Така...пускам следващата си тема.Защото реших тая кола да я вкарам в пътя.
Защо като паля пасата 1.8 АБС моно 95 година, му трябва на двигателя да завърти 2-3 секунди и тогава пали.
Така си е откакто я взех колата. На бащата пали от четвърт независимо дали е топла или студена.
Казвайте къде да меря и какво да проверявам.

Студено палене
vasstop написа:При моното е така, ако на баща ти е карбуратор е нормално.
Карай смело, нали работи добре?
Аз че я карам-карам я, ама защо топла ще пали веднага а студена и трябва време?
Нещо въздуха ли?
И този автоматичен смукач няма ли връзка?
И температура на антифриза?
Де да знам.
Къде да меря и какво? РАДОТОМ ще казва пак

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ми да казвам, ама е прекалено комплексно и освен това съществува голям риск да си развалиш вървенето после, когато е загряла колата...
Като за начало възможно е акумулатора да ти е малко по-слаб (или по-износен и с намаляващ в студеното капацитет). Това поне се оправя лесно- проверка и евентуално смяна на реле-регулатора в генератора или нов акумулатор.
Масло с по-ниско число на вискозитета.
От тук нататък е сложното...
Малко по-ниска компресия... сложно! Сегменти или някой клапан за препасване.
Поизносени втулки на стратера и да върти, макар и малко, по-тежко.
Термодатчик - то лесно може да го излъжеш, че колата е още по-студена, отколкото е, и да ти обогати сместа. Слагаш последователно едно съпротивление. Ама после, като загрее, ще ти вдигне разхода, защото ще си мисли, че още не е загряла и ще буха гориво.
Свещи- навремето на Трабанта бях сложил някакви измислени и палеше още по-перфектно (Тарабант винаги пали лесно!), ама пък като загрееше ми се скапваше работата.
Намаляване изпреварването на искрата от делкото. Тогава по-лесно ще пали, но пък ускорението ще падне до 0
Таралежа при смукателния колектор (не съм сигурен ти имаш ли го, или е само при RP-то, но предполагам, че да) Изгорял нагревател или окислени клемички (и загуба на напрежение при тях).
Датчик за температурата на въздуха. Този, дето е на самата дюза.
Има и още нещо, сигурно, но в момента не се сещам.
Като за начало възможно е акумулатора да ти е малко по-слаб (или по-износен и с намаляващ в студеното капацитет). Това поне се оправя лесно- проверка и евентуално смяна на реле-регулатора в генератора или нов акумулатор.
Масло с по-ниско число на вискозитета.
От тук нататък е сложното...
Малко по-ниска компресия... сложно! Сегменти или някой клапан за препасване.
Поизносени втулки на стратера и да върти, макар и малко, по-тежко.
Термодатчик - то лесно може да го излъжеш, че колата е още по-студена, отколкото е, и да ти обогати сместа. Слагаш последователно едно съпротивление. Ама после, като загрее, ще ти вдигне разхода, защото ще си мисли, че още не е загряла и ще буха гориво.
Свещи- навремето на Трабанта бях сложил някакви измислени и палеше още по-перфектно (Тарабант винаги пали лесно!), ама пък като загрееше ми се скапваше работата.
Намаляване изпреварването на искрата от делкото. Тогава по-лесно ще пали, но пък ускорението ще падне до 0

Таралежа при смукателния колектор (не съм сигурен ти имаш ли го, или е само при RP-то, но предполагам, че да) Изгорял нагревател или окислени клемички (и загуба на напрежение при тях).
Датчик за температурата на въздуха. Този, дето е на самата дюза.
Има и още нещо, сигурно, но в момента не се сещам.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="marine"]
Аз че я карам-карам я, ама защо топла ще пали веднага а студена и трябва врем
Аз че я карам-карам я, ама защо топла ще пали веднага а студена и трябва врем
- Не си разбъзиквай колата ако само това те дразни



Нали имаше някакво прекарване на въздуха за горене през колекторите за да се подгрее...Ама как беше точно
Ами компреситяа е добре.
Това не го знам за таралежа какво прави-подгрява въздуха за начално палене?
А има ли отделна дюза освен основната?Която да обогатява допълнително.
И не мери ли темп на антифриза, а не на въздуха?
Ами компреситяа е добре.
Това не го знам за таралежа какво прави-подгрява въздуха за начално палене?
А има ли отделна дюза освен основната?Която да обогатява допълнително.
И не мери ли темп на антифриза, а не на въздуха?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
marine написа:Това не го знам за таралежа какво прави-подгрява въздуха за начално палене?
Точно така, подгрява въздуха в смукателния колектор докато е студена колата. След това, като загрее, същия тоя таралеж се подгрява от антифриза.
marine написа:А има ли отделна дюза освен основната?Която да обогатява допълнително.
Не, при теб няма. Обогатяването на сместа става чрез увеличаване времето на впръскване на дюзата.
marine написа:И не мери ли темп на антифриза, а не на въздуха?
Ами те това са два различни датчика. Този за въздуха при теб се намира на самата дюза. А този за антифриза е на познатото ти, предполагам, място, на щуцера на главата към радиатора. Аз за него говорих, че може да се запои резисторче последователно и да се лъже компа, че колата е по-студена, отколкото в действителност и да почне дюзата да обогатява сместа
Значи оня ден като беше заминал комутатора,от въртенето на стартера за проби колата се беше поудавила. Но след като сложихновия комутатор и запали на четвърт, което ме навежда намисълта че просто сместа идва бедна в началото когато е студена.
Мерси все пак РАДОТОМ и другите които дадохте мнение.
Ако има нещо казвайте, аз ще проверявам периодично.
Мерси все пак РАДОТОМ и другите които дадохте мнение.
Ако има нещо казвайте, аз ще проверявам периодично.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: marinz и 68 госта