


Проблем с пасата
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с пасата
Притежавам фолксваген пасат 2.Изникна ми проблем-на бензин при ниски обороти след минута ги повишава от 900 на 2000 оборота.Има и проблем с метановата те пък паднаха.Карах я на сервиз.Отговорът беше смени си компютьра на колата.Моля за техническа информация а именно кои са датчиците които следят работата на колата и подават информация на компютъра
- VW-fenka
- Мнения: 3007
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
fen VW написа:Притежавам фолксваген пасат 2.Изникна ми проблем-на бензин при ниски обороти след минута ги повишава от 900 на 2000 оборота.Има и проблем с метановата те пък паднаха.Карах я на сервиз.Отговорът беше смени си компютьра на колата.Моля за техническа информация а именно кои са датчиците които следят работата на колата и подават информация на компютъра

Има технически раздел за Пасат задай си въпроса там

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Велосираптор
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
fen VW написа:мотора е АВС.Годината е 1992.Проблема се запазва и при загрял двигател.Мисля за начало да сменя стъпковия мотор и ако не се реши проблема сменям въпросния компютър.
Ехее....недей така да сменяш наред

Първо провери няколко неща :
-разглоби моторчето и го почисти (разглобява се без проблем понеже е на щипки).Намира се най-отпред на моноблок-а и е една черна кутиика,завинтена с 3 болт-а към блок-а и излза от нея един куплунг.Този куплунги също го почисти ако има масло или нещо друго.
Вътре като разглобиш моторчето ще видиш едни метални пластинки,който контактуват една с друга - изчисти ги ако са мрсни.смажи добре зъбното колелце,събери го и оратно на място.
Също така погледни дали не закача някъде жилото за газта (започва от педала на газта и свършва отпред на моноблок-а)
Не на последно място виж ТПС-а дали работи добре (това пък е една друга черна кутиика ама отстрани на моноблок-а и пак е с 4 кабелчета).Реално е един вид потенциометър,който казва на комп-а колко е отворена клапата.Може и там да ти е проблема.
Опитай се да рестартираш компютъра - откачаш едната клема на акумулатора и след 10-тина минути или след час примерно за по-сигурно я закачаш отново.
Чак след това сменявай стъпково моторче.
Успех!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
fen VW написа:мотора е АВС.Годината е 1992.Проблема се запазва и при загрял двигател.Мисля за начало да сменя стъпковия мотор и ако не се реши проблема сменям въпросния компютър.
- Няма да се оправи и да смениш и двете


- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Теодор написа:fen VW написа:мотора е АВС.Годината е 1992.Проблема се запазва и при загрял двигател.Мисля за начало да сменя стъпковия мотор и ако не се реши проблема сменям въпросния компютър.Няма да се оправи и да смениш и двете
Знам че няма да ми повярваш но при използване на алтернативни горива това е резултата въпреки всички позитивни мнения във форума
![]()
Аз съм с метан, пропан и бензин и нямам проблеми с оборотите (слава Богу) така че май зависи и от майсторите. Така че - смени майстора !

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако ще и на вода да си при електронно регулиране на оборотите ако всичко е точно по датчици и т.н. оборотите на бензин няма да мърдат така,както си обяснил ти.
Комп-а не го боли че го караш на какво ли не защото той тогава просто записва грешки от повечето датчици ама след един ресет забравя за тях.
Та демек ресетираш комп-а (откачаш акумулатора),чакаш половин-един час и го закачаш пак.Палиш колата и я караш около 20-тина км (само не бензин) за да се обучи комп-а отново (събира информация от датчиците и преценява кое работи и кое да слуша и кое не).след това си я гасиш,плаиш я пак и тогава гледаш как се държи.
Ако пак го има същия проблем имаш дерт с ТПС,моторче за ПХ или нещо друго.
ако няма проблем хората,които са ти слагали инсталацията за алтернативно гориво са ти сложили реле,което да ти ресетира комп-а при всяко палене което го кара да се обучава всеки път като пускаш на бензин.Което му разказва играта а и на теб понеже колата докато си влезе в правия път се държи доста неадекватно (поне моята иска малко време да се опомни след рестарт на комп-а).
Успех!
Комп-а не го боли че го караш на какво ли не защото той тогава просто записва грешки от повечето датчици ама след един ресет забравя за тях.
Та демек ресетираш комп-а (откачаш акумулатора),чакаш половин-един час и го закачаш пак.Палиш колата и я караш около 20-тина км (само не бензин) за да се обучи комп-а отново (събира информация от датчиците и преценява кое работи и кое да слуша и кое не).след това си я гасиш,плаиш я пак и тогава гледаш как се държи.
Ако пак го има същия проблем имаш дерт с ТПС,моторче за ПХ или нещо друго.
ако няма проблем хората,които са ти слагали инсталацията за алтернативно гориво са ти сложили реле,което да ти ресетира комп-а при всяко палене което го кара да се обучава всеки път като пускаш на бензин.Което му разказва играта а и на теб понеже колата докато си влезе в правия път се държи доста неадекватно (поне моята иска малко време да се опомни след рестарт на комп-а).
Успех!
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
hi
възможно ли е да се е...ва автоматичния смокач
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта