Свети лампата за маслото след намаляне от висока скорост

Техническа и сервизна информация за Passat
kyko81
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Свети лампата за маслото след намаляне от висока скорост

Мнениеот kyko81 » Пет 12 окт 2007 19:15


Първо да се извиня че незнаех правилата . Та пассата ми ми прави некви диворий след като го карам със 140-150 и после намалиа в населено миасто до 60 на 5-та лампичката за маслото започва да ми свети пробвах с 10-40 и 15-40 маслко никъв ефект . Моля за помощ
mod edit: dobrinb

Последна промяна от kyko81 на Пет 12 окт 2007 19:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 12 окт 2007 19:16


mhihi :lock:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 12 окт 2007 19:30


Колега куко81 има правила във форума които трябва да се спазват :wink: прочети ги :idea:
А иначе добре дошъл в :welcome_to_group и ако спазваш правилата ще научиш отговора на въпроса ти както и още много полезна информация за твоя автомобил :lol:


kalintry
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kalintry » Пет 12 окт 2007 21:49


Като начало-уточни модела. И един съвет без да е искан: не карай със 140-150km/h остави че е незаконно-ОПАСНО е по наш'те "пътища".


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 12 окт 2007 22:05


Ами на 5-та с около 50-60 си на не повече от 1200 оборота :)
Ако маслото не е полусинтетично (а то не е такова 100% според това,което си написал) е нормално да се случва.
Тези Пасат-и (макар че още незнаем какъв е предполагам че е В3 или В4 ама те са с еднакви мотори) са доста капризни за маслото понеже имат система,която го следи доста изкъсо какво му е налягането.
При по-продължителен проблег обикновенното минерално масло се загрява доста,губи голяма част от качествата си и става на нищо - което на теб ти се отразява като светване на лампата.
Опитай да налееш да кажем Мотул 15В50 (полусинтетично за високонатоварени двигатели) да видим какво ще се случи.
Аз за да реша този проблем пробвах няколко масла :
-Тотал 15В40 - никакъв ефект
-Елф 15В40 - никакъв ефект
-Кастрол минерално 15В40 - никакъв ефект
-BP минерално 15В40 - никакъв ефект.
Накрая послушах колегите и си сипах Мотул 15в50 полусинтетика - нямя грижи.
Сега карам новия Пасат (пак В3) с някакво (забравих марката понеже в сервиз го наливаха) полусинтетично и пак няма проблем.
Ключа от палатката е там,че полусинтетиката е по-стабилна на температурни колебания (т.е. повече трябва да го стоплиш за да започне да си губи качествата спрямо минералното) а и тъй като двигателите не са ни на по 20-30 хиляди км си дава последиците (разисквано е в мильон теми какво,как и защо).
Успех!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 13 окт 2007 12:44


:търсачкаа
:lock:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта