здравейте колеги имам едно въпросче .става въпрос за В3 1.8 моно инжекция.от извесно време съм редовен посетител на авто сервиз в г. перник.проблемите на мойто пасатче са следните
1когато е студен пуши като трабант
2 оборотите са много никсии няма никаква мощност
3 закачвад го на стенда и показва грешка в ламда сондата
и зчистват грешкота бъзикат тук там и така до след тричетири дни
при първото ми посещение смениха сонда и някъкъв датчик
сега ми казват че може би проблема е в компютара
моля помогнете
благодаря

един исъщи проблем с ламда сондата
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
значи просто съвет, не е нужно да ме слушаш естествено.
при загрял нормално двигател /изгасен/ откачи буксата на ламбда сондата, след което откачи за 2-3 минути една от клемите на акумулатора за да изчистиш грешки ако има натрупани.
Сложи акумулатора и запали колата да работи 1-2 минути.
Сутринта я виж как се държи.
Другото което е: газ имаш ли?
ако имаш газ то е възможно да трупа грешки при каране на газ и сутрин на бензин да пуши и да не работи стабилно.
След интервенцията с откачане на ламбда сондата, ако имаш газово не я превключвай на газ, за да видиш има ли проблеми сутрин.
при загрял нормално двигател /изгасен/ откачи буксата на ламбда сондата, след което откачи за 2-3 минути една от клемите на акумулатора за да изчистиш грешки ако има натрупани.
Сложи акумулатора и запали колата да работи 1-2 минути.
Сутринта я виж как се държи.
Другото което е: газ имаш ли?
ако имаш газ то е възможно да трупа грешки при каране на газ и сутрин на бензин да пуши и да не работи стабилно.
След интервенцията с откачане на ламбда сондата, ако имаш газово не я превключвай на газ, за да видиш има ли проблеми сутрин.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта