здравейте колеги
искам да питам нещо
имам пасат92 в2 моноинж. 1.8 та значи оказа се че ми сълзи от маркуча който влиза да охлажда в главата точно там свалихме го а беше лепен с червен силикон след като свалихме установяваме че точно където опира в главата на самата глава е направил дупчици където контактува направихме го временно с ъс гарнитура а там по принцип няма и залепихме с черен силикон ако пак ми тече какъв съвет можете да ми дадете дали да го сваля отново и да заваря при майстор с алуминий дупчиците и после да се пилне на ръка мисля че съветите ви ще бъдат от полза за всички а и какъв зор е имало та да направи антифриза такива дупчици благодаря на всички които помагат със съвети



теч при главата
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здрасти, Димо!
Това, да ти кажа, при всичките Пассати, че и Голфове мога да се обзаложа, че го има. Има го и при мен.
Там наистина няма гарнитура, но има един О-пръстен.
Безсмислено е да ходиш да го наваряваш, защото в никакъв случай после не можеш на ръка да го направиш както си трябва. Тръкни го леко със шкурка и не закачай повече повърхноста на главата.
Отиваш и вземаш един нов такъв фланец. Към него трябва да си върви този О-пръстен. Ако го няма- купи го.. Не е повече от 50 ст.
Самия фланец е няколко лева в магазините на Ауто+, а в Юнитрейд е около 15-20 лева.
При желание и ако са дълбоки язвичките по главата може да сложиш и тънък слой силикон.
Сега малко забележки, ако разрешиш:
-Пассата ти не е В2, а В3!
- Слагай по някой препинателен знак, моля ти се!
-Пък ако ползваш и големи букви за начало на изречениетоооооо... цена няма да имаш!
Това, да ти кажа, при всичките Пассати, че и Голфове мога да се обзаложа, че го има. Има го и при мен.
Там наистина няма гарнитура, но има един О-пръстен.
Безсмислено е да ходиш да го наваряваш, защото в никакъв случай после не можеш на ръка да го направиш както си трябва. Тръкни го леко със шкурка и не закачай повече повърхноста на главата.
Отиваш и вземаш един нов такъв фланец. Към него трябва да си върви този О-пръстен. Ако го няма- купи го.. Не е повече от 50 ст.
Самия фланец е няколко лева в магазините на Ауто+, а в Юнитрейд е около 15-20 лева.
При желание и ако са дълбоки язвичките по главата може да сложиш и тънък слой силикон.
Сега малко забележки, ако разрешиш:
-Пассата ти не е В2, а В3!
- Слагай по някой препинателен знак, моля ти се!
-Пък ако ползваш и големи букви за начало на изречениетоооооо... цена няма да имаш!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И двата са с еднакво Ф, и двата са пластмасови и са с Опръстен за оплътнение.
Разликата е само, че единия е просто щуцер, от където се взема маркуча за парното, а на другия ти стоят и датчиците за температура. Той, обаче, не може току-така да ти го врътне стругар, защото е с твърде сложна форма. Иска си магазински
При температурните датчици също има О-пръстени.
Разликата е само, че единия е просто щуцер, от където се взема маркуча за парното, а на другия ти стоят и датчиците за температура. Той, обаче, не може току-така да ти го врътне стругар, защото е с твърде сложна форма. Иска си магазински

При температурните датчици също има О-пръстени.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта