дроселова клапа пасатб4 проблем
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дроселова клапа пасатб4 проблем
запо4на да мени оборотите при празен ход и да гасне като спирам и изключа от скорост отидох на маистор каза ми че е дроселовата клапа тои я свали да я чисти но чистеше графитните лентички само забърса с чист парцал клапата и я сложи тогава спря да държи ниски обороти и гасне. дръпна жилото на гаста леко имитирики подаване на гас защипаго и каза нова клапа ама700лева. четох сега в търсачката доста мнения и разбрах че почистването е ефикасно с подходящ спреи за перфектно изчистване и след монтажа да се откачи плюса от акумолатора за около30мин. итогава вече проба . само че маистора пропусна тези неща. та вапроса ми е да направя ли тези протседури сега на ново. диагнозата на маистора бе износени графити това било болката на тези пасати.помогнете с мнения по въпроса .като имам време тези дни ще свалям на ново. мотора е 2.0 агг 115к 1995 година.ако някои е имал подобен проблем нека сподели.намерих мнения но само за поло от техн.форум.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И аз съм с 2Е мотор, и аз съм си чистил графитните писти (всъщност, това да си почистя датчика на клапата беше първото нещо, което правих по колата, след като я взех). Почистих с меко памучно парцалче, напоено със спирт. Твърдя, че спирта в много случаи е по-подходящ от повечето почистващи спрейчета! Така, че, ако майстора си е вършил внимателно работата- добре и правилно е направил!
Дроселната клапа е забърсал от попадналия там фин прах и маслени пари.
За откачането на акумулатора с цел ресет при Digifant забрави! Губиш си времето! Не си трие така грешките.
За твой късмет, щом колата е производство '95г. имаш изведени диагностични букси (при мен -по-ранната версия- няма) Закачи я на VAG-COM, ще си каже къде я боли
Лично според мен, обаче, шанса да е от TPS-а е сравнително малък.
По-вероятно ми се струва да е запекъл клапана за стабилизиране на празния ход (това, цилиндричното над капака за клапаните, в което влиза маркуч с диаметър около Ф20). Също така голям е шанса магарийките да ти ги прави датчика за температурата на антифриза.
Не, че ей така, поглеждайки във въздуха мога да отхвърля диагнозата на човек, който е гледал и проверявал колата, де!...
В какво състояние ти е въздушния филтър?
Дроселната клапа е забърсал от попадналия там фин прах и маслени пари.
За откачането на акумулатора с цел ресет при Digifant забрави! Губиш си времето! Не си трие така грешките.
За твой късмет, щом колата е производство '95г. имаш изведени диагностични букси (при мен -по-ранната версия- няма) Закачи я на VAG-COM, ще си каже къде я боли

Лично според мен, обаче, шанса да е от TPS-а е сравнително малък.
По-вероятно ми се струва да е запекъл клапана за стабилизиране на празния ход (това, цилиндричното над капака за клапаните, в което влиза маркуч с диаметър около Ф20). Също така голям е шанса магарийките да ти ги прави датчика за температурата на антифриза.
Не, че ей така, поглеждайки във въздуха мога да отхвърля диагнозата на човек, който е гледал и проверявал колата, де!...
В какво състояние ти е въздушния филтър?
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нов е сега го смених. имаш предвит да я закарам на диагностика нали. след като я из4исти колата върви много повече от преди чак се учудих и сега разбирам какво значи 115к.ще проверя тези неща за които казваш но ако я закарам на диагностика ще покайе наи точно предполагам. много мерси за отговора .маистора чистеше само с сухо парцалче дали да я сваля и пак самоче с спиртче .гледах го като я сваля и сега мисля да спестя малко парички но дали ще има смисъл как мислиш
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дроселова клапа пасат б4 проблем-РЕШЕНО
Пак свалих дроселовата клапа след майстора да я почистя аз и имаше защо. Беше цялата черна. Трудно се изчисти дори с помощта на спрей. След монтажа край с проблемите с оборотите. Вече не гасне и ниските обороти са постоянни. А майстора при когото бях преди 20 дни ми каза направо да си търся нова- след неговата намеса изобщо не държеше ниски обороти и я забърса само със сух парцал и естествено 25 лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта