Той загасна и не запали повече!!! - Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Той загасна и не запали повече!!! - Решено!

Мнениеот VladislavS » Сря 14 ное 2007 14:05


Привет колеги!Направо към проблема:
Пасата е 1.8 моно 89г. :roll: и вчера му сложихме газова,НО не я включихме защото от сервиза казаха,че е скъсан тампона на инжекциона. :mad: Сменихме го,струваше 25лв. /ако се сещате за кое говоря/ и днес сутринта тръгнахме към газовия сервиз за реглаж.Запалихме колата и след 20 метра започна да притриса все едно е свършил бензина.И не запали повече.Наляхме около 4л. бенц, но той упорито не пали?Моля за съвет какво може да е на пръв поглед.А да и освен това като са ми монтирали газовата са ми откачили говорителя/пискалото ако може така да се нарече/ на алармата и тя само свети вече, но се съмнявам че това е проблема.
Съветвайте, моля Ви!!!Благодаря!

Последна промяна от VladislavS на Нед 18 ное 2007 15:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 14 ное 2007 15:14


да не би да са спряли бензиновата помпа?
Като дадеш контакт чува ли се "fsssssssss" от към багажника?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 14 ное 2007 15:16


Здравей колега.
Възможно е и алармата да е виновник, ако този който е пипал е оплел конците.

Дай малко допълнителни уточнения, като например:
- стартера върти ли изобщо или ако върти, нормално ли е като звук или се мъчи
- смяташ ли че централния кабел към дистр. капачка, а и самата тя е наред
- бобината дава ли ток
- какво е положението с палеца
- чуваш ли бензиновата помпа при даване ключа на контакт
- проверен ли е датчика за палене при топъл мотор, а ако не пали и при студен съответно датчика за студено палене

:wink: Прегледай във форума за подобни и близки теми, че си има доста изписано.

:lol: :lol: :lol: Ейййй тоя гмурец много бърз бре.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 14 ное 2007 15:39


Залагам на палеца ! При мен веднъж се случи същото и беше от него.
Успех


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Сря 14 ное 2007 15:47


scuba написа:да не би да са спряли бензиновата помпа?
Като дадеш контакт чува ли се "fsssssssss" от към багажника?


Чува се звук-даже 2
1-вия от централното
2-рия като дам на контак за кратко нещо подобно на бенз.помпа


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Сря 14 ное 2007 15:49


Dpop написа:Здравей колега.
Възможно е и алармата да е виновник, ако този който е пипал е оплел конците.

Дай малко допълнителни уточнения, като например:
- стартера върти ли изобщо или ако върти, нормално ли е като звук или се мъчи
- смяташ ли че централния кабел към дистр. капачка, а и самата тя е наред
- бобината дава ли ток
- какво е положението с палеца
- чуваш ли бензиновата помпа при даване ключа на контакт
- проверен ли е датчика за палене при топъл мотор, а ако не пали и при студен съответно датчика за студено палене

:wink: Прегледай във форума за подобни и близки теми, че си има доста изписано.

:lol: :lol: :lol: Ейййй тоя гмурец много бърз бре.


-Стартера върти без проблеми,даже захапва от вр. на време,но не пали
-Добе ми звучи за дистр. капачка,Но все още се чудя дали така изведнъж в движение е възможно,а и няма ли да изтрещи някоя заблудена изкра или нещо подобно?Въпреки ,че кондензацията сутринта може да я е...
-помпата мисля,че се чува
-С тия датчици хич не се познаваме... може ли малко инфо за тях

megalodon написа:Залагам на палеца ! При мен веднъж се случи същото и беше от него.
Успех


Това ще е 1-вото нещо което ще проверя.
Да Ви питам възможно ли е така в движение да се случи?И дали като отворя ще си проличи дали е тя?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 14 ное 2007 17:22


Да, това за палеца де, става от раз.
Случи ми се и то сравнително скоро. После ходих в магазина, защото беше нов и ми го смениха с такъв на Беру и всичко заспа.

Не вярвам и двата датчика да си заминат едновременно, така че този вариант може и да отпадне.


rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Сря 14 ное 2007 18:38


ако сте слагали реле на инжектора може там да сте наакали работата лоша връзка


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 14 ное 2007 19:33


rachev написа:ако сте слагали реле на инжектора може там да сте наакали работата лоша връзка


И аз залагам на неправилно връзване на релето,което прекъсва дюзата при работа на газ!Мерише ли на бензин,когато не успяваш да запалиш?


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот slavias » Сря 14 ное 2007 19:33


Бобина(от собствен опит :( )


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Чет 15 ное 2007 10:20


Свалих капачката и палеца.По тях нямаше нагар и палеца изглежда наред.
А колкото до релето,след прегледа на капачката и палеца твърде вероятно е да е то/релето/.
Колата работеше и след 2-3 км. я паркирах на следващия ден запали...100-200 м. и загасна.Възможно ли е от някоя дупка да се е откачило нещо?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 15 ное 2007 12:29


Провери си комутатора. Щом е запалила и на другия ден почти 100% е той.(Провери в смисъл взимаш работеща бобина на заем и я закачаш на твойта кола)


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Чет 15 ное 2007 13:05


dlug написа:Провери си комутатора. Щом е запалила и на другия ден почти 100% е той.(Провери в смисъл взимаш работеща бобина на заем и я закачаш на твойта кола)


Извинете за глупавия въпроса.Пасата не е точно мой,но все пак
комутатор = бобина?
Кое какво беше точно,че нещо не се сещам?!
Благодаря на колегата


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Чет 15 ное 2007 13:36


slavias написа:Бобина(от собствен опит :( )

:да:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 15 ное 2007 14:00


VladislavS написа:Извинете за глупавия въпроса.Пасата не е точно мой,но все пак
комутатор = бобина?
Кое какво беше точно,че нещо не се сещам?!
Благодаря на колегата

Комутатора и бобината по принцип са две неща, но обикновено са монтирани заедно.Комутатора е една метална плочка, под бобината. Ако имаш желание можеш да смениш само комутатора, но специално за пробата е по-лесно да вземеш цяла бобина(заедно с комутатора) за да видиш дали е там проблема



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта