Пасата гасне. Решено :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Пасата гасне. Решено :)

Мнениеот Plumber » Съб 03 ное 2007 8:06


Здравейте.Получи се гаден проблем с пасата на майка ми.Б3 92г.Както го караш и е на скорост,изведнъж почват да отслабват фаровете и колата изгасва както е на скорост.Майка ми ходила при някви майстори,които решили че е от четките на алтернатора.Сменили ги но след 2-3 часа пак същата работа.Куп "майстори"обиколила но ефекта е същия.Някой има ли идея от какво може да е ?

Последна промяна от Plumber на Нед 04 ное 2007 14:27, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 03 ное 2007 9:00


логично е , че този ефект се получава от някакво псевдо "късо съединение" , защото тогава цялата "електрика" се срива и както фарове , така и запалването губи тоците и умира .... Тъй като за да се случи това не е естествено да е забъркана някоя ел система, която е защитена с предпазители, БИ трябвало да е нещо , което не е и то е около веригата генератор - акумулатор...


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 03 ное 2007 9:07


juve написа:логично е , че този ефект се получава от някакво псевдо "късо съединение" , защото тогава цялата "електрика" се срива и както фарове , така и запалването губи тоците и умира .... Тъй като за да се случи това не е естествено да е забъркана някоя ел система, която е защитена с предпазители, БИ трябвало да е нещо , което не е и то е около веригата генератор - акумулатор...



Възможно ли е да е от алармата?


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Съб 03 ное 2007 9:53


Не мисля, че е от алармата. На мен ми се случи същото наскоро, проблема беше, че се бяха разхлабили клемите на акумолатора. Пристегнах ги с едно ключе 10 и всичко се оправи :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 ное 2007 10:15


b0-MaNiAkA написа:...

:да: ... или разхлабена маса на купето!
Случвало ми се е да видя и кабелни обувки на акумулатора, окислени отвътре, при кабелите. Съответно кабела прави лош контакт и... :bishop


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 03 ное 2007 11:47


radotom написа:
b0-MaNiAkA написа:...

:да: ... или разхлабена маса на купето!
Случвало ми се е да видя и кабелни обувки на акумулатора, окислени отвътре, при кабелите. Съответно кабела прави лош контакт и... :bishop

И аз залагма на казаното по-горе имал съм доста такива проблеми само че с друга марка автомобили :wink:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 03 ное 2007 15:41


Е може ли в движение да спре от лош контакт?Нали алтернатора работи?


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Съб 03 ное 2007 16:19


faf4o написа:Е може ли в движение да спре от лош контакт?Нали алтернатора работи?


Със служебната кола /тойота/ имах същият проблем както си караш спира музиката фарове всичко на симеоновско щосе направи номера и то при не малка скорост..оказа се че клемите на акумулатора не са почистени и не дават добър контакт.След малко профилактика всичко се оправи и няма такива проблеми вече!Разкачи ги като за начало и ги почисти внимателно както и на самия акумулатор и после стегни хубаво!Успех


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 ное 2007 16:21


Работи, но работата е там, че при това положение зарядното напрежение стига само до акумулатора, но не продължава към консуматорите по колата.
Ако беше казал, че фаровете за момент съвсем загасват, или беше казал, че се чува някакво зверско цъкане (като от реле) щях да предположа за клеморед на контактен ключ или разтоварващото реле, но твоето изглежда точно като загуба на напрежението.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 03 ное 2007 16:42


faf4o написа:Е може ли в движение да спре от лош контакт?Нали алтернатора работи?

Чичи ка да немое бре ти ме уби може и още как,това е все едно да седиш на стоп и краката да си си ги качил на друг стол,ако ти дръпна стола където седиш ще паднеш ли :wink: :?:

Хахахахаха друго неможах да се сета толкова бързо :lol:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 03 ное 2007 18:43


Благодаря за отговорите.Ще пробвам и ще кажа какво е станало.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 03 ное 2007 19:44


добре де , ама тогава аз имам следния въпрос : ако са окислени клемите на акумулатора или нещо със централната маса, не е ли по вероятно при запалване никак да не успее да завърти ( запали ) като хората ? Защото тогава знаете какви тоци се връткат ... ако преходното съпротивление е такова високо ... защо се проявява само в движение и след време ..... иначе за някакви "маси" , които се губят от тръскане ..хм да , изглежда правдиво ....


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 03 ное 2007 20:02


Не знам,ама на къси растояния бил добре каза.Обаче на по-дълги почвала да пърпори,фаровете намаляли и баста.Викам да не е нещо акумулатор?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 ное 2007 23:13


juve написа:добре де , ама тогава аз имам следния въпрос : ако са окислени клемите на акумулатора или нещо със централната маса, не е ли по вероятно при запалване никак да не успее да завърти ( запали ) ....

Разонен въпрос! :hmmmm
Значи първо огледайте масата към купето. Трябва да се намира на шпилка почти веднага до акумулатора, на подкалника.
Иначе, поне фабрично, кабела за масата си продължава и си влиза за двигателя на една от шпилките на стартера.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Нед 04 ное 2007 14:26


Проблема е решен :).Оказа се хлабава клема на акумулатора и клеясала и хлабава обувка към стартера.сега вече е ОК.Надявам се това да е бил проблема.Благодаря за съветите,големи сте всички тук.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта