Общо взето радиаторчето е с добра пропускливост на течност ама доста слабо топлоотдаване ама че ще се сменя вече съм го решил.
Гледах из ръководствата схемички и картинки ама не успях много да схвана как става хватката.
Говорих с един приятел (монтьорче) и той ми каза една неприятна новина - при тези Пасат-и (говореше за такива с климатик ама предполагам е същото) двете радиаторчета били в обща кутия и дефакто за да извадиш това за парното се вадела цялата кутия което налага да се разкачат тръбичките на климатика (и фреона изфирясва разбира се).Другия вариант бил да се счупи някаква щипка,крепяща въпросната кутия за да може да се изкълчи кутията и да се измъкне радиаторчето ама после можело да не пасне като хората кутията.
Та има ли някакъв пиниз или просто така си се прави (разбира се предпочитам да източим фреона и да заредим наново после отколкото да троша щипки по колата).
Благодаря!



Малко помощ за радиаторчето за парното (В3 с климатроник)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не предпочитай такива неща.
щипките които се чупят са 2 и не оказват ама никакво влияние на нищо в последствие!
много ФВ и аудита карат така след моя интервенция-няма абсолютно никакви проблеми уверявам те!
ако искаш свирни като свалиш таблото-ще дойда ако мога да ти ги наглася щом не се чустваш уверен.
не източвай фреона-процедурата ще ти излезе златна! и може да съжаляваш дълбоко че си се хванал на тва хоро с фреоните...
освен това ако за в бъдеще ти се наложи повторна смяна-да не дава господ ама всичко се случва-ще ти е песен!

щипките които се чупят са 2 и не оказват ама никакво влияние на нищо в последствие!
много ФВ и аудита карат така след моя интервенция-няма абсолютно никакви проблеми уверявам те!
ако искаш свирни като свалиш таблото-ще дойда ако мога да ти ги наглася щом не се чустваш уверен.
не източвай фреона-процедурата ще ти излезе златна! и може да съжаляваш дълбоко че си се хванал на тва хоро с фреоните...
освен това ако за в бъдеще ти се наложи повторна смяна-да не дава господ ама всичко се случва-ще ти е песен!

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поне за климатик:
Двете половини са хванати една с друга с ламаринени пружинни щипки, които като ги махнеш - половинките се разделят. Има уплътнител между тях.
Климатиковата може да се свали без да се пипа другата, предполагам (без да съм 100% сигурен) че и обратното е възможно.
Но докато за да свалиш климатиковата стига да махнеш жабката, за другата ще падне сериозно разглабяне ....
Искат се малко "гинекологични" умения за да махнеш и сложиш задните 2 щипки, но е напълно възможно. Приятелчето ти предполагам го мързи да си играе и предпочита да ги чупи (далеч по-лесно е разбира се).
Аз така си замених стандартната дясна половинка с "климатикова".
Двете половини са хванати една с друга с ламаринени пружинни щипки, които като ги махнеш - половинките се разделят. Има уплътнител между тях.
Климатиковата може да се свали без да се пипа другата, предполагам (без да съм 100% сигурен) че и обратното е възможно.
Но докато за да свалиш климатиковата стига да махнеш жабката, за другата ще падне сериозно разглабяне ....
Искат се малко "гинекологични" умения за да махнеш и сложиш задните 2 щипки, но е напълно възможно. Приятелчето ти предполагам го мързи да си играе и предпочита да ги чупи (далеч по-лесно е разбира се).
Аз така си замених стандартната дясна половинка с "климатикова".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта