Проблем-двигателят "тресе" на ниски обороти
Проблем-двигателят "тресе" на ниски обороти
Здравейте,
Наскоро се сдобих с vw Passat 1.8 моно инжекция 92 година. Мотора според талона е ABS. Пълен лаик съм на тема автомобили, но от тогава чета темите във форума с цел малко да се ограмотя - все пак съм горд притежател на една от най-здравите и безпроблемни за обзлужване коли.
Проблема е следния: По някаква случайност ми се беше откачило жилото на скоростомера откъм скоростната кутия. Един колега го закачи, но след неговата интервенция, колата вече не е същата. На ниски обороти волана и цялото купе се "тресат" от явно неравномерната работа на двигателя, докато на високите всичко е наред. Иначе няма никаква проманя във вървежа на автомобила. Ходих до кварталния майстор, който за моя изненада каза, че всичко било наред, но откри някакво висящо маркуче около жилото на скоростомера, на което така и неуспя да му намери място. А също така започна да се чува и леко свищящ звук в тази зона. Простете моля ви глуповатия ми начин на изразяване, но наистина нищо неразбирам от 4тактови машини (доесга съм карал трабант) и ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с някой и друг съвет, или ми препоръчате подходящ сервиз.
Наскоро се сдобих с vw Passat 1.8 моно инжекция 92 година. Мотора според талона е ABS. Пълен лаик съм на тема автомобили, но от тогава чета темите във форума с цел малко да се ограмотя - все пак съм горд притежател на една от най-здравите и безпроблемни за обзлужване коли.
Проблема е следния: По някаква случайност ми се беше откачило жилото на скоростомера откъм скоростната кутия. Един колега го закачи, но след неговата интервенция, колата вече не е същата. На ниски обороти волана и цялото купе се "тресат" от явно неравномерната работа на двигателя, докато на високите всичко е наред. Иначе няма никаква проманя във вървежа на автомобила. Ходих до кварталния майстор, който за моя изненада каза, че всичко било наред, но откри някакво висящо маркуче около жилото на скоростомера, на което така и неуспя да му намери място. А също така започна да се чува и леко свищящ звук в тази зона. Простете моля ви глуповатия ми начин на изразяване, но наистина нищо неразбирам от 4тактови машини (доесга съм карал трабант) и ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с някой и друг съвет, или ми препоръчате подходящ сервиз.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
съдейки по това което казваш е възможно да ти е наркуча който свързва мотора и сервото. Маркучето е дълго не повче от 10 см. и е закачено на друго по-тънко ... някъде под средата на предното стъкло.
Ако маркуча е откачен системата засмуква въздух, от където идва и свистенето, а тресенето е защото е нарушен вакума.
Би трябвало, но не задължително спирачките да са станали по-твърди, както и волана да е малко по-тягав.
Проблема не е фатален (може да се кара), но ако тресе много ще ти накъса тампоните, което вече почва да звучи като за над 100 лева.
По този път вече минах
Ще потърся снимка на това което имам предвид и ако намеря ще постна.
Ако маркуча е откачен системата засмуква въздух, от където идва и свистенето, а тресенето е защото е нарушен вакума.
Би трябвало, но не задължително спирачките да са станали по-твърди, както и волана да е малко по-тягав.
Проблема не е фатален (може да се кара), но ако тресе много ще ти накъса тампоните, което вече почва да звучи като за над 100 лева.
По този път вече минах

Ще потърся снимка на това което имам предвид и ако намеря ще постна.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
наи после успях да се регистрирам в този много готин форум. Аз съвсем начинаещ в форума но не и в автомобилите купувам всички възможни автомобилни списания и др. Но да минем на въпроса от 6 години съм горд собственик на пасат производство 91г моноинжекция двигател рп 90 кс. колата е без газова но се каним да слагаме. Но това не е проблема значи от известно време колата започна дса работи много нестабилно когато я запаля тресе се и ми се струва че е доста по шумна. Когато давам газ оборотите не ги вдига както требва а ми пак прекъсва . Ако пък реша да тръгна някъде да изкачвам баир почва да иска да гасне и требва много внимателна работа със съединителя. Като позагрере ми се струва че се оправя нно не напълно. Другият ми проблем е че като хода на годишен технически преглед казват че има високо съдържание на двуокис и требва да се дават подкупи. Като зопола и от зад от ауспоха се чува много дтранен шум като на прекъсвания пу,пу,пу,пу, много скапана работа а пък и мирише некак странно. Другият ми проблем е че нещо от пред вие , ремък ли е хидравлик ли е , вие само по некога и сам почти сигърен че е ремъкно все пак и вас да питам все пак може да сте по наясно. много се надявам да получа бърз отговор че сматам да я карам на маистор и да сменям цялата ауспухова с-ма. Колко пари ке ми излезне това удоволствие .- Благодаря предварително
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти Здравко
и
По проблема ти, цялата ауспухова система би трябвало да ти излезе около 300лв заедно с меката връзка ако имаш такава
А за давенето може да е от запушен катализатор макар че като гледам коя год. е колата е почти невероятно да не е махнат досега. Друго от което може да е са свещи, кабели, дистр.капачка, палец изобщо нещо по ел. инсталацията но за да си сигурен по добре дай 20-на лева за диагностика за да не сменяш ненужно части
Успех.


По проблема ти, цялата ауспухова система би трябвало да ти излезе около 300лв заедно с меката връзка ако имаш такава


- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
мерси много за бързият отговор това е наи готиния форум, за катализатора маистора при които карам колата отдавна е казал че няма катализатор а и аз проверих в зелената книга на български дето е и там пише че за моя няма . Иначе за тресенето съм чел много във форума и съм решил да сменам свещи кабели моторче за празен ход а и между тях горивен филтър че не е сменян от над 30000км това е много според мен . Решил съм да смена и маслото на скоростната кутия .Можеш ли да ми препоръчаш марки на тези компоненти и съответно цени - без компромис в качеството ако е възможно. Малко бехме позапуснали каолата щото всеки бачка и време нема ама са съм решил да я стегна запалителната система че и гас ке слагам, ще сменам ремък и евентуално ролкеи и ауспохоната с-ма. още веднъш мерси за отговора много си печен
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
мерси много за бързият отговор това е наи готиния форум, за катализатора маистора при които карам колата отдавна е казал че няма катализатор а и аз проверих в зелената книга на български дето е и там пише че за моя няма . Иначе за тресенето съм чел много във форума и съм решил да сменам свещи кабели моторче за празен ход а и между тях горивен филтър че не е сменян от над 30000км това е много според мен . Решил съм да смена и маслото на скоростната кутия .Можеш ли да ми препоръчаш марки на тези компоненти и съответно цени - без компромис в качеството ако е възможно. Малко бехме позапуснали каолата щото всеки бачка и време нема ама са съм решил да я стегна запалителната система че и гас ке слагам, ще сменам ремък и евентуално ролкеи и ауспохоната с-ма. още веднъш мерси за отговора много си печен
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Свещи БОШ, Кабели БОШ или БЕРУ, моторчето за П.Х. не го пипай засега, гор.филтър е почти без значение на марката. Маслото в скоростите ако си е до пробката също по добре не го пипай, а ако го сменяш само пълна синтетика. Гърнетата WALKER или KRAFT, ремък Gates а за гаста съм с мнооооого негативно мнение
но това е мое лично мнение така че не го вземай впредвид 


- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
и аз съм на същото мнение за гаста, но баща ми иска какво да го права, колата не се кара много обикновенно повече градско и нема много смисъл ама. Много зависи и как ще я монтират. Баща ми се е насочил към едни сервизи които се намират по бул ботев молка преди сливница имаш ли някакви отзиви за тах бива ли ги хората или гледат само дап тке преебат
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
zdravko_dimitrov1986 написа:и аз съм на същото мнение за гаста, но баща ми иска какво да го права, колата не се кара много обикновенно повече градско и нема много смисъл ама. Много зависи и как ще я монтират. Баща ми се е насочил към едни сервизи които се намират по бул ботев молка преди сливница имаш ли някакви отзиви за тах бива ли ги хората или гледат само дап тке преебат
- За газ.уредби влез във форум Автогазови

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравко , колегата Теодор е много прав за газовите уредби - в 70% от случаите,с хората , които съм говорил след като са си сложили се оплакват от най-различни проблеми. Все пак - твое е решението. За странната миризма-това е характерно за запушиния катализатор - пишеш , че по книга няма, но най-сигурно е просто да погледнеш под колата. Маслото за скоростната кутия-пълна синтетика задължително - имаш богат избор от марки.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
по какво мога да разбера дали имам катализатор като легна под колата какво да гледам, а относно зах газовата чел съм и са ми казвали че тозе двигател 1.8 ми рп 90кс е много благоприятен за слатане на газ. Но и от газовата произлизат много други проблеми , по принцип баща ми обича да си спестява некои разходи точна от там където не трябва , и ме е страх да не направи некои компромис за газовата. Но аз нема да му давам ако требва аз ще доплащам ама ще има и ламбда емутатор автоматично превкл на газ*бензин и ключ safeti kar, а относно газовата знам че ако не спестяваш пари и ако е монтирана както требва малко вероятно е да имаш проблеми. но първо требва да оправа всичка па запалителната система щото иначе
.Кажи какво имаш точно в предвид за газовите мала те знам че не е тук местото ама все пак

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта