Казаха ми , че имам блокирал дебитомер.
Двигателя е 2Е 115 к.с.
Въпросът ми е ремонтира ли се или се сменя с нов /имам в предвид втора употреба/.
Ако трябва да се сменя някой да има за продаване.
Няма значение в кой град е.
Давайте идеи какво да правя , че не знам.
И още нещо номерът му също не го знам , ако някой го знае да подскаже.
Благодаря предварително.
Въпрос за дебитомер на 2е ??
Re: Въпрос за дебитомер на 2е ??
aatanas написа:Казаха ми , че имам блокирал дебитомер.
Двигателя е 2Е 115 к.с.
Въпросът ми е ремонтира ли се или се сменя с нов /имам в предвид втора употреба/.
Ако трябва да се сменя някой да има за продаване.
Няма значение в кой град е.
Давайте идеи какво да правя , че не знам.
И още нещо номерът му също не го знам , ако някой го знае да подскаже.
Благодаря предварително.
Как така блокирал,клапата ти ли е блокирана?
Номера по VW/Audi e 037 906 301.
Ако само клапата ти закача нещо , не се движи свободно и няма проблеми с плъзгача и показанията е възможно да се опита някакъв ремонт.
По принцип не се ремонтира тъй като почти не можеш да докараш на същите стойности, но има и такива които са ставали сполучливо ,тоест работят макар и не на перфектни настройки.

Цената на нов е "караш и плачеш"

За втора употреба трябва голямо търсене че те повечето вече са се предали.

На газ ли караш?
aatanas написа:Първо да Ви кажа , че намерих номера на дебитомера.
Второ от Бош ми дадоха информация, че цената на рециклиран е 252 евро.
Дали си струва , или от морга да си търся . Дали някой ги ремонтира??
Да обаче трябва да отговаря на изискванията за рециклиране.
С две думи ,никакви следи от механични поражения

Пробвай се да го отвориш и да видиш какво му е. Ако пистата на плъзгача е износена, трябва смяна(може и само на платката, но си е голяма играчка). Ако повредата е механична -само на клапата, мисля че няма да е проблем да се отстрани. Опитай преди да търсиш други варианти(рециклиране, втора ръка и т.н.), защото е свързано с пари.
Успех
.
Успех

Извинявайте, че малко късно , но ходих да си прибирам таралясника.
Значи - по пистите всичко е наред , няма повреди , но отвреме на време тоя плъзгач задържа в едно положение .
Понеже не ми е ясно устройството ме посъветваха да го разглобя / бил нитован , но се разпробивал/ , после с фина шкурка леко се тръква там където задържа . Клапа ли има , какво - нямам представа, и това е .
Иначе отгоре на външен вид няма никакви наранявания или надрани и износени писти.
Някой разглобявал ли е такова животно - дали ще има ефект ако пробвам??
Значи - по пистите всичко е наред , няма повреди , но отвреме на време тоя плъзгач задържа в едно положение .
Понеже не ми е ясно устройството ме посъветваха да го разглобя / бил нитован , но се разпробивал/ , после с фина шкурка леко се тръква там където задържа . Клапа ли има , какво - нямам представа, и това е .
Иначе отгоре на външен вид няма никакви наранявания или надрани и износени писти.
Някой разглобявал ли е такова животно - дали ще има ефект ако пробвам??
Здравей. Щом няма проблем по пистите, затваряй му капачката(лепни я със силикон например). Аз съм правил така дебитомер на който му задържаше клапата, защото триеше в корпуса. Взимаш един лист фина шкурка(не знам колко да е, но да бъде по-фина) и си правиш лентичка която пъхваш между клапата и корпуса там където трие и знаеш какво да правиш леко и внимателно напред-назад
. Клапата е алуминиева, а и корпуса също, така че лесно се отнема материал.Триеш само върху ръба на клапата. Тази процедура я направи на затворена капачка, за да не попада фин абразивен прах върху платката, че после......Това е. Пиши после. 


RS6 написа:. Аз съм правил така дебитомер на който му задържаше клапата, защото триеше в корпуса. Взимаш един лист фина шкурка(не знам колко да е, но да бъде по-фина) и си правиш лентичка която пъхваш между клапата и корпуса там където трие и знаеш какво да правиш леко и внимателно напред-назад. Клапата е алуминиева, а и корпуса също, така че лесно се отнема материал.Триеш само върху ръба на клапата. Тази процедура я направи на затворена капачка, за да не попада фин абразивен прах върху платката, че после......Това е. Пиши после.
Благодаря за съвета , мисля така да направя , само едно доуточнение.
Наистина ли е нитован дебитомера ?? Трябва ли да се разпробият нитовете , за да се стигне до клапата ??
После на местото на разпробитите нитове болчета ли се навиват??
Казаха ми , че трябва накрая всичко да се залее със силикон , за да не влиза въздух . Такава ли е процедурата??
aatanas написа:..........
Наистина ли е нитован дебитомера ?? Трябва ли да се разпробият нитовете , за да се стигне до клапата ??
После на местото на разпробитите нитове болчета ли се навиват??
Казаха ми , че трябва накрая всичко да се залее със силикон , за да не влиза въздух . Такава ли е процедурата??
За начина, който ти описах не е нужно да го разглобяваш. Иначе рискуваш да се прецакат нещата.

Привет,
Колеги и аз направих неска белята с дебитомера.Ето какво намерих аз http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=44317.Значи при мен следствие на гърмежа тази клапа яко заяжда.Доколкото видях клапата се движи на една панта която при мен е изкривена и сега се чуда откъде да га разглобя.А иначе ако го разглобя от към платката какви настроики губи и какво толкова има за настроиване.Ако е за пружината с белязки няма ли да стане.
Колеги и аз направих неска белята с дебитомера.Ето какво намерих аз http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=44317.Значи при мен следствие на гърмежа тази клапа яко заяжда.Доколкото видях клапата се движи на една панта която при мен е изкривена и сега се чуда откъде да га разглобя.А иначе ако го разглобя от към платката какви настроики губи и какво толкова има за настроиване.Ако е за пружината с белязки няма ли да стане.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Ами един приятел със същия мотор имаше същия проблем и ми обясни точно тоя начин със шкуренето като решение...
Това се получава, когато мотор с пълна инжекция се кара с обикновена газова уредба... Трябва си газов инжекцион и това е... Колкото и химии да се правят в крайна сметка пак се прецаква и излиза по-скъпо...
Това се получава, когато мотор с пълна инжекция се кара с обикновена газова уредба... Трябва си газов инжекцион и това е... Колкото и химии да се правят в крайна сметка пак се прецаква и излиза по-скъпо...
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
aatanas написа:....Някой разглобявал ли е такова животно.....
...Аз съм разглобявал моя, дори имам записани показанията на съпротивленията между трите извода на потенциометъра на дебитомера, при различен ъгъл на отваряне на клапата. По принцип се мери напрежение, но аз премерих и съпротивлението...

Но мисля, че щом ти е механичен проблема, просто няма да ти свършат работа. Иначе махаш капачката и при затварянето- със силикон.
При мен беше замърсен плъзгача, ама от какво незнам, при положение че е херметически затворено. Прокарах между плъзгача и плочката гланцирана хартия и мърсотията остана по нея. Действително много малко, но достатъчно за да прави големи проблеми.
Дори не съм и измествал пътечките, дето контактува плъзгача, видимо бяха добре. От тогава до сега проблеми- никс.
По механиката, не ти препоръчвам да пипаш, освен ако не си сигурен какво правиш.
П.П. Колата я карам само на бензин, газова нямам, не мисля и да слагам. Но за кой ли път се убеждавам, че стремежа ни да се возим по- евтино, в действителност излиза много по- скъпо....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassern, pa4o_ivanov61 и 63 госта