


ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА ПАСАТ Б3 ПРОБЛЕМ
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА ПАСАТ Б3 ПРОБЛЕМ
КОЛЕГИ ВАЗМОЖНО ЛИ Е КОЛАТА МИ ДА Е ИЗДУХАЛА ГАРНИТУРАТА И ДА Е ЗА СМЯНА,БЕЗ ДА ПУшИ БЯЛ ДИМ,БЕЗ ДА ПРЕКАСВА,БЕЗ ДА Е ПРЕСЯКЛА МАСЛО,А ЕТО И ПРИчИНАТА ЗАщОТО МИСЛЯ чЕ Е ОТИшЛА-АНТИФРИЗА ВСЕ ОТ НЯКАДЕ ПРОТИчА КАТО ЗАПУшА ЕДНОТО МЯСТО ТРЪГВА ОТ ДРУГО И ТАКА ВСЕ НЯКАДЕ ИЗБИВА.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТЕЗИ ГАЗОВЕ ДА ПРАВЯТ НАЛЯГАНЕ И ЗАТОВА ДА ИЗБИВА АЗ ТАКА МИСЛЯ.КАЖЕ И ВИЕ КАКВО МИСЛИТЕ.ИЛИ ЗАщО МОЖЕ ДА МИ ИЗБИВА НАТИФРИЗА АКО ГАРНИТУРАТА СИ Е ДОБРЕ?ВЕчЕ НЗ КАКВО ДА ПРАВЯ НА МЕСТА КАЗВАТ чЕ Е ГАРНИТУРА ДРУГИ КАЗВАТ чЕ НЕ Е
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами общо взето може и да е отишла.Колегите тук приказваха за някакъв метод по който се проверява (надуват с компресор през отвора на цилиндъра при положение ГМТ на буталото на съответния цилиндър) и се гледа къде изпуска :
-ако изпуска в охладителната система бълбука и това значи издухала гарнитура.
-ако изпуска в колекторите е клапани и така.
-ако изпуска към маслото сегменти или духнала гарнитура към маслена магистрала.
Незнам къде точно го практикуват този метод като сервиз ама просто го прочетох.
Иначе може да има проблем с капачката на разширителното казанче или запушване на тънкия маркуч на казанчето (и в двата случая налягането се повишава доста и избива от някъде).При мен капачката се оказа че отваря твърде рано и оттам ми бяга антифриза от системата като загрее колата (7лв е новата в Елит Кар).
Ако попаднеш на някой,който провежда такъв тип тест ще съм благодарен да споделиш (все още не съм 100% убеден че не горя известно количество вода през гарнитурата макар че не надува системата).
Успех!
-ако изпуска в охладителната система бълбука и това значи издухала гарнитура.
-ако изпуска в колекторите е клапани и така.
-ако изпуска към маслото сегменти или духнала гарнитура към маслена магистрала.
Незнам къде точно го практикуват този метод като сервиз ама просто го прочетох.
Иначе може да има проблем с капачката на разширителното казанче или запушване на тънкия маркуч на казанчето (и в двата случая налягането се повишава доста и избива от някъде).При мен капачката се оказа че отваря твърде рано и оттам ми бяга антифриза от системата като загрее колата (7лв е новата в Елит Кар).
Ако попаднеш на някой,който провежда такъв тип тест ще съм благодарен да споделиш (все още не съм 100% убеден че не горя известно количество вода през гарнитурата макар че не надува системата).
Успех!
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
ахамс
а възможно ли е този клапан на капачката да не отваря и да не изпуска газовете и затова да прави налягане,мисля да си сменя капачките за временно с някои и да пробвам или пък може направо да си купя нова
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами пробвай без капачка. Разбира се - без да изчакваш да загрее напълно.
Ако влизат газове през гарнитурата - ще излизат мехурчета в казанчето.
Имай предвид че това може да стане и ако си с АГУ (повечето модели), но тогава от казанчето смърди на газ.
А за варианта с компресор - не ти трябва непременно сервиз - достатъчно е да имаш бояджийски компресор, дето може да дигне поне 3-4 атмосфери, и да имаш подходящ начин да подадеш налягането.
Може с корпус от стара свещ на която е счупен изолатора и вместо него е заварена тръбичка, може и с подходящ гумен пръстен..
Ако влизат газове през гарнитурата - ще излизат мехурчета в казанчето.
Имай предвид че това може да стане и ако си с АГУ (повечето модели), но тогава от казанчето смърди на газ.
А за варианта с компресор - не ти трябва непременно сервиз - достатъчно е да имаш бояджийски компресор, дето може да дигне поне 3-4 атмосфери, и да имаш подходящ начин да подадеш налягането.
Може с корпус от стара свещ на която е счупен изолатора и вместо него е заварена тръбичка, може и с подходящ гумен пръстен..
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
КОЛЕГА НА ГАЗ САМ ОТ 6 ГОДИНИ
ОТ 6 ГОДИНИ СИ КАРАМ ПАСАТОРА НА ГАЗ И СЪМ НЯМАЛ ПРОБЛЕМИ ДО СЕГА А ОТНОСНО МЕХУРИТЕ НЯМА ТАКИВА.Я МИ ОБЯСНИ ПО ПОДБРОБНОТО ЗА ТОВА С КОМПРЕСОРА КАК МОГА ДА СИ НАПРАВЯ САМ ОПИТА
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега първо мери налягането на цилиндрите,развиваш свещите и мериш като въртиш на стартер.Трябва да нямаш разлика един от друг цилиндър повече от атмосфера и чак после се притеснявай за гарнитура,клапани или сигменти.Развий капачката на разш.казанче и остави да работи на място,не трябва да дига ниво над максимума и да тръгва да прелива.Клапанчето отваря над 100 гр темп.Изпарителя на газта също е съмнителен.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ЗАщО МОЖЕ ДА МИ ИЗБИВА НАТИФРИЗА АКО ГАРНИТУРАТА СИ Е ДОБРЕ
Ми защото може да имаш хлабави връзки,остарели маркучи,цялата система е под налягане и все някога избива,може да е съвпадение и тн.
Първо се уточни дали си забелязал загуба на антифриз и колко долу горе е.
2 когато колата ти работи маркучите ти стават ли твърди /надува ли ги??/,щото ако е пробило м/у цилиндър и водна магистрала компресията ще надува допълнително системата а тя не е проектирана за високо налягане и от там ще пробива дет намери слабо място.
3.следи нивото на маслото да не се покачва.
Ми защото може да имаш хлабави връзки,остарели маркучи,цялата система е под налягане и все някога избива,може да е съвпадение и тн.
Първо се уточни дали си забелязал загуба на антифриз и колко долу горе е.
2 когато колата ти работи маркучите ти стават ли твърди /надува ли ги??/,щото ако е пробило м/у цилиндър и водна магистрала компресията ще надува допълнително системата а тя не е проектирана за високо налягане и от там ще пробива дет намери слабо място.
3.следи нивото на маслото да не се покачва.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Незнам колеги какво да правя
Нивото на маслото си е добре.мехури не се образуват,но за съединенията нали ви казвам именно затова мисля че протича защо сиситемата надува.А за компресията съм я мерил вече с един приятел.На стартер с някакъв измислен уред без да се подава газ ми искарва 1-9, 2-8.9
3-9, 4 --8.9.И да не е много компресията си е равномерна с много малка разлика в износването.Коята според мен е нищожна разлика.А за маркучите просто да е съвпадение не вярвам,щото от едно място като го спра започва от друго някаде и такаа явно нещо го напира да излезе навън.Нз нз
3-9, 4 --8.9.И да не е много компресията си е равномерна с много малка разлика в износването.Коята според мен е нищожна разлика.А за маркучите просто да е съвпадение не вярвам,щото от едно място като го спра започва от друго някаде и такаа явно нещо го напира да излезе навън.Нз нз
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
пробвах това на отворено казанче
като е отворено и още 70 градуса не е достигнала и антифриза започва да излиза от казанчето какво означава това колевги ????
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
дали е отишла
Ами колеги аз не се притеснявам ако е отишла лесна работа сменям я и забравям,но не съм сигорен дали е тя.По принцип не трябва ли да пуши яко бял дим,да прекъсва или да пресича маслото.Възможно ли е само съдеики по това че антифриза все ми избива от някаде и по това че на 70 градуса започва да излиза не кипи а просто нивото се вдига много и така
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми че то на всичките служебни Пасат-и антифриза малко над 70 градуса започва да покачва нивото без да бълбука и т.н. и ако остане отворена системата покачва покачва и потича.Два от тях са със сменяна гарнитура на двигателя преди няма 5000км и преди и след смяната просто така си правят.Същото се отнася и за доста други коли,които съм гледал как работят с отворена система.
Тя системата не случайно работи под налягане.А колкото и малко да е то щом има отворен елемент в нея е логично че оттам ще изтече понеже там системата е отворена.Според мен е повече от нормално да започне да изтича охладителната течност ако не се сложи капачката понеже в системата има някакво налягане (не помня май 0.9 бар-а го даваха по книжка)
.Ако бълбука - да,има проблем ама ще бълбука веднага щом запалиш а няма да се разбълбука чак на 70 градуса (ако е заминала гарнитурата дори на студен двигател вкарва налягане в системта).
Даже ако сметнем логично излиза следното - двигател 1.8 литра т.е. по 0.45 литра на цилиндър.Да приемем че гарнитурата е заминала съвсем малко (понеже колегата казва,че антифриз не губи) и да кажем 2% от обема заминава в охладителната система.Това прави точно 0.009 литра въздух.Това обаче е на един такт на вигателя т.е. 2 оборота на двигателя.Тогава за 1 минута при 1000 оборота това са 500*0.009 = 4.5 литра.Е тогава за 5 минути работа (средно за не повече колата вдига до 70-80грдуса) ще набутате в охладителната система общо 22.5 литра въздух (е не само въздух ама основно).Е та тогава излиза че системата ако събира 8 литра сме набутали вътре почти още 3 пъти повече обем.Т.е. по елементарна сметка налягането трябва да се е повишило 3 пъти а при такова повишаване мноого преди 70 градуса ще са цъфнали половината пластмасови елементи по системата (казанчетата на радиатора,капачката,казанчетата на радиаторчето на парното и още много други).
Може и да ми е леко грешна логиката на смятане ама общо взето физиката си е физика и макар с лека корекция на цифрите пътя на логиката май май е сравнително правилен
Тя системата не случайно работи под налягане.А колкото и малко да е то щом има отворен елемент в нея е логично че оттам ще изтече понеже там системата е отворена.Според мен е повече от нормално да започне да изтича охладителната течност ако не се сложи капачката понеже в системата има някакво налягане (не помня май 0.9 бар-а го даваха по книжка)

Даже ако сметнем логично излиза следното - двигател 1.8 литра т.е. по 0.45 литра на цилиндър.Да приемем че гарнитурата е заминала съвсем малко (понеже колегата казва,че антифриз не губи) и да кажем 2% от обема заминава в охладителната система.Това прави точно 0.009 литра въздух.Това обаче е на един такт на вигателя т.е. 2 оборота на двигателя.Тогава за 1 минута при 1000 оборота това са 500*0.009 = 4.5 литра.Е тогава за 5 минути работа (средно за не повече колата вдига до 70-80грдуса) ще набутате в охладителната система общо 22.5 литра въздух (е не само въздух ама основно).Е та тогава излиза че системата ако събира 8 литра сме набутали вътре почти още 3 пъти повече обем.Т.е. по елементарна сметка налягането трябва да се е повишило 3 пъти а при такова повишаване мноого преди 70 градуса ще са цъфнали половината пластмасови елементи по системата (казанчетата на радиатора,капачката,казанчетата на радиаторчето на парното и още много други).
Може и да ми е леко грешна логиката на смятане ама общо взето физиката си е физика и макар с лека корекция на цифрите пътя на логиката май май е сравнително правилен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 55 госта