Пасата гасне. Решено :)
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Пасата гасне. Решено :)
Здравейте.Получи се гаден проблем с пасата на майка ми.Б3 92г.Както го караш и е на скорост,изведнъж почват да отслабват фаровете и колата изгасва както е на скорост.Майка ми ходила при някви майстори,които решили че е от четките на алтернатора.Сменили ги но след 2-3 часа пак същата работа.Куп "майстори"обиколила но ефекта е същия.Някой има ли идея от какво може да е ?
Последна промяна от Plumber на Нед 04 ное 2007 14:27, променено общо 1 път.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
логично е , че този ефект се получава от някакво псевдо "късо съединение" , защото тогава цялата "електрика" се срива и както фарове , така и запалването губи тоците и умира .... Тъй като за да се случи това не е естествено да е забъркана някоя ел система, която е защитена с предпазители, БИ трябвало да е нещо , което не е и то е около веригата генератор - акумулатор...
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
juve написа:логично е , че този ефект се получава от някакво псевдо "късо съединение" , защото тогава цялата "електрика" се срива и както фарове , така и запалването губи тоците и умира .... Тъй като за да се случи това не е естествено да е забъркана някоя ел система, която е защитена с предпазители, БИ трябвало да е нещо , което не е и то е около веригата генератор - акумулатор...
Възможно ли е да е от алармата?
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
faf4o написа:Е може ли в движение да спре от лош контакт?Нали алтернатора работи?
Със служебната кола /тойота/ имах същият проблем както си караш спира музиката фарове всичко на симеоновско щосе направи номера и то при не малка скорост..оказа се че клемите на акумулатора не са почистени и не дават добър контакт.След малко профилактика всичко се оправи и няма такива проблеми вече!Разкачи ги като за начало и ги почисти внимателно както и на самия акумулатор и после стегни хубаво!Успех
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Работи, но работата е там, че при това положение зарядното напрежение стига само до акумулатора, но не продължава към консуматорите по колата.
Ако беше казал, че фаровете за момент съвсем загасват, или беше казал, че се чува някакво зверско цъкане (като от реле) щях да предположа за клеморед на контактен ключ или разтоварващото реле, но твоето изглежда точно като загуба на напрежението.
Ако беше казал, че фаровете за момент съвсем загасват, или беше казал, че се чува някакво зверско цъкане (като от реле) щях да предположа за клеморед на контактен ключ или разтоварващото реле, но твоето изглежда точно като загуба на напрежението.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
добре де , ама тогава аз имам следния въпрос : ако са окислени клемите на акумулатора или нещо със централната маса, не е ли по вероятно при запалване никак да не успее да завърти ( запали ) като хората ? Защото тогава знаете какви тоци се връткат ... ако преходното съпротивление е такова високо ... защо се проявява само в движение и след време ..... иначе за някакви "маси" , които се губят от тръскане ..хм да , изглежда правдиво ....
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
juve написа:добре де , ама тогава аз имам следния въпрос : ако са окислени клемите на акумулатора или нещо със централната маса, не е ли по вероятно при запалване никак да не успее да завърти ( запали ) ....
Разонен въпрос!

Значи първо огледайте масата към купето. Трябва да се намира на шпилка почти веднага до акумулатора, на подкалника.
Иначе, поне фабрично, кабела за масата си продължава и си влиза за двигателя на една от шпилките на стартера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта