:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с паленето на бензин и не само...

Техническа и сервизна информация за Passat
tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с паленето на бензин и не само...

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 21:08


Здравейте колеги!
Нов съм във форума по простата причина,че си купих WV Passat B3 2.0 комби 1992 пълна инжекция с газово също инжекция преди около месец.
Изчел съм почти целия форум и научих много интересни неща.
Сега да премина към темата...
Колата върви само на газ.Преди това момчето от когото купих колата казва че е палела на бензин и от време-навреме я карал на бензин.Каза че помпата е била изгоряла незнайно защо и я сменил месец преди да ми я продаде и че струва 180 лв.Каза също че бензиномера на таблото е работел.Сега не работи.Отидох на елкон и ми казаха да приготвя около 300лв.и тъй да отида отново.Забравих да добавя,че водата не ми отчиташе на таблото.
Та казаха ми датчик на водата-30лв,ремонт на дебитомер-50лв.(не работеше)и TPS филтър-90лв.(беше счупен на две).
Датчика на водата смених с нов,дебитомера го изкарах от колата и сам си го оправих а TPS-а го извадих и го свързах с кабели с помоща на поялник.Сега всичко ми работи на газ перфектно и колата е фурия,но не работи на бензин.Като включа на бензин ни говор-ни картина.А казват че трябва да бучи ако работи.Сложил съм и 30л бензин но не пали.Отидох при един приятел със същата кола,който твърдеше,че неговата помпа със сигурност работи(той също беше с газово).Беше махнал бушона на помпата за да не работи постоянно-беше 6-тия от дясно на ляво.Сложи бушона за да чуя какъв звук вади работеща помпа и за куриоз -аххах и неговата беше отишла на кино.
Така,че съм изненадан как толкова хубава кола има толкова скапана помпа-направо не мога да го възприема!Аз даже не мога да стигна до помпата без да сваля газовата бутилка,педполагам че тя е точно вурху капака на помпата(като отворя багажника в дясно).Та преди да я сваля икам да питам дали няма някъде датчик за помпата и тя затова да не работи,предпазителя на помпата беше разтопен но не беше прекъснат.Някой може ли да каже от къде може да иде проблема?
Благодаря предварително и сори за спама!!!




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 07 окт 2007 21:18


:welcome_to_group
Добре дошъл колега, колата си е много хубава със здраве да си я караш :wink:
А колкото до помпата не е тя скапана а се скапва от това че не работи нормално като се кара на газ. Но това е цената която всички които сте газифицирани плащате за това че се возите по-евтино :twisted: Пълно щастие няма за съжаление.


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 21:24


Благодаря за пожеланието колега,но все пак трябва да се измисли начин тая помпа да не изгаря като е на газ,защото доста други коли са на газ и нямат такива проблеми!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 07 окт 2007 21:41


Начина е измислен :wink:
Винаги поне 15-20л бензин в резервоара и поне 5км каране на бензин на ден, два или седмица в зависимост колко я караш.


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 22:07


Ок аз така и смятам да правя но не мога да разбера как така ще има бензин в резервоара(по ндумите на човека от който я купих),аз допалнително ще сложа още 25л.и пак ще изгори и няма да я смятам за скапана?Разбира се не знам дали преди аз да сложа бензин е имала нещо в резервоара,защото след като работи помпата ако е нямало бензин...нататак всичко е ясно...все пак казах че бензиномера не работи и не мога да преценя.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Нед 07 окт 2007 22:13


Защо се доверяваш, толкова много? Каква е гаранцията, че този дето ти е продал колата е сменил помпата? Моята я смених на 240к. и сега с новата съм минал 80к. без никакви проблеми...
Отваряш бенз. помпа, след като си купиш нова. Ако колектора е заминал (тези пластини дето контактуват четките с ротора), значи е от старост. Другия вариант е пластмасата, където се движат четките да е стопена- това говори, че помпота е работила без бензин...
Изводите си ги прави сам... :wink:


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 22:19


Работата е там,че я купих от братовчед си и не смятам че ме лъже.
Знам че по едно време не работеше и я смени но караше предимно на газ и значе пак се е скапала.Като я купих няколко пъти се пробвахме да я прехвърлим на бензин и започваше да прекъсва и да мирише на бензин.Но изгасваше веднага-после и сложих бензин за 50 лв но същата работа.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Нед 07 окт 2007 22:27


Това, че работиш с поялник предполагам, че трябва да знаеш, какво означава стопения предпазител (№ 18 ) мисля че беше и от какво се получава. Все пак си провери дали и там не ти е проблема- контактуването.
П.П. Мен когато са ме "работили", винаги е било от хора на които имам, страшно голямо доверие.... Дано при теб не е така!
...Ротора ще ти каже много...


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 22:46


Естествено че приятели те прекарват най лесно ,защото им имаш доверие това е ясно!И това ще го разбера най лесно като намеря де е помпата,като преди това разкарам бутилката дет е отгоре(тя е Холандска и не знам ако развия двете трабички на нея дали няма да шурне газ и дали не трябва да се спре предварително от някаде.Въобще проблеми отвсякаде но нали затова е форума и затова ми е питането-ко трябва да се направи?
До тука се справих сам и ми излезе 30лв.за датчик.
Все пак важи поговорката "сиромах човек-жив дявол" и смятам да я защитя и да се потрудя сам без помоща на майстори от типа на "Недей бута нищо сам -купи туй,туй,туй-аз да не се занимавам много много,защото съм майстор и има други балъци дет трябва да им се вземат парите".
Естествено и с ваша помощ!!!
Благодаря на тези,които се отзоваха и ми отговориха веднага!
Това означава само едно-че сайта е чудесен и когато го четеш не си губиш времето напразно и има хора готови да ти помогнат,заедно да си решите проблемите и да докарате "майсторите"до просешка тояга!


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Нед 07 окт 2007 23:04


И пак искам да питам-бензиномера на таблото свързан ли е със помпата в резервоара или си има отделен датчик някъде,т.е.на хора на които им е изгаряла помпата спира ли да работи и бензиномера на таблото?


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Пон 08 окт 2007 0:00


Бензиномера си е отделен. Има поплавък на пластмасовия кожух в който седи помпата, с два отделни извода. Когато извадиш помпата, ще видиш. Помпата и да изгори, бензиномера си показва, колко бенц има в резервоара.
А температурата на водата показва ли нормално?


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Пон 08 окт 2007 0:32


След като смених датчика вече си показва-обокновено в града си е 70-80 С


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 08 окт 2007 6:32


Ама тая температура не е много нормална, "ша знайш"!


tahi_72
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tahi_72 » Пон 08 окт 2007 9:07


Аз толкоз съм я карал,няколко пъти и мисля,че е добре.
Два пъти отиде на 90С но за кратко-така и не чух вентилатора да се включи.Доколкото знам това трябва да бъде на 100-110С.





















д


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пон 08 окт 2007 9:33


myrshavija написа:Ама тая температура не е много нормална, "ша знайш"!


:shock А коя е нормална?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта