


НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ-РЕШЕНО
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ-РЕШЕНО
Здравейте, искам да помоля за помощ,защото нямам парно на Пасат Б3 а идва зима и малко кофти. Духа но много хладко, смених радиатора големия и малкия който е за парнато и пак хладко,смених също така една метална тръбичка която излиза от парното и влиза във водната помпа щото беше ръждясала отвътре и се беше запушила и пак нищо пак духа хладко а пък маркуча който влиза е топъл изхода също и вече незнам ко да правя, чудя се дали не е от клапата топло студено ама се чува че се затваря и отваря ( удря на ламаринка) и за това реших да споделя с вас и дано ми помопгнете малко объркано го обясних ама дано схванете хаха. Благодаря на всяко полезно мнение!!!
Последна промяна от dj_manekena на Нед 07 окт 2007 12:05, променено общо 1 път.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: НЯМАМ ПАРНО-ПОМОЩ
dj_manekena написа:маркуча който влиза е топъл, изхода също
А сега де?!? Сигурен ли си? Просто няма логика, според мен, ама знае ли човек...е, все някой ще измисли нещо

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
чудя се дали не е от клапата топло студено ама се чува че се затваря и отваря ( удря на ламаринка)
ми защо не почетеш а ? То като чета си сменил всичко , само за залепянето на изгорелия дунапрен на клапите нищо не прочетох !


Успех ....

- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ВЕЧЕ ДУХА хаха!!! Значи разглобих цялото табло и във въздуховодите при разпределителите е клапата за топло студено. тя представлява една вратичка с размери 10 на 15 по средата на два коридора съответно топло или студено и тази вратичка е от ламарина и е цялата на едни кръгли дупки и на нея е трябвало да има дунапрен който на мен беше изгорял, и му сложих нов тоста дебел и го залепих със силикон.Има също още две клапи със дунапрен кооито са ми изгоряли: едната която разпределя въздуха на стъклото, на краката,и духалките и другата е в началото при перката на парното която спита да не влиза никакъв въздух. И така има доста разглобяване обаче си заслужава -духа топло дано да бъда полезен и на други колеги с този проблем.мерси на мненията
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Andrey написа:Май го имам същия проблем. В събота ще проверявам основно отоплението. Много ще ми помогнеш ако ми кажеш какво точно си разглобил за да стигнеш до клапата за топлия въздух. Разглобяване на цялото табло ми звучи доста страшно.
Значи разглобих барчето с пепелника малката жабка която се намира под голяма също така иголямата.след това отваряш предния капак и махаш кората която пази компютъра и отвора през които влиза въздуха за парното. на този отвор има решетка на щипки махаш и нея и с ключ 13 развиваш болтовете за да освободиш отдолу перката и цялата пластмаса.след това отвътре ще видиш една фуния на която е и перката за парното и се свързва към разпределителите топло студено и горе долу. та по средата на тази фуния има снадка,на която има метални скоби които трябва да маахнеш (малко трудничко) и така разделяш фунията и ще видиш въпросната вратичка и слагаш на нея нов дунапрен със силикон или нещо друго както решиш и сглобяваш. УСПЕХ!!!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
- Автомобил: Пасат
- Двигател: APT 2000г
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Антонио, преди да разглабяш таблото, виж дали жилата работят правилно. Често се чупят крепежите им и в двата края, съответно някоя клапа не се мести. Ако е така - проблема се решава тривиално с връзване с тел, и др. под. нашенски трикове.
Да добавя че оригинално на клапите не е само дунапрен - върху дунапрена има друг слой - нещо като найлон. Може би за да е гладко и да не оказва съпротивление или да събира прах.
Аз моите ги замених с нещо като листове разпенен найлон - използва се често като част от опаковките в кутийте с дънни платки например.
Да добавя че оригинално на клапите не е само дунапрен - върху дунапрена има друг слой - нещо като найлон. Може би за да е гладко и да не оказва съпротивление или да събира прах.
Аз моите ги замених с нещо като листове разпенен найлон - използва се често като част от опаковките в кутийте с дънни платки например.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
- Автомобил: Пасат
- Двигател: APT 2000г
- Местоположение: Бургас
Аз също съм по-склонен да проверя първо жилата, защото когато се опитвам да променям посоката на струята чрез въртока, мисля, че няма ефект. Винаги духа само в лицето, на каквато и позиция да го завъртя. Но нямам опит и не зная откъде да го захвана таблото. затова попитах - има ли тънкости при свалянето му?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik, rayedie и 61 госта