Първо да се извиня че незнаех правилата . Та пассата ми ми прави некви диворий след като го карам със 140-150 и после намалиа в населено миасто до 60 на 5-та лампичката за маслото започва да ми свети пробвах с 10-40 и 15-40 маслко никъв ефект . Моля за помощ
mod edit: dobrinb
Свети лампата за маслото след намаляне от висока скорост
Свети лампата за маслото след намаляне от висока скорост
Последна промяна от kyko81 на Пет 12 окт 2007 19:34, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами на 5-та с около 50-60 си на не повече от 1200 оборота
Ако маслото не е полусинтетично (а то не е такова 100% според това,което си написал) е нормално да се случва.
Тези Пасат-и (макар че още незнаем какъв е предполагам че е В3 или В4 ама те са с еднакви мотори) са доста капризни за маслото понеже имат система,която го следи доста изкъсо какво му е налягането.
При по-продължителен проблег обикновенното минерално масло се загрява доста,губи голяма част от качествата си и става на нищо - което на теб ти се отразява като светване на лампата.
Опитай да налееш да кажем Мотул 15В50 (полусинтетично за високонатоварени двигатели) да видим какво ще се случи.
Аз за да реша този проблем пробвах няколко масла :
-Тотал 15В40 - никакъв ефект
-Елф 15В40 - никакъв ефект
-Кастрол минерално 15В40 - никакъв ефект
-BP минерално 15В40 - никакъв ефект.
Накрая послушах колегите и си сипах Мотул 15в50 полусинтетика - нямя грижи.
Сега карам новия Пасат (пак В3) с някакво (забравих марката понеже в сервиз го наливаха) полусинтетично и пак няма проблем.
Ключа от палатката е там,че полусинтетиката е по-стабилна на температурни колебания (т.е. повече трябва да го стоплиш за да започне да си губи качествата спрямо минералното) а и тъй като двигателите не са ни на по 20-30 хиляди км си дава последиците (разисквано е в мильон теми какво,как и защо).
Успех!

Ако маслото не е полусинтетично (а то не е такова 100% според това,което си написал) е нормално да се случва.
Тези Пасат-и (макар че още незнаем какъв е предполагам че е В3 или В4 ама те са с еднакви мотори) са доста капризни за маслото понеже имат система,която го следи доста изкъсо какво му е налягането.
При по-продължителен проблег обикновенното минерално масло се загрява доста,губи голяма част от качествата си и става на нищо - което на теб ти се отразява като светване на лампата.
Опитай да налееш да кажем Мотул 15В50 (полусинтетично за високонатоварени двигатели) да видим какво ще се случи.
Аз за да реша този проблем пробвах няколко масла :
-Тотал 15В40 - никакъв ефект
-Елф 15В40 - никакъв ефект
-Кастрол минерално 15В40 - никакъв ефект
-BP минерално 15В40 - никакъв ефект.
Накрая послушах колегите и си сипах Мотул 15в50 полусинтетика - нямя грижи.
Сега карам новия Пасат (пак В3) с някакво (забравих марката понеже в сервиз го наливаха) полусинтетично и пак няма проблем.
Ключа от палатката е там,че полусинтетиката е по-стабилна на температурни колебания (т.е. повече трябва да го стоплиш за да започне да си губи качествата спрямо минералното) а и тъй като двигателите не са ни на по 20-30 хиляди км си дава последиците (разисквано е в мильон теми какво,как и защо).
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта