Проблем-двигателят "тресе" на ниски обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
stannii
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сoфия

Проблем-двигателят "тресе" на ниски обороти

Мнениеот stannii » Пон 15 окт 2007 23:46


Здравейте,
Наскоро се сдобих с vw Passat 1.8 моно инжекция 92 година. Мотора според талона е ABS. Пълен лаик съм на тема автомобили, но от тогава чета темите във форума с цел малко да се ограмотя - все пак съм горд притежател на една от най-здравите и безпроблемни за обзлужване коли.
Проблема е следния: По някаква случайност ми се беше откачило жилото на скоростомера откъм скоростната кутия. Един колега го закачи, но след неговата интервенция, колата вече не е същата. На ниски обороти волана и цялото купе се "тресат" от явно неравномерната работа на двигателя, докато на високите всичко е наред. Иначе няма никаква проманя във вървежа на автомобила. Ходих до кварталния майстор, който за моя изненада каза, че всичко било наред, но откри някакво висящо маркуче около жилото на скоростомера, на което така и неуспя да му намери място. А също така започна да се чува и леко свищящ звук в тази зона. Простете моля ви глуповатия ми начин на изразяване, но наистина нищо неразбирам от 4тактови машини (доесга съм карал трабант) и ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с някой и друг съвет, или ми препоръчате подходящ сервиз.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 16 окт 2007 0:00


:welcome_to_group
За сервиз мога да ти препоръчам ТОЗИ и ТОЗИ - гаранция че ще ти обърнат внимание и проблемът ще се реши. По описанието явно някое маркуче за вакуум е откачено, но да не им се меся - те си знаят работата и ще го оправят.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Вто 16 окт 2007 10:48


съдейки по това което казваш е възможно да ти е наркуча който свързва мотора и сервото. Маркучето е дълго не повче от 10 см. и е закачено на друго по-тънко ... някъде под средата на предното стъкло.
Ако маркуча е откачен системата засмуква въздух, от където идва и свистенето, а тресенето е защото е нарушен вакума.
Би трябвало, но не задължително спирачките да са станали по-твърди, както и волана да е малко по-тягав.
Проблема не е фатален (може да се кара), но ако тресе много ще ти накъса тампоните, което вече почва да звучи като за над 100 лева.

По този път вече минах :)
Ще потърся снимка на това което имам предвид и ако намеря ще постна.


stannii
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сoфия

Мнениеот stannii » Вто 16 окт 2007 21:45


Благодаря ви много за помощта. Още утре сутринта ще потърся мястото, от което се е откачило маркучето, а ако не го открия, ще помоля за професионалната помощ на клубните сервизи.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 18:10


здравеи колега и аз имамз подобен проблем


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 18:25


наи после успях да се регистрирам в този много готин форум. Аз съвсем начинаещ в форума но не и в автомобилите купувам всички възможни автомобилни списания и др. Но да минем на въпроса от 6 години съм горд собственик на пасат производство 91г моноинжекция двигател рп 90 кс. колата е без газова но се каним да слагаме. Но това не е проблема значи от известно време колата започна дса работи много нестабилно когато я запаля тресе се и ми се струва че е доста по шумна. Когато давам газ оборотите не ги вдига както требва а ми пак прекъсва . Ако пък реша да тръгна някъде да изкачвам баир почва да иска да гасне и требва много внимателна работа със съединителя. Като позагрере ми се струва че се оправя нно не напълно. Другият ми проблем е че като хода на годишен технически преглед казват че има високо съдържание на двуокис и требва да се дават подкупи. Като зопола и от зад от ауспоха се чува много дтранен шум като на прекъсвания пу,пу,пу,пу, много скапана работа а пък и мирише некак странно. Другият ми проблем е че нещо от пред вие , ремък ли е хидравлик ли е , вие само по некога и сам почти сигърен че е ремъкно все пак и вас да питам все пак може да сте по наясно. много се надявам да получа бърз отговор че сматам да я карам на маистор и да сменям цялата ауспухова с-ма. Колко пари ке ми излезне това удоволствие .- Благодаря предварително


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 17 окт 2007 18:34


Здрасти Здравко :D и :welcome_to_group
По проблема ти, цялата ауспухова система би трябвало да ти излезе около 300лв заедно с меката връзка ако имаш такава :wink: А за давенето може да е от запушен катализатор макар че като гледам коя год. е колата е почти невероятно да не е махнат досега. Друго от което може да е са свещи, кабели, дистр.капачка, палец изобщо нещо по ел. инсталацията но за да си сигурен по добре дай 20-на лева за диагностика за да не сменяш ненужно части :wink: Успех.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 19:21


мерси много за бързият отговор това е наи готиния форум, за катализатора маистора при които карам колата отдавна е казал че няма катализатор а и аз проверих в зелената книга на български дето е и там пише че за моя няма . Иначе за тресенето съм чел много във форума и съм решил да сменам свещи кабели моторче за празен ход а и между тях горивен филтър че не е сменян от над 30000км това е много според мен . Решил съм да смена и маслото на скоростната кутия .Можеш ли да ми препоръчаш марки на тези компоненти и съответно цени - без компромис в качеството ако е възможно. Малко бехме позапуснали каолата щото всеки бачка и време нема ама са съм решил да я стегна запалителната система че и гас ке слагам, ще сменам ремък и евентуално ролкеи и ауспохоната с-ма. още веднъш мерси за отговора много си печен


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 19:58


мерси много за бързият отговор това е наи готиния форум, за катализатора маистора при които карам колата отдавна е казал че няма катализатор а и аз проверих в зелената книга на български дето е и там пише че за моя няма . Иначе за тресенето съм чел много във форума и съм решил да сменам свещи кабели моторче за празен ход а и между тях горивен филтър че не е сменян от над 30000км това е много според мен . Решил съм да смена и маслото на скоростната кутия .Можеш ли да ми препоръчаш марки на тези компоненти и съответно цени - без компромис в качеството ако е възможно. Малко бехме позапуснали каолата щото всеки бачка и време нема ама са съм решил да я стегна запалителната система че и гас ке слагам, ще сменам ремък и евентуално ролкеи и ауспохоната с-ма. още веднъш мерси за отговора много си печен


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 17 окт 2007 20:05


Свещи БОШ, Кабели БОШ или БЕРУ, моторчето за П.Х. не го пипай засега, гор.филтър е почти без значение на марката. Маслото в скоростите ако си е до пробката също по добре не го пипай, а ако го сменяш само пълна синтетика. Гърнетата WALKER или KRAFT, ремък Gates а за гаста съм с мнооооого негативно мнение :twisted: но това е мое лично мнение така че не го вземай впредвид :wink:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 20:45


и аз съм на същото мнение за гаста, но баща ми иска какво да го права, колата не се кара много обикновенно повече градско и нема много смисъл ама. Много зависи и как ще я монтират. Баща ми се е насочил към едни сервизи които се намират по бул ботев молка преди сливница имаш ли някакви отзиви за тах бива ли ги хората или гледат само дап тке преебат


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 17 окт 2007 20:55


zdravko_dimitrov1986 написа:и аз съм на същото мнение за гаста, но баща ми иска какво да го права, колата не се кара много обикновенно повече градско и нема много смисъл ама. Много зависи и как ще я монтират. Баща ми се е насочил към едни сервизи които се намират по бул ботев молка преди сливница имаш ли някакви отзиви за тах бива ли ги хората или гледат само дап тке преебат
    За газ.уредби влез във форум Автогазови :idea: Както ти писах имам крайно негативно отношение към този вид алтернативно гориво след близо 3год. опит с газ.уредба Ловато на предишния ми Пасат с RP-двиг.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 17 окт 2007 21:03


добре мерси колега за отзивчивостта дано пак се срещнем някъде по този прекрасен форум


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 18 окт 2007 7:20


Здравко , колегата Теодор е много прав за газовите уредби - в 70% от случаите,с хората , които съм говорил след като са си сложили се оплакват от най-различни проблеми. Все пак - твое е решението. За странната миризма-това е характерно за запушиния катализатор - пишеш , че по книга няма, но най-сигурно е просто да погледнеш под колата. Маслото за скоростната кутия-пълна синтетика задължително - имаш богат избор от марки.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 18 окт 2007 9:07


по какво мога да разбера дали имам катализатор като легна под колата какво да гледам, а относно зах газовата чел съм и са ми казвали че тозе двигател 1.8 ми рп 90кс е много благоприятен за слатане на газ. Но и от газовата произлизат много други проблеми , по принцип баща ми обича да си спестява некои разходи точна от там където не трябва , и ме е страх да не направи некои компромис за газовата. Но аз нема да му давам ако требва аз ще доплащам ама ще има и ламбда емутатор автоматично превкл на газ*бензин и ключ safeti kar, а относно газовата знам че ако не спестяваш пари и ако е монтирана както требва малко вероятно е да имаш проблеми. но първо требва да оправа всичка па запалителната система щото иначе :laser .Кажи какво имаш точно в предвид за газовите мала те знам че не е тук местото ама все пак



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта