Пробелм с управлението на ел.стъклата В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пробелм с управлението на ел.стъклата В3

Мнениеот zfa159 » Сря 24 окт 2007 15:00


Проблемацията е следната :
-отключвам колата,отварям лявата врата,сядам си и затварям лявата врата,давам на контакт и паля при което ето и какво се случва :
-левия прозорец не се управлява изобщо (цъкай си колкото искаш) - яува се отзад че нещо в модула щрака ама нищо не се движи.
-десния прозорец независимо накъде натискам бутончето се мучи да се движи нагоре (обаче е затворен и не може да иде по-нагоре).
Със задните не съм гледал какво се случва в тази ситуация.
По-интересното е друго - в момента,в който отворя и затворя дясната врата всичко тръгва идеално.Проблема се проявява от време на време.
Също така искам да отбележа че плафона вътре си светва като отворя лявата врата (незнам дали е от значение).
Свалих контролера,който е зад задната седалка и го прегледах за спукани спойки и някакви нередности - всичко му е идеално.
Алармата е свързана към ел.стъклата и ги вдига автоматично ама пробвах и друго - няма пряка зависимост между проблема и това,преди да се прояви проблема алармата да е вдигала прозорците.Т.е. и да ги е вдигала и да не е проблема се е проявявал.
Не съм изобщо запознат с тази част от ел.схемата така че приемам всякакви съвети какво може да е.
Не съм пробвал да си сваля десния прозорец от бутона на дясната дръжка когато имам този проблем ама не мога да си обесня какво общо има отварянето на дясната врата в цялата работа :shock




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Пробелм с управлението на ел.стъклата В3

Мнениеот kossel » Сря 24 окт 2007 15:05


zfa159 написа:Проблемацията е следната :
-отключвам колата,отварям лявата врата,сядам си и затварям лявата врата,давам на контакт и паля при което ето и какво се случва :
-левия прозорец не се управлява изобщо (цъкай си колкото искаш) - яува се отзад че нещо в модула щрака ама нищо не се движи.
-десния прозорец независимо накъде натискам бутончето се мучи да се движи нагоре (обаче е затворен и не може да иде по-нагоре).
Със задните не съм гледал какво се случва в тази ситуация.
По-интересното е друго - в момента,в който отворя и затворя дясната врата всичко тръгва идеално.Проблема се проявява от време на време.
Също така искам да отбележа че плафона вътре си светва като отворя лявата врата (незнам дали е от значение).
Свалих контролера,който е зад задната седалка и го прегледах за спукани спойки и някакви нередности - всичко му е идеално.
Алармата е свързана към ел.стъклата и ги вдига автоматично ама пробвах и друго - няма пряка зависимост между проблема и това,преди да се прояви проблема алармата да е вдигала прозорците.Т.е. и да ги е вдигала и да не е проблема се е проявявал.
Не съм изобщо запознат с тази част от ел.схемата така че приемам всякакви съвети какво може да е.
Не съм пробвал да си сваля десния прозорец от бутона на дясната дръжка когато имам този проблем ама не мога да си обесня какво общо има отварянето на дясната врата в цялата работа :shock



Пробвай да откачиш алармата от буксата и пробвай дали е оК ? Бас хаващам че проблема е от скапана аларма


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 24 окт 2007 15:15


Ами горе бях написал,че и без да е включена пак го има проблема и че не е всеки път.
Пък и проблема се проявява изключително рядко (т.е. колата трябва да седи да кажем месец без аларма за да видя дали ще го направи).
Четох в един немски форум че във вратите имало превключвателчета (ама не разбрах за какво) та се чудя дали не е нещо от тях (иначе какво общо ще има отварянето на дясната врата в цялата работа).
Аз си го обеснявам така :
-влизам в колата ама модула не разбира че съм влезнал (понеже да кажем не ми е сработило ключето в лявата врата).В този момент обаче паля колата и това се ушашква поради някаква причина (още се чудя каква може да е тя).В селдващия момент обаче отварям дясната врата и понеже нейното ключе си работи добре системата тръгва нормално....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 24 окт 2007 16:43


подозирам че си прав за това с ключетата...
иска маса за да тръгне без контакт-проблема може да е кабелен.
но ако има контакт-трябва да върви и без маса от врати...
може да ти бяга просто една маса някъде...
иначе в бравите микропревключвателя е за централното-защото лостовата система не винаги дава механичното отклонение, нужно за да тръгне компресора и за да не въртиш и напъваш на ключа са сложили цк. :wink: ако то е блокирало в положение заключено контролера го игнорира след определено време. масата от вратата не се появява и то почва да напъва да затваря стъклата-дясното откача от максималнотоковата а лявото си напиня. подадеш ли му маса от другата врата-разбира че трябва вече да игнорира дръжката и сработва нормално.
би трябвало и от задна врата да сработи нормално-опитай.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 24 окт 2007 22:53


Дотук добре ама има няколко неизяснени момента - като дам на Контакт би трябвало да спре да търси маса от вратите и да сработи - а то не иска.
Дефакто искаш да кажеш да прегледам ключето в дръжката на вратата (това,което управлява централното) данеби да е блокирало в заключено положение и така винаги да симулира онази команда да вдига стъклата при задържане на ключа в заключено положение?
Явно блокира само от време на време понеже проблема не винаги го има.
Аз тогава мога да експериментирам по следния начин - без да ползвам алармата.
Седя вътре в колата и някой отвън я заключва.Задържа умишлено ключа задържан известно време в заключено положение.При нормалната ситуация тогава прозорците трябва да тръгнат да се затварят и да се затворят.След като задържи и се затворят (ако съм ги отварял де) да задържи още и да опитам какво се случва ако в същия момент отвътре натисна някое копче (да кажем на десния или на левия за нагоре или надолу).После без да пуска да дам на контакт и да видим тогава.
Дефакто идеята ми е да симулирам че това ключе е блокирало като го блокирам ръчно (разбира се преди това ще проверя дали тази екстра изобщо работи понеже все алармата ми ги вдига).
Утре ще драсна резултатите от проучването.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 25 окт 2007 14:31


Да де ама се оказа че проверката не е толкова бърза,колкото си мислех.При положение че имам само един ключ от колата нямам как да дам на контакт докато отвън държа задействано вдигането на прозорците.
Иначе проверих и вдигането си работи добре от ключа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта