здравеите колеги
проблема е следния за пасат 1994г 2е кода на двигателя 2000 кб.не пали колата.и проблема идва от един дат4ик дето разпределя горижото или не6то такова не сам сигурен за какво е но като го поза4иста малко и се оправя.зна4и ме интересува каква му е цената на този дат4ик ако някои се е сбласквал сас подобен проблем де да помага



голям проблем
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ето няколко снимки на 2Е
Посочи, моля те, за кое точно става дума.
Така, както си го обяснил, под свещите, хванато с болт е точно детонационния датчик, както и zdravko е писал. Но то няма общо с разпределението на горивото, а с момента на подаване на искрата. Дори да не работи, пак трябва да запали, макар и в 'авариен режим'[/img]


Посочи, моля те, за кое точно става дума.
Така, както си го обяснил, под свещите, хванато с болт е точно детонационния датчик, както и zdravko е писал. Но то няма общо с разпределението на горивото, а с момента на подаване на искрата. Дори да не работи, пак трябва да запали, макар и в 'авариен режим'[/img]
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз за друго под свещите,хванато на един болт дето като го разбуташ и чистиш ще пали и ще прави детонации не се сещам
Май точно за делкото говори колегата.А щом може да го разбутва на ръка тоя един болт дето е хванато с него хич не е стегнат и се получава динамична променяща се според собствения си кеф центровка.....ето я и причината да не пали и да прави детонации като щуро
Колега това дето го описваш има ли нещо обшо с това дето аз сега ще ти опиша :
едно кръгло такова цилиндрично.Отгоре има 5 кабела дето приличат на маркучи и 4 отиват към двигателя.За да го разглобиш отстрани има две щипки - метални пластини.
Малко по-надолу има едни три други жички на куплунг (за тях не съм сигурен ама би трябвало да ги има).
Това нещо можеш ли да го въртиш наляво-надясно или седи неподвижно и само го чистиш за да запали?
Прилича ли на това,което съм оградил с червено на тази снимка (тоя двигател не е съвсем като твоя ама това е подобно на твойто) :


Май точно за делкото говори колегата.А щом може да го разбутва на ръка тоя един болт дето е хванато с него хич не е стегнат и се получава динамична променяща се според собствения си кеф центровка.....ето я и причината да не пали и да прави детонации като щуро

Колега това дето го описваш има ли нещо обшо с това дето аз сега ще ти опиша :
едно кръгло такова цилиндрично.Отгоре има 5 кабела дето приличат на маркучи и 4 отиват към двигателя.За да го разглобиш отстрани има две щипки - метални пластини.
Малко по-надолу има едни три други жички на куплунг (за тях не съм сигурен ама би трябвало да ги има).
Това нещо можеш ли да го въртиш наляво-надясно или седи неподвижно и само го чистиш за да запали?
Прилича ли на това,което съм оградил с червено на тази снимка (тоя двигател не е съвсем като твоя ама това е подобно на твойто) :
абе хора все пак знам кое е делкото и не става вапрос за него за онзи датчик
днес 6те ида на елкон да се види от каде идва проблема
може да има няква отечка и от влагата да ги прави тея проблеми.
нали обяснявах 4е като свала детонациония сензор и като го по4иста пали.не сам казал че варта делкото.просто мислех че някои може да има идея за тези аномалии вчера
на втората снимка на РАДОТОМ се вижда малко този сензори тои се намира на нивото на варха на 6теката за маслото под маркучите сас размери около 1 лв. е ако искате помагаите
дано да сам пояснил вече
днес 6те ида на елкон да се види от каде идва проблема
може да има няква отечка и от влагата да ги прави тея проблеми.
нали обяснявах 4е като свала детонациония сензор и като го по4иста пали.не сам казал че варта делкото.просто мислех че някои може да има идея за тези аномалии вчера
на втората снимка на РАДОТОМ се вижда малко този сензори тои се намира на нивото на варха на 6теката за маслото под маркучите сас размери около 1 лв. е ако искате помагаите
дано да сам пояснил вече
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
bqp написа:нали обяснявах 4е като свала детонациония сензор и като го по4иста пали.
на втората снимка на РАДОТОМ се вижда малко този сензори тои се намира на нивото на варха на 6теката за маслото под маркучите сас размери около 1 лв. е ако искате помагаите
дано да сам пояснил вече
Искаме, бе човек! Нали за това пишем въобще...
Все пак, сети се, че това място е отворено за всички! Както хора, които са навътре с нещата, така и за такива, които не знаят от къде точно се отваря капачката за резервоара

А относно непаленето заради детонационния датчик... хм... изненадвам се!
Да, той ти мести момента на подаването на искрата, ама чак пък толкова зле да е...

Пробвай да го исключиш напълно. Може би, така дава грешни показания и лъже компа, а като го няма напълно, ще бъде игнориран и ще работи колата, докато не си намериш друг, работещ.
е сега наи накрая се разбрахме за какво говорим. ходих на елкон днес и там ми казаха 4е вси4ко си е нормално.и след него пак ми угасна колата.после грамна и предпазния газов клапан така 4е проблема о6те стои.проверих и вазду6ния филтар и бе6е мокар вав единия краи.зна4и надявам се от тжа да е гармял тоя клапан. но за паленето само от там помага от по4истване на детонационния датчик.6те пробвам да го исклу4а и да видим как 6те е
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
bqp написа:е сега наи накрая се разбрахме за какво говорим.

След като вече сме се разбрали, малко допълненя

Би ли могъл да обясниш какво точно му зачистваш на датчика? Куплунга или челата при болта?
Според дебелите книги (и AutoData-та) този датчик се стяга с динамометричен ключ със сила 0.2 кгс.м (20Nm). В противен случай не разпознава коректно вибрациите от двигателя.
Като го рзкачиш датчика, ако пак направи мизерийка колата и не запали, изчакай някакво време, горе-долу толкова, колкото ти е било необходимо да зачистиш този датчик и монтираш отново и пробвай пак да запалиш, без да го включваш през това време.
Целта е да избенеш погрешни заключения, ако се окаже, че все пак проблема е друг и се оправят нещата при това изчакване.
Успех!
мерси все пак
зна4и ас колата като е купих ми го направи са6тия проблемсамо 4е тогава е карах на бензин. и ходих на маистор да види кво и има 4е все пак я взех от англия и бая пат ме 4ака6е та тои е тества на комп и видя 4е е там проблема
поне така ми каза на мен
за4исти му 4елата и каза 4е се е ис4истил проблема от компа
и наистина сега като ми угасне като за4иста 4елата пак трагва
днес на елкона разбрах 4е се стягало сас специален клу4 тва ама няма на4ин като исгасне кво да правя и тва става вав много мокро време
проблема е по4ти неуткриваем
зна4и ас колата като е купих ми го направи са6тия проблемсамо 4е тогава е карах на бензин. и ходих на маистор да види кво и има 4е все пак я взех от англия и бая пат ме 4ака6е та тои е тества на комп и видя 4е е там проблема
поне така ми каза на мен
за4исти му 4елата и каза 4е се е ис4истил проблема от компа
и наистина сега като ми угасне като за4иста 4елата пак трагва
днес на елкона разбрах 4е се стягало сас специален клу4 тва ама няма на4ин като исгасне кво да правя и тва става вав много мокро време
проблема е по4ти неуткриваем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта