НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ-РЕШЕНО

Мнениеот dj_manekena » Пет 05 окт 2007 19:03


Здравейте, искам да помоля за помощ,защото нямам парно на Пасат Б3 а идва зима и малко кофти. Духа но много хладко, смених радиатора големия и малкия който е за парнато и пак хладко,смених също така една метална тръбичка която излиза от парното и влиза във водната помпа щото беше ръждясала отвътре и се беше запушила и пак нищо пак духа хладко а пък маркуча който влиза е топъл изхода също и вече незнам ко да правя, чудя се дали не е от клапата топло студено ама се чува че се затваря и отваря ( удря на ламаринка) и за това реших да споделя с вас и дано ми помопгнете малко объркано го обясних ама дано схванете хаха. Благодаря на всяко полезно мнение!!!

Последна промяна от dj_manekena на Нед 07 окт 2007 12:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ

Мнениеот zdravko » Пет 05 окт 2007 19:11


dj_manekena написа:маркуча който влиза е топъл, изхода също

А сега де?!? Сигурен ли си? Просто няма логика, според мен, ама знае ли човек...е, все някой ще измисли нещо :-)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 05 окт 2007 20:05


чудя се дали не е от клапата топло студено ама се чува че се затваря и отваря ( удря на ламаринка)

ми защо не почетеш а ? То като чета си сменил всичко , само за залепянето на изгорелия дунапрен на клапите нищо не прочетох ! :?: :roll: Така че .....изцепи го на максимални вентилатори ...затвори всички клапи вътре, и отвори една със замах - ако те изпраска едно парче дунапрен в челото - ще си знаеш 100 % де ти е зора .... има доста писано за Б3 и парното му !
Успех .... :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 06 окт 2007 8:40


Погледни непросредствено преди маркучите на радиаторчето,дали имаш байпасно термостатче.То представлява метално цилиндрично тяло с два дебели отвора(за маркучите на радиаторчето) и един тънък за байпаса.Ако го имаш това нещо го махни и на негово място сложи метална тръба :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Съб 06 окт 2007 9:22


Така както си написал че и двата маркуча са топли - предполага се че и радиаторчето би трябвало....... И аз залагам на клапата - провери дали наистина отваря ;не само на звук; или нещо е запушило както писа колегата juve !


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Съб 06 окт 2007 16:07


Дали нямаш разхлабен или скъсан някъде въздуховод - парното ти духа ли с нормална сила?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 06 окт 2007 17:32


или нещо е запушило както писа колегата juve !

ммм едно уточнение : аз казвам , че по скоро клапата се е отпушила радикално и топлия въздух го няма , защото не е луд да мине през радиаторчето като може напряко .... :wink:


Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dj_manekena » Нед 07 окт 2007 12:03


ВЕЧЕ ДУХА хаха!!! Значи разглобих цялото табло и във въздуховодите при разпределителите е клапата за топло студено. тя представлява една вратичка с размери 10 на 15 по средата на два коридора съответно топло или студено и тази вратичка е от ламарина и е цялата на едни кръгли дупки и на нея е трябвало да има дунапрен който на мен беше изгорял, и му сложих нов тоста дебел и го залепих със силикон.Има също още две клапи със дунапрен кооито са ми изгоряли: едната която разпределя въздуха на стъклото, на краката,и духалките и другата е в началото при перката на парното която спита да не влиза никакъв въздух. И така има доста разглобяване обаче си заслужава -духа топло дано да бъда полезен и на други колеги с този проблем.мерси на мненията


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Вто 16 окт 2007 15:35


Май го имам същия проблем. В събота ще проверявам основно отоплението. Много ще ми помогнеш ако ми кажеш какво точно си разглобил за да стигнеш до клапата за топлия въздух. Разглобяване на цялото табло ми звучи доста страшно.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 16 окт 2007 18:28


. Разглобяване на цялото табло ми звучи доста страшно.

Не само звучи , колега , не само звучи :twisted: Има подробна статия на vaskoto1 в ауди форума за Б3 - доколкото чувам , веселбата и при вас е същата :wink:


Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dj_manekena » Вто 16 окт 2007 19:58


Andrey написа:Май го имам същия проблем. В събота ще проверявам основно отоплението. Много ще ми помогнеш ако ми кажеш какво точно си разглобил за да стигнеш до клапата за топлия въздух. Разглобяване на цялото табло ми звучи доста страшно.

Значи разглобих барчето с пепелника малката жабка която се намира под голяма също така иголямата.след това отваряш предния капак и махаш кората която пази компютъра и отвора през които влиза въздуха за парното. на този отвор има решетка на щипки махаш и нея и с ключ 13 развиваш болтовете за да освободиш отдолу перката и цялата пластмаса.след това отвътре ще видиш една фуния на която е и перката за парното и се свързва към разпределителите топло студено и горе долу. та по средата на тази фуния има снадка,на която има метални скоби които трябва да маахнеш (малко трудничко) и така разделяш фунията и ще видиш въпросната вратичка и слагаш на нея нов дунапрен със силикон или нещо друго както решиш и сглобяваш. УСПЕХ!!!


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Сря 24 окт 2007 16:52


Здравей колега! искам да те попитам сам ли си разглоби таблото, защото и аз го имам този проблем-почти не духа парното, особено на предното стъкло.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 24 окт 2007 20:01


Антонио, преди да разглабяш таблото, виж дали жилата работят правилно. Често се чупят крепежите им и в двата края, съответно някоя клапа не се мести. Ако е така - проблема се решава тривиално с връзване с тел, и др. под. нашенски трикове.

Да добавя че оригинално на клапите не е само дунапрен - върху дунапрена има друг слой - нещо като найлон. Може би за да е гладко и да не оказва съпротивление или да събира прах.

Аз моите ги замених с нещо като листове разпенен найлон - използва се често като част от опаковките в кутийте с дънни платки например.


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Сря 24 окт 2007 21:15


Аз също съм по-склонен да проверя първо жилата, защото когато се опитвам да променям посоката на струята чрез въртока, мисля, че няма ефект. Винаги духа само в лицето, на каквато и позиция да го завъртя. Но нямам опит и не зная откъде да го захвана таблото. затова попитах - има ли тънкости при свалянето му?


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 25 окт 2007 6:40


Няма никакви тънкости - просто проверяваш внимателно навсякъде за рапидките,които го държат и ги развиваш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik, rayedie и 61 госта