течеше от пластмасовия фланец на главата ама и него сменихме,вътре от парното не съм забелязал а и не мирише на антифриз или да омазнява прозорците или нещо подобно).Странна работа а по-лошото е че нямам идея къде отива.Възможно ли е да изхвърля по малко през капачката на разширителното казанче (понеже колата редовно работи на около 95 градуса (с климатроник е и това я товари доста) а антифриза се изпарява)?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама....не искам да отива там
(макар че никой не ме пита де).Тя и моята е на някъде толкова годинки (поне не личи да е пипана).Ще взема да мерна една компресия да видим.Иначе не издува маркучи и т.н. което е основния белег на пробита гарнитура по принцип.Ако компресията я няма на някой цилиндър става малко по-ясна картинката.
Имам подозрения в капачката и ще взема да я разглобя и почистя утре да видим дали ще има промяна

Имам подозрения в капачката и ще взема да я разглобя и почистя утре да видим дали ще има промяна

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има добър начин за тестване с подаване на сгъстен въздух от компресор в цилиндрите (през отвора за свеща), при свалени, свещи капачки за масло и антифриз и бутало в ГМТ - слушаш - ако излиза през смукателен или изпускателен колектор - клапани, ако излиза през съседен цилиндър - гарнитура, ако излиза през казанчето за антифриз - пак, ако излиза през капачката за масло - пак гарнитура най-вероятно или сегменти. В последния случай ако сипеш малко масло в цилиндъра и спре - значи е от сегменти - иначе - гарнитура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 44 госта