Здравейте колеги,
От скоро явно ми тече радиатора, защото почна да губи охладителната течност. Ремонт на радиатора е доста сложен май, а за смяна мисля поне и тая зима да изкарам с него. Някои ползвал ли е тези течности за запушване на течове на радиатори или алуминиевите стружки които се изсипват. Пише, че трябва да се сложи в радиатора. При положение, че не се отваря радиатора, проблем ли е да се сложи в разширителното казанче? Смятам, че не би трябвало да е проблем???
Дайте съвет. Колата е пасат '89, 1.8 моно.
Благодаря

Проблем с радиатора
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега сигурен ли си че ти тече радиатора. Ако колата е с АГУ може да губи течност от тройниците да речем, защото някой майстори слагат пластмасови вместо метални. Другото за което иска да те питам е количеството охл. течност, която губиш колко е и за какъв период от време. По прнцип имай предвид, че се изпарява по малко.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако си решил да сипваш течност за запушване има една на Holts в синьо шишенце (има я по всички бензиностанции) - действа безотказно.Нямай притеснения за това,че се налива в разширителното казанче - не пречи.Само че се прави при загряла кола задължително (за да е отворил термостата) и след това караш известно време (по-дълго по-добре за да не залепне термостата).
Ама преди да наливаш подобни екстри виж наистина откъде тече за да не го сипваш без да има нужда.Антифриза има свойството да оставя бяла ивица там,където е текъл така че си личи.По принцип лошото е че може да тече от някъде,където да не се вижда (отдолу при термостата,отгоре по тройниците,някъде по радиатора)...огледай първо пък ако не го откриеш сипи такова и виж дали ще продължи да губи.
Успех!
Ама преди да наливаш подобни екстри виж наистина откъде тече за да не го сипваш без да има нужда.Антифриза има свойството да оставя бяла ивица там,където е текъл така че си личи.По принцип лошото е че може да тече от някъде,където да не се вижда (отдолу при термостата,отгоре по тройниците,някъде по радиатора)...огледай първо пък ако не го откриеш сипи такова и виж дали ще продължи да губи.
Успех!
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
При ползване тия магии за запушване на течовете,бих препоръчал от лош собствен опит,да се шунтира радиаторчето за парното.Става с тръбичка.Вадят се двата маркуча от радиаторчето.Намушвате ги в тръбичката и чак тогава със препаратите за малки течове.Преди време също ползвах тия хитрини,но се запуши и радиаторчето за парното.Да не казвам подробности за смяната му...
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега като се прибирах видях следното: В горната част на радиатора, като се застане срещу колата, в лявата страна има един гумен тампан който предполагам е за фиксиране на радиатора към гредата. Точно под този гумен тампон е мокро. Под него има нещо като пластмасова кутийка. Утре по светло мисля да го разгледам по подробно да видя от там ли е точно.
Иначе двигателя си работи идеално, не прегрява, не вкарва охладителната течност в двигателя, има мощност, не пуши, не изпуска и от газта.
Може би като загрее от горе изпуска по малко, точно до тръбата към двигателя.
Благодаря на всички които се отзоваха на проблема!
Иначе двигателя си работи идеално, не прегрява, не вкарва охладителната течност в двигателя, има мощност, не пуши, не изпуска и от газта.
Може би като загрее от горе изпуска по малко, точно до тръбата към двигателя.
Благодаря на всички които се отзоваха на проблема!

-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега едно последно нещо искам да добавя. Провери си капачката на разширителният съд. Има възможност клапана при увеличаване на налягането да не отваря и следващото място,където ще потече ще бъде там,където връзката е най слаба. За това преди да започнеш да стягаш всички съединения я провери отнема много малко време а спестява много главоболия.
Успех.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта