Вчера както си карах по "Черни връх" педала на спирачките стана твърд, както е когато колата не е запалена, трябваше да натисна със все сила за да спра.
Завих надолу към "София ленд" при което на светофара хидравликата пак проработи.
Като отида при майстора какво да му кажа да гледа и каква може да е причина за това?
Проблем с хидравликата на спирачките Пасат Б3
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да питам и аз за спирачките.
Когато натискам педала рязко, хваща добре и няма проблем. Но когато го натискам плавно, потъва.
Ефектът е както когато има въздух в системата. Но ако беше така, щеше и при рязко натискане да потъва, при положение, че не съм "напомпал" преди това.
Един познат ми каза че е нормално да потъва при много плавно натискане. Как мислите?
Когато натискам педала рязко, хваща добре и няма проблем. Но когато го натискам плавно, потъва.
Ефектът е както когато има въздух в системата. Но ако беше така, щеше и при рязко натискане да потъва, при положение, че не съм "напомпал" преди това.
Един познат ми каза че е нормално да потъва при много плавно натискане. Как мислите?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С голяма вероятност спирачната ти помпа си заминава (ако няма течове).
Кат натиснеш силно, от налягането гумичките успяват все още да уплътнят, но при слабо натискане покрай тях вече преминава течност и буталото потъва.
Като има въздух в системата ефекта не е точно потъване а пружиниране и омекване.
Кат натиснеш силно, от налягането гумичките успяват все още да уплътнят, но при слабо натискане покрай тях вече преминава течност и буталото потъва.
Като има въздух в системата ефекта не е точно потъване а пружиниране и омекване.
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моето мнение е , че ако има тези проблеми по-добрият вариант е нова помпа. Все пак няма никаква гаранция,че не е ерозирала отвътре. Чувал съм , че немските са доста скъпи , но италианските са на приемливи цени. Все пак е важно и с какви пари разполагаш. Аз лично от 4 години съм с италианска и до сега нямям оплаквания от нея
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Mladenski написа:ABS нямам. Това от значение ли е?
Да, но първо да си кажа за спирачната течност

Тя е силно хигроскопична. (с изключение на DOT5.5, но тя не е за нашите таралясници) При поглъщане на достатъчно количество влага, водата вътре, в спирачните тръбопроводи завира и почва да прави въздушни възглавници. Не е прищявка това, дето пише да се сменя на макс. 2 години. Изпитах го лично! Още повече при АНТИСПИРАЧНИТЕ системи TEVES (не съм допуснал грешка в исписването

Всъщност, това май повече се отнася за колегата Миланофф Ако и той няма АБС, то вероятно става въпрос за спукан тръбопровод на вакуума.
При теб, колега Младенски, ако има проблем с ефективноста на спирачната система и е сменена течноста, може би наистина се касае за помпа
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Mladenski написа:Много ти благодаря за обяснението!!!
Сега вече разбирам защо така се получава. А как да източа старата спирачна течност и помпата на съединителя?
Съжалявам, ако въпросът ми е глупав, но не съм го правил досега
- Не че те подценявам че няма да се справиш и сам но защо не отидеш да ти я сменят някъде


Благодаря за съветите, така и така идва време за предни дискове, така че ще сменя и спирачната течност и ще се направи диагностика.
Доколкото знам има АБС, но не работи и по някакъв начин е изключен.
Ако има вода в течността , то това обяснява проблема с твърдяването, но все си мисля че ако има спукан маркуч не би трябвало след това пак да спира нормално или греша?
Доколкото знам има АБС, но не работи и по някакъв начин е изключен.
Ако има вода в течността , то това обяснява проблема с твърдяването, но все си мисля че ако има спукан маркуч не би трябвало след това пак да спира нормално или греша?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 35 госта